Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

ja echt wel :inlove:

hoop dat we zaterdag langs kunnen… vandaag mijn eisprong dus vanavond weeer van bil hahahahaha…

zegt lief als ie naar zijn werk gaat… zwanger worden he… wel goed je best doen… op skype… en ben je al zwanger… hahaha die heeft het helemaal in zijn bol…

we moeten nog maar ff afwachten NOD is over 14 dagen… sssppaannnnend… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Pearlie. Gefeli!

Hier in bed?? Nee joh haha

Nu moet ik weer lekker mama zijn he, geen tijd voor rust dat komt niet voor in me woordenboek :?

Nee maarre het is een dienst geworden van 25 uur waarvan ik 23 uur zoiets heb gewerkt en 2 uurtjes heb geslapen.

Het was heavy, veel shit, veel gedrag bij clienten wat ze niet bij mij hoeven te doen, dus flink de duim derop en flink tegengas gegeven.

Dus in het begin waren ze enorm blij dat ik terug was, daarna niet meer :angel:

Vond heel veel dingen ook triest. Dingen waar ik voordat ik wegviel, zo hard aan gewertk heb en het zo de goede kant op ging. En nu kom je terug en kijk je iemand aan en zie je alleen maar een jongen die giga onder invloed is van wiet en niet aanspreekbaar is op een normale manier. Jammer en doet me stiekem een beetje pijn (omdat ik dan ben weggevallen en niemand de dingen goed opgepakt heeft met hem en hij is nu verder terug gezakt dan toen ik met hem begon te werken)!

Dus dat wordt weer even flink alles aanpakken daar!

Sem. Hoe is het met jullie mooie kleine man?

Angela. Doe vandaag en morgen nog amar niet bevallen, veels te warm voor.

Doe dan nog maar heel even voor Free Willy spelen :lol:

(op een positeve manier he!)

Pfff ja las het in je www Cin… Wat een bikkel dienst!! :hug:

Wat erg dat ze die knul niet goed in de gaten hebben gehouden zeg… Al je werk voor niets geweest :?

Maja, nu weer lekker mama zijn!! :inlove:

Hier gaat het wel ok… Ben best moe! Zodra we thuis zijn (ik hoop morgen) ga ik echt echt echt even flink relaxen en ff aan mezelf en me gezinnetje denken!!

Ga Djowie nu wakker maken voor z’n fles… 70cc, hopelijk krijgt ie die op!! :pray:

Cin:

wat een dienst zeg!

maar misshien snap ik het niet hoor,maar moet je danecht 23 uur achter elkaar werken.dat houd toch niemand vol.of wat wordt daar dan mee bedoelt tenminste ik hoop dat ik het mis heb.

en ja nog niet bevallen met dit weer?

je kan er maar van af zijn toch :mrgreen:

Sem:

hopelijk morgen naar huis :pray: :pray: :pray:

Angela.

Nou ik heb eerst van 12.00 tot 24.00 uur gewerkt.

Daarna mocht ik slapen, maar ik moest nog zoveel inlezen en al dat ik dat gewoon moest doen.

Rond 3 uur ben ik gaan slapen tot 5 uur. Daarna weer bij gaan lezen en clienten uit hun bed ronselen.

Dus toen weer van 5 uur tot 13.00 uur gewerkt.

Sem. Gelijk heb je meid! Genieten is het dan, en goed tot rust komen :hug:

Hoop dat hij zijn eten binnen heeft gehouden nu? :pray:

Pffff wat een dienst :hug:

Jups meneer heeft met de fles van 15:00 maar 10cc laten staan… Kreeg om 17:00 weer honger, beetje gerekt tot 17:30, toen ging er een hele fles van 75cc in!! :thumbup:

En hij houdt alles binnen :dance: :dance: :dance:

Idd Angela, lekker bevallen!! Hup Hup!! :stuck_out_tongue:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

voor Djowie!!!

kleinigheidje komt er trouwens binnenkort een keertje aan, moet het nog versturen

YES!!! Om 0:00 ging er 70cc in, toen sliep meneer ondanks zijn krampjes door van 01:00 tot 6:30 :shock:

Toen ging er 80 in!! :dance:

Nu zit er ook weer 80cc in :dance:

Enneee…

WE

MOGEN

NAAR

HUIS

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

yay eindelijk genieten

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Super goed nieuws sem,geniet ervan!!!

O Sem eindelijk. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie!!!

jippie!!!nu eindelijk gaan genieten!!!

wat goed :slight_smile: :dance:

het is hier alweer ff stil!!

@sem…hoe gaat het met je zoontje??

@cin…bevalt het werken?

@angela…al bevallen???

tis aardig stil jah…

hoest met jou tulpjes…

sem hoest met de kleine…

angela heb je der al gevangen…

hier ben ik niet erg lekker… voel mij raar… steken in mjin zij… beetje weeig gevoel wat ik niet kan plaatsen… owja steken in mijn schaam streek… heel licht misselijk :frowning: nog 10 dgn

pearli misschien je eisprong daar kan je best ziek van zijn…

tulpjes is idd stil hier!

cin hoe was je eerste werkweek?

hier voor het eerst weer ongesteld(als het goed is) pfff dat je lichaam weer zo snel klaar is voor een volgende…nou ik moet er niet aan denken…

@pearlie…klinkt spannend!! Wat duren 10 dagen dan lang he?

@lins…wow dat is snel!! Hoe is het met je kleine meisje? En inmiddels weer beetje hersteld van de keizersnede?

Hier gaat het goed…het is hier vet zomer! Vandaag heeft Mirthe heerlijk op het speelkleed op het terras gespeeld! Echt vakantiegevoel!

eisprong heb ik de 23ste gehad… maar het voelt deze keer anders… dus jah wie weet :thumbup: :thumbdown: