Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

toen ik zwanger raakte had ik op de dinsdag de eisprong(uitgerekend) niks gevoeld maar zag wel tempratuur verschil (hoger)

die zaterdag gingen we naar engeland en had ik rechts onderin mijn buik steken… ik dacht nog nee he toch geen blindedarm ofzo…

achteraf denk ik dat dat het innestelen is geweest.

die dinsdag erna had ik het gevoel van blaasontsteking en steken in mijn muts…(waarschijnlijk de prop die dicht ging ofzo)

maar dit is dus allemaal achteraf…op moment zelf lag ik de link niet zo!

hier nu wel iets herstellende van KS. maar nog wel duizelig door hb en erg moe. ik heb al 2 keer met iemand gepraat over alles en heb op internet bepaalde betekenissen gezocht die in rapport stonden van ziekenhuis.; zo doende heb ik wel gezien dat emily haar hartslag idd erug snel ging (normaal tussen de 120/150) en bij haar 200.

dus de KS was echt nodig… en mijn weeen en ontsluiting hadden nooit meer opgang gekomen optijd of helemaal niet.

kleine meid doet het prima ze is nu 5200gr en 57,5cm lang!

en dat voor 5,5 wk…

ben erg trots op haar ze doet het zo goed… ze lijkt in ieder geval niet op mij hihi heerlijk!

dames ff gecopieerd :oops: :

@Angela_84 wrote:

Goede morgen,

BIB

Lag gisteren net op bed en kreeg mijn eertse wee.

ze kwamen eigenlijk al wel meteen met regelmaat maar om de 10 minuten,niet alleen in mijn buik maar ook in mijn rug,en jeeee wat doen die rugweeën zeer zeg!

ben om 2.30 onder de douche gestapt dat verzachte wel een hele hoop.

daarna terug bed in en het zakte wat af helaas.

ben rond 3.30 in slaap gevallen en werd om 5.30 weer wakker.

geen weeën meer maar wel ontzettend beurs gevoel in mijn buik en mijn rug.

Hoop dat er vandaag nog wat doorzet want men wat deed dit al zeer :shock:

Zo maar even ontbijten (ookal heb ik daar nu helemaal geen zin in :sick: )

@Angela_84 wrote:

@Angela_84 wrote:
Goede morgen,

BIB

ze kwamen eigenlijk al wel meteen met regelmaat maar om de 10 minuten,niet alleen in mijn buik maar ook in mijn rug,en jeeee wat doen die rugweeën zeer zeg!

Hoop dat het doorzet hoor!!! :pray: :pray: :pray:

Dames, mijn eerste werkweek.

Tja druk, hectisch, zwaar, lang, shocking: kortom zit er meteen helemaal in!

Bepaalde dingen vind ik echt schandalig maar ja…,

Vanavond nog een slaapdienstje, morgen om 12 uur afgewerkt dan de kids ophalen thuis, me moeder ophalen en huppa voor 2 daagjes weg naar Valkenburg!

Even lekker genieten :mrgreen:

@ Pearlie spannend!!!

@Angela hopelijk zet het door.

@Lins super dat jullie meid het zo goed doet.

@Cin geniet van Valkenburg.

Hier zitten we druk in onze klusperiode. Pfff en dat met deze hitte, maar het moet maar. Hihihi

@Angela_84 wrote:

@Angela_84 wrote:
Goede morgen,

BIB

Angela :hug: :hug: Hopelijk zet het snel door en heb je snel je meisje in je armen!! Zelf ken ik dat niet…voorweeen, maar het lijkt me idd heeel frustrerend als ze ophouden! Maar wie weet hebben die al voor wat centimetertjes gezorgd? 8)

Sterkte!!

@ angela… grr voorweeen zo veradelijk echt kunnen die voelen en dan zakt het af. t goede nieuws is dan maar dat ze echt wat doen. :hug:

veel plezier cin…

ie spannend angela…

vandaag mijn nichtje gezien… ze sliep lekker in haar wiegje dus heb haar nog niet vast kunnen houden… wie weet in augustus…

hier doen mijn borsten erg zeer… steekjes in mijn buik vooral rechts aan de zijkant… beetje misselijk… dus jah wie weet… maar eerst maar eens een posi test… kan ook wel ongi kwalen zijn… pfff wachten duurt zoooooo lang

angela hopelijk zet het door en heb je haar snel in je armen!

heb je nog verloskundige er over gebeld?

tja rugweeen ik ken het …ik had alleen maar rugweeen…en de rugpijn erna duurde lang…maar ik heb het er voor over gehad!!

wat wel heerlijk is is als je op je knieeen (op kussen) hangend op je bank en dan je man achter je zittend en net boven stuitje met zijn vuist de rugwee weg masseerd(rondjes met de klok mee)

het verdwijnd er niet door maar verlicht zeker!

angela…spannend…ik hoop zo dat je inmiddels je meisje lekker bij je hebt en dat alles goed is gegaan!

kom morgen ff bijlezen en verder reageren!

moge,

BIB :frowning:

Gisteravond kon ik de pijn niet meer houden.

Heb de vk gebeld en ze wilde toch wel even komen kijken.

Niks wees er uit dat de bevalling is begonnen.

De bmm is wel verstreken en had 1 cm ontluiting maar ze zei dat ik daar al best een 2 weken mee kon lopen dus wilde niks zeggen.

Maar ja waar kwam die pijn dan vandaan?Ze dacht van mijn nier.

Dus werd naar het ZH gestuurd.

Idd beebje zet mijn nier in verdrukking en daar komt de pijn vandaan.

echo gehad en een half uur ctg beebje maakt het goed.

er was wel lichte weeactiviteit te zien.

Pijnstilling gehad om de nacht door te komen en heb gelapen als een roos.

tot 2.30 toen was het uitgewerkt en verging ik weer van de pijn.

mag nu om de 5 uur een zetpil zetten en die helpen erg goed samen met paracetamol.

nu begint ie ook weer uit tewerken en mag weer om half 8 dus nu ff weer met de kruik in de weer.

Gyn zegt dat het een kwestie van bevallen is en dan is heel het probleem over.

Nou ik hoop dan maar dat dat snel mag zijn. :pray:

Sorry dat ik even niet op de rest reageer :oops:

Jemig Angela auw!!! Hopelijk dient de kleine zich snel aan.

@Angela_84 wrote:

moge,

BIB :frowning:

Gisteravond kon ik de pijn niet meer houden.

Heb de vk gebeld en ze wilde toch wel even komen kijken.

Niks wees er uit dat de bevalling is begonnen.

De bmm is wel verstreken en had 1 cm ontluiting maar ze zei dat ik daar al best een 2 weken mee kon lopen dus wilde niks zeggen.

Maar ja waar kwam die pijn dan vandaan?Ze dacht van mijn nier.

Dus werd naar het ZH gestuurd.

Idd beebje zet mijn nier in verdrukking en daar komt de pijn vandaan.

echo gehad en een half uur ctg beebje maakt het goed.

er was wel lichte weeactiviteit te zien.

Pijnstilling gehad om de nacht door te komen en heb gelapen als een roos.

tot 2.30 toen was het uitgewerkt en verging ik weer van de pijn.

mag nu om de 5 uur een zetpil zetten en die helpen erg goed samen met paracetamol.

nu begint ie ook weer uit tewerken en mag weer om half 8 dus nu ff weer met de kruik in de weer.

Gyn zegt dat het een kwestie van bevallen is en dan is heel het probleem over.

Nou ik hoop dan maar dat dat snel mag zijn. :pray:

Sorry dat ik even niet op de rest reageer :oops:

he bah! Hoopte zo voor je dat je meisje inmiddels al geboren was! Pffff…hopelijk besluit ze nu snel eruit te komen!

Hebben ze niet geprobeerd de bevalling op te wekken/strippen ofzo? Je bent toch nu ruim 40 weken??

Sterkte!!!

en hebben ze je zo naar huis gestuurd? :doh: :naughty:

vind niet dat ze dat kunenn maken. nederland is zo moeilijk met 'dat laatste zetje 'geven. die laten je liever met helse pijnen lopen dan voor de 42 weken inleiden. :hug:

Ze hebben wel gezegt als het echt niet meer gaat ik terug kan komen en dat ze dan waarschijnlijk pijnstilling via infuus gaan geven.

Hij zei erbij dat als ik daar dan toch ben ze meteen de natuur een handje kunnen helpen!maar omdat er toch al wat activiviteit gemeten was.mogen we ook even afwachten zolang het nog een beetje te houden is.

Dus vind het wel een fijn gevoel,dat als ik zou willen ze me wel meteen willen helpen.

gatver… vorige week bloed geprikt… moet elk half jaar… maar morgen moet ik toch even langs de huisarts… waarschijnlijk is het nog niet goed… en dan hoop ik dat ik nu toch eindelijk de injecties krijg ipv al die pillen zooi… dan komt het gelijk in mijn bloed…

stomme maagverkleining… ik neem daardoor echt niks meer op… en misschien daarom de reden dat ik dus niet afval :frowning:

vanmiddag terug in zh geweest.

ben gestript,mocht t niet doorzetten dan woensdag inleiding.

dus er is een einde in zicht :dance:

wat goed!!!

En voel je al wat? Hopelijk komt het vannacht spontaan op gang!

Succes!!!

angela…je houd de spanning erin he!

Ik hoop voor je dat je inmiddels al aan het bevallen bent, of eigelijk zelfs je meisje al in je armen hebt liggen!

angela spannend! hopelijk slaat het strippen aan…is toch prettiger als je het zelf kan… ipv inleiding…

hoe laat ben je gestript?