Thanks!!
Hoe is het met jou meid?? Word nu spannend he :mrgreen:
Nog ff-ies :inlove:
:hug: Sem!
Hoe is het gegaan afgelopen nacht meid?
Pff Levi net afgezet op PSZ, dadelijk om 11.00 uur ophalen, dan bij pap en mam afzetten (samen met Yari) en dan begint mijn ellende voor een dag.
Me eerste dienst weer! Maar ja beetje erg lange dienst (24-uurs dienst), en dat voor de eerste keer weer vind ik echt piep :silenced: :snooty:
En ik dacht, even nu 1,5 uur genieten van de rust, gaan de buren WEER klussen :eh: :shifty:
BLEH.
Verder alles goed hier hoor :lol:
@ sem, wat een gedoe allemaal zeg. ik hoop dat je snel met je kleine vent lekker naar huis kan xx
@ cin, 24 uur! wat een beulerij zeg, jezus
@ angela, gaat er nou al wat gebeuren? (ben je deze vraag al zat ? haha)
Ja ik vind het ook in alle eerlijkheid echt niet leuk, en kan op dit moment wel janken.
Maar ja het is nu eenmaal zo moet ik maar bedenken :?
Cin veel succes vandaag meid!!! Maar 24 uur pfffff :naughty: :? dat is echt niet leuk!! :hug:
Angela… hou je het nog een beetje vol?
Cin: :hug: :hug:
Hier nog alles rustig hoor.
wel wat harde buiken maar das al even en zet niet echt door.
Sem:
Hoe is het met Djowie,heeft ie zijn flesje op??
Ja hoor meiden ik hou het nog wel ff vol :inlove:
Ik ga ook echt niet zitten wachten tot het begint.
ik moet wel zeggen dat ik het reuze mee vind vallen wat betreft het “wachten”.Dacht altijd dat ik er echt heel veel mee bezig zou zijn maar het valt tot nu toe wel mee.
Ze komt wanneer zij er klaar voor is.
Heb voor volgende week woensdag nog een afspraak staan bij de vk
mocht het zijn dat ik niet bevallen ben,dan gaan ze me strippen.
dus we zien het wel of dat nodig is.
angela, bij mij hielp het strippen bij de 2e keer… ga er niet van uit dat het gelijk helpt… dat scheelt een teleurstelling…
Nee daar ga ik ook niet van uit hoor.
soms proberen ze wel 3 x en wordt je alsnog ingeleid.
hoop van niet want dat betekent dat ik naar het zh moet en dat wil ik dus eigenlijk niet hoor.
Cin, balen dat je meteen 24uur moet :wall:
Slaat nergens op!!!
Angela, hoop dat je meissie zich op tijd aandient… Maar tis net wat je zegt, je moet er ook niet op gaan zitten wachten, deed ik wel omdat ik het zo zat was!! :roll:
Hier is alles goed gegaan…
Hebben hem om 0:00 lekker laten slapen, om 03:00 wel geprobeerd wakker te maken voor een fles maar dat ging niet lukken, hij lag echt voor pampus…
Om 05:40 werd ie vanzelf een beetje wakker, dus was het meteen verschonen, tempen, zetpil (paracetamol) erin!!
Toen heeft ie 40cc gedronken en viel die weer lekker in slaap…
Om 09:00 heeft ie wel een hele fles van 70cc opgedronken BINNEN 10 MINUTEN!
Dus je raad het al… Het kwam er ook zo weer uit haha!
Maar is niet erg, kan gebeuren… Ze hadden ons al gewaarschuwd dat hij een paar dagen na de operatie nog wat zal spugen na de voeding.
Hij heeft na het spugen nog wel 40cc gehad, zelfde als vanmorgen 06:00 dat heeft ie wel binnen gehouden… :thumbup:
Om 12:00 krijgt ie weer en bieden we hem wat minder aan dan 70cc… Kijken of ie dat wel binnen houdt, dan bouwen we het langzaam op…
Als ie nou goed drinkt en het lekker binnenhoudt mag ie van de monitor af en mag zijn infuus uit z’n mooie koppie…
Ben benieuwd of ie een groot kaal plekkie heeft… Was zo trots op z’n mooie koppie met haar, maar goed… Groeit ook wel weer aan en anders scheer ik ze hele koppie wel kaal of plak ik het gewoon terug :lol:
joepie, ben om half negen tante geworden…
mijn zus is bevallen van een meisje, ze moet wel blijven vannacht want ze had bloed verloren.
ze heet fenna irene :mrgreen:
Gefeliciteerd tante Pearlie!! :-*
Pearli gefeliciteersd :inlove:
Sem:
Wat fijn dat Djowie zijn flesjes goed drinkt.
wel logisch dat ie nog moet spugen,maar dat gaat vast snel over.
Hopelijk is ie snel van de monitor en infuus af
dank dank…
angela schiet het al op…
Sem hoe is het nu met de kleine man… kunnen jullie al naar huis…
heel veel sterkte alsnog :hug:
Gaat steeds beter met onze kleine man…
Houd nou elke voeding netjes binnen!! Ookal is het soms maar 40cc, ben allang blij dat ie dat binnen houd!
Om 09:00 had ie 60cc helemaal opgedronken en binnen gehouden en net om 12:00 had ie 70cc helemaal opgedronken en tot nu toe zit dat er ook nog in… Ligt nu ook voor pampus in z’n bedje…
Gister zeiden de artsen dat we vandaag misschien naar huis mochten, maar omdat hij gister alleen maar 40cc dronk steeds moeten we nog een dagje wachten…
Maar hij is wel van de monitor af!! Alleen z’n infuus zit er nog in voor de zekerheid, maar als ie zijn flessen leeg blijft drinken mag die er vanavond ook uit!! :dance:
Stiekem hoop ik dat we vandaag nog wel mogen, want ben het echt zat man pffff… Maja zal wel niet…
Sem goed nieuws dat hij zijn flesjes nu binnen houd.
wel jammer dat het er niet naar uit ziet dat jullie vandaag naar huis mogen,maar dat punt komt nu wel dicht bij.
Cin:
Hoe was je eerste dagje werken?
Das een feit!! Waarschijnlijk word morgen dan DE DAG dat we naar huis mogen…
Denk dat Cin K.O. in bed ligt… Of misschien nog wel aan het werk is??
Mag ik jullie voorstellen aan Fenna Irene
Agooooooooooooossssssssssssssssssssssssss :inlove: