ik wil wel bv gaan geven maar dat zien we dan wel… 31ste naar de vk en dan weten we meer
Meiden, heb me laptop weer dus ga straks even een lijstje maken!
Wilt iedereen nog op het lijstje?
Lins
Mirag
Patri
Bianca
Pearlie
Tulpjes
Bieslookje
Sem (waar ben je meid???)
Ylerion
Sanne (wil je er weer lekker bij meid, op het lijstje?)
Angela
Denkt iedereen ook aan de korte introductie voor het begin topic
De meeste hebben hem al gestuurd hoor.
Matsjo denkt wel aan ons natuurlijk, maar ze schrijft niet echt meer mee.
Pearlie. Ik had mijn BH besteld van het merk anita. Dat is wel wat groter maar zat op een gegeven moment nog enorm strak.
Tja voor de grotere borsten is er absoluut niet veel keuze en moet je blij zijn als je een Bh hebt die je een beetje past :eh: :roll:
Wanneer heb je de eerste echo? De 31ste?
Dan kun je tch ook nog gaan kijken of niet voor zwangerschapsspul?
ik heb nu ook een anita een gewone zit lekker. de 31ste de echo en na 13weken ga ik wel kijken of ik andere kleren moet… voorlopig heb ik aardig wat ruim zittende stretch broeken… maar bh vind ik nu wel belangrijk want ik had niks meer (mijn goeie was 2 weken geleden dus stuk gegaan) dus daarom dacht ik gelijk maar kijken of er iets is in die maten. maar neit veel… nou ja als ie voorlopig de eerst komende 6 maanden lekker zit en stevig dan ben ik al heel blij
Zet mij er maar op hoor. Mijn uiterste Nod is 29 augustus.
cin heb aangepast stukje:
Mijn naam is lins ook wel Linda 31 jaar. Mijn man en ik zijn sinds november 2005 bij elkaar, en in september 2008 zijn wij getrouwd. Ik werk in de woninginriching en nadat mijn collega in februari 2009 voor de 3e keer vader is geworden hebben ik en manlief besloten er ook voor te gaan. Vandaar de aansluiting bij de maart/april stoppers.
In augustus 2009 op vakantie gegaan en 1 week na terugkomst een positieve test! Inmiddels is onze dochter Emily May geboren op 19 mei 2010 om 22.44u Ik Schrijf nu bij de Mei babybabbelaars en ben hier om Patri en bianca te steunen en natuurlijk ook voor de rest!!
Is aangepast, en Pearlie jou stukje staat er ook bij :thumbup:
Ben nog even aan het kijken welke programma’s ik moet downloaden e.d. en dan maak ik een lijstje haha
pff lief heeft het in zijn bol. gaat ie om me heen dansen en zingen en zegt ie liefje ik wil kindjes met je niet 1 maar wel 2.
hij wil ja zeker. als de eeste net nog geen jaar is wil ie al voor de 2de… hahaha hij heeft het echt helemaal te pakken lol.
vinum wel schattig eigenlijk…
@ Lins lief dank je wel.
Dames, hier kletsen we verder:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4592099#4592099
Patricia, wil jij ook nog op de lijst? Geef even de correcte geboortedatum door dan aub, hihi :mrgreen: