angela gefeliciteerd!!!
mooie namen (lynn stond er eerst bij ons ook op iin top 5…hoop dat alles goed is gegaan! geniet ervan…
yay angela! gefeliciteerd!
en prachtige namen
Goede avond,
even persoonlijk BUB :inlove: :inlove: :inlove:
Heb een nachtje moeten blijven en mocht vanochtend lekker naar huis.
Naomi doet het super is alleen wel erg misselijk geweest en slaapt heel erg veel.
Zal bevallings verhaal wel later plaatsen.
:-*
Geniet er van meissie :-*
Ze lijkt echt op de echo zeg, van je avater :inlove:
angela geniet ervan! het is een poppetje!! ene leuk pakje!!! hangt hier ook in de kast hihi…
ben benieuwd naar je verhaal maar kom eerst lekker bij en rust goed uit!
angela cuteeee :inlove:
ik ga morgen testen… is ie nega dan wacht ik nog tot woensdag… mocht ik nog niet ongi zijn
morgen gaan wij al vroeg weg richting duitsland, weekendje bij mijn schoonouders vertoeven op hun landgoed :mrgreen: zooow heerlijk rustig daar
Angela…wat een schatje! En wat een bos donkere haartjes! Ben benieuwd naar je verhaal!!
pearlie…spannend!!!
Angela gefeliciteerd, wat een mooie meid :inlove: :inlove:
komt na een heeeeeele lange tijd ook weer eens langswaaien :oops:
Angela, hier ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter!! :inlove:
wat een prachtig meisje
Sanne. :-*
zo pff drukke dag achter de rug…
vanmorgen eerst bij de gynocoloog geweest ivm nacontrole keizersnee…
ik had een grote placenta en veel vruchtwater…
daarbij lag emily niet goed om op de natuurlijke wijze geboren te worden…
op haar ruggetje wel met kinnetje op borst maar zo met hooftje naar beneden maar zo dat niet het kleinste deel van het hoofd als 1e zou komen maar het grootste deel en dat had absoluut niet gepast.
bij een evt volgende word ligging,grootte en suiker extra in de gaten gehouden dus extra echos en extra controle. zo en zo bevallen in het ziekenhuis. en op het moment van uitgerekende datum word er gekeken hoe de bevalling gaat worden …ze laten me niet eerst zelf proberen terwijl ze dan weten dat het niet lukt…
Advies is zo en zo nog een jaar te wachten met een 2e… nu zijn we met 1 al super tevreden…maar je weet maar nooit.!
na controle naar verjaardag opa toen naar mijn ouders waar we voetbal gekeken hebben en nu net thuis gekomen in een snik heet huis…
ga zo eerst is ff ijs nuttigen hihi
sanne hoe ist met je?
angela, had je op hyves al gefeliciteerd, maar hierr ook nogmaals GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter!
helaas deze ronde was het ook niet raak…
He balen Pearlie kl*te. Ik heb nog aan je gedacht de laatste dagen.
Bij ons is zaterdag weer D-Day.
@lins wrote:
sanne hoe ist met je?
Het gaat goed. Het is me een hele tijd te heftig geweest om hier veel mee te kletsen, maar heb jullie wel in de gaten gehouden hoor. Ik zal hier waarschijnlijk de komende tijd ook niet zo heel veel mee kleppen, maar ik kom wel weer eens wat van me laten horen hoor. Wat een mooi gezicht al die eerste babyfoto’s :inlove:
Goede avond dames,
Zal even nog mijn “beloofde” bevallingsverhaal plaatsen.
Woensdag 30 juni 2010
Om 7.45 moesten we in het ziekenhuis zijn.
Voelde wel een beetje raar,je weet tenslotte dat je naar huis gaat met je kindje.
We werden naar de verloskamer gebracht waar we dus de dag gingen doorbrengen.
Eerst een 3 kwartier aan de ctg.
Alles was goed en wel regelmatig harde buiken.
Om 8.45 inwendig onderzoek,1cm onsluiting.
Dat viel me wel een beetje tegen want dit was zondag ook al en ik hoopte dat die harde buiken toch wel wat gedaan hadden maar helaas niksop geleverd.
Om 9.00 kreeg ik gel ingebracht dit moest er voor zorgen dat het een beteje op gang zou komen.
De gel moet 4 tot 5 uur inwerken.Als ik na die 4 uur voldoende ontsluiting zou hebben zouden ze de vliezen gaan breken en is het de bedoeling dat ik via het infuus de wee-opwekkers toegediend zou krijgen.
Dit bleek gelukkig niet nodig.
Om 13.00 op de bel gedrukt want kreeg nu toch wel heel veel pijn en dacht nog als dit harde buiken zijn dan wil ik niet weten hoe weeën voelen.
Ik kreeg ze aan 1 stuk door dus had helemaal geen tijd om even bij te komen tussen de weeën door.
bleek 4 cm onsluiting te hebben,mooi dacht ik nu de vliezen breken.
Maar dit deden ze niet want dan zouden de weeën te heftig worden.
Ik kon beter even onder de douche gaan dan zouden ze misschien wel heftiger worden maar dan wel met pauzes.
Het douchen was wel heerlijk,hielp erg goed.
maar zodra ik eronder uit kwam werd het weer heftig.
Om 17.00 was ik het helemaal zat en belde weer.wilde weten of ik al wat opgeschoten was.
dat viel dus vies tegen want nog steeds 4 cm.
Zei dat ik echt iets tegen de pijn wilde hebben want dit ga ik echt niet meer volhouden.
Ze hebben toen eerst de vliezen gebroken.en gestript.
Mocht daarna meteen naar boven komen voor de ruggenprik.
Ik kwam meteen tot rust en voelde geen weeën meer maar wel een drukkend gevoel naar beneden,dit is normaal zeiden ze.en deed ook echt geen pijn.
Om 18.00 werd ik weer naar de verloskamer gebracht en dat drukkende gevoel werd steeds erger.
Om 19.00 weer gebeld.weer inwendig onderzoek nu 7 cm ontsluiting.
Dat vond ik erg fijn om te horen want nu schoot het in ieder geval wat op.
Om 20.00 kon ik de druk niet meer tegen houden en moest gewoon mee duwen.probeerde het wel weg te puffen.op dat moment heb ik toch echt veel aan de yoga gehad.
van de vk mocht al een beetje mee duwen.
nu kreeg ik weer inwending onzerzoek en ja hoor had nu 10 cm mocht mee gaan persen.
Het person was echt een opluchting.
na 32 minuten persen is Naomi geboren om 21.12.
Wat is dat een ervaring zeg als ze op je buik gelegd wordt.
je bent écht meteen alles vergeten.
3 minuten later kwam de placenta al.
Met Naomi op mijn buik werd ik gehecht.had hier en daar wat scheurtjes.
Naomi werd onderzocht en alles is goed.
eerste score een 9 tweede keer een 10.
ze werd gewogen 4040 gram.
Haar kleertjes die we voor haar bij hadden paste maar net.
Na 1 nachtje in het zh mochten Naomi en ik lekker naar huis.
en nog ff spammen:
:inlove: :inlove: :inlove:
mooi bevallingsverhaal hoor! is nog eigenlijk vlot gegaan zeg! het is een lekkere flinke meid! (die vna mij was bij geboorte 4450) Ze ziet er ontzettend snoezig uit! ene die kleertjes gaan idd erg hard! het ligt m vooral aan de mouwtjes die vaak smal zijn… of is zo ook lekker lang?
ook mooie fotos! heb al ff op je hyves gekeken…
geniet ervan! voor je het weet is je kraamtijd voorbij hi…
(ik nog maar 4 weken en al ongesteld )