ben gisteren om 1400 gestript maar ben bang dat het niks heeft uitgehaald.nog niks aan de hand nu,ja een beetje gerommel maar dat heb ik al dagen.
Wel redelijk geslapen vanacht,de volgende pijnstiller een uur uitgesteld.
Als het goed is hebben we morgen ons meisje in onze armen :dance: :dance: :inlove:
he jammer dat het nog niet door heeft gezet!!! 1 ding is zeker…heel lang gaat het niet meer duren!! ‘geniet’ nog maar ff van je dikke buik (en maak een laatste buikfoto! 8) ) morgen ben je weer plat (ehmm…nou ja plat…een stukje platter 8) )
ben ik weer… terug van de HA…
alles was goed… geen problemen voor eventueele zwangerschap…
alleen calcium veeeel te laag (goh wat een wonder) dus moet naar buiten
en het parathormoon lag veel te hoog…
HA snapt dat niet. maar iedergeval geen link naar de maagverkleining… ik neem alles wel goed op…
morgen ligt er een brief voor de internist klaar…
meer over parathormoon klikParathormoon (= parathyroïdhormoon, PTH) is een hormoon, dat samen met vitamine D en calcitonine het calciumgehalte van het lichaam reguleert. De productie van PTH, een eiwit, gebeurt in de bijschildklieren. PTH zorgt voor een verhoging van de calciumspiegel in het bloed.
Werkingsmechanisme
PTH heeft een invloed op de vorming van actief vitamine D (1?,25 dihydroxycholecalciferol) dat betrokken is bij de opname van calcium in de darm. PTH stimuleert de terugresorptie van calcium in de nieren en zet osteoclasten aan om de botresorptie te stimuleren. Het zorgt voor een verlagen van de fosfaatspiegel in het bloed door de bevordering van de uitscheiding van fosfaat door de nieren. Hierdoor verschuift de calcium-fosfaat balans ten voordele van calcium.
Het parathormoon kan als een antagonist van calcitonine beschouwd worden, dat in tegenstelling tot het PTH de botafbraak verhindert.
@ pearlie, gelukkig dat het niet daarmee te maken heeft. hopen dat je calcium snel weer normaal is.
@ angela, oh spannend zeg
angela, kan nog aanslaan! bij mij was strippen rond 3uur… en om 8 uur volgende ochtend begon het… tot 48 uur na het strippen dan is het aangeslagen…dus het kan nog! en anders morgen nieuwe ronde nieuwe kansen! geniet nog even van de rust…
ondanks de warmte!
pearli goed dat je duidelijkheid hebt…
misschien heb je wel een te traag werkende schildklier…dat zet ook aan…
en is op te lossen door pillen… het staat in verbinding met de hypofise… weet niet of je vaak sago buien hebt enz?
morgen wordt ik ingeleid.moet om 6.30 bellen om te zien of er plaats is,zoja moeten we ons om 7.30 melden.
dus als alles goed gaat hebben we morgen ons meisje in onze armen :dance: :dance:
Voor de dames die mij op hyves hebben:
graag geen berichtjes over de inleiding plaatsen.
wil niet dat familie en vrienden daarvan op de hoogte zijn.
Bvd :-*
spannend!!! ben benieuwd hoor!
ja ik dacht ik zet maar algemeen iets neer hihi…zonder te veel details…
maar is slim van je hoor! anders word je gek van bellen smsen berichten etc of het er al is! …
en wie weet is kleine wel zo slim dat ie er toch nog ff snel uitkomt hihi…
@lins wrote:
spannend!!! ben benieuwd hoor!
ja ik dacht ik zet maar algemeen iets neer hihi…zonder te veel details…
maar is slim van je hoor! anders word je gek van bellen smsen berichten etc of het er al is! …
en wie weet is kleine wel zo slim dat ie er toch nog ff snel uitkomt hihi…
Ik hoop het wel,maar ja iig morgen als het goed is.
@lins wrote:
pearli goed dat je duidelijkheid hebt…
misschien heb je wel een te traag werkende schildklier…dat zet ook aan…
en is op te lossen door pillen… het staat in verbinding met de hypofise… weet niet of je vaak sago buien hebt enz?
mja ben wel eens sjago… zou het dan ook kunnen dat ik daarom niet meer afval

mijn moeder heeft last van schildklier…
als deze te traag werkt dan kom je aan…
kan best zijn dat je wel afvalt maar door de te traag werkende schildklier je weer aankomt…
mijn moeder dacht dat ze dood ging en was depresief en kwam in korte tijd veel aan…
kan ook te snel werken…dan val je dus mega veel af… dat heeft mijn oma weer…
maar door tabletten komt dat weer helemaal goed…
dus wie weet is dit het wel…
nou ik hoop het… had na aanleiding van jou stukje even opgezocht en kwam heel wat punten waar ik een kruisje achter kan zetten wat ik allemaal heb…
ff in een spoiler
Vermoeidheid, zelfs bij minimale lichamelijke inspanning
Gewichtstoename of moeite hebben met het verliezen van gewicht
Obstipatie of constipatie (verstopping)
Opzetten van gezicht (pafferig gezicht), gezwollen ogen en een droge, opgezette huid, dikke enkels (myxoedeem
Langzame spraak
Vermoeidheid en algehele zwakte
Spierpijn en krampen (stijve, pijnlijke spieren en gewrichten met name in armen, benen, heupen en handen)
Spierzwakte
Slechte eetlust
Droge, ruwe, koude of bleek-gele huid
Depressie
Apathie, lusteloosheid
Concentratiestoornissen
Vertraagd denken en vertraagde mentale activiteit - traagheid in denken en handelen
Nervositeit
Emotionele labiliteit
Broze, breekbare nagels
Afscheiding van melk uit de borst
Langzame hartslag
ik eet redelijk normaal, verdeel mijn eten over 6 x per dag… soms heb ik totaal geen zin in eten en dan moet ik mij zelf dwingen om toch iets te gaan eten… dus ja dat was mijn klik al van hey hmm misschien dat dat de reden is waarom ik dus niet meer afval…
12 juli ga ik naa de internist en ben benieuwd hoop dat dan eindelijk wat stukjes terug plaatst in de grote puzzel die dan eindelijk een keer opgelost word…
@Angela_84 wrote:
Voor de dames die mij op hyves hebben:
graag geen berichtjes over de inleiding plaatsen.
wil niet dat familie en vrienden daarvan op de hoogte zijn.
Bvd :-*
Is goed hoor meissie!
Maarre spannend zeg!!!
angela ik hoop dat je inmiddels in ziekenhuis druk bezig bent! ik duim voor je…
spannend!!!
Hopelijk is ze inmiddels bevallen!
angela maakt het wel spannend!!
naomi lynn is geboren!!!
Angela en vriend/hubby gefeliciteerd!!! En wat een prachtige naam!!!
gefeliciteerd angela… geniet er van
gefeliciteerd met julie dochter angela!!!
Mooie namen! Nu lekker genieten!!!