eigenlijk belachelijk dat asl er een spoedje komt er meteen iemand moet wijken. maarja zo is nl denk ik in de zorg.
:hug:
patripiex geniet van je vakantie! en wie weet…
ik geef wat hormoontjes voor mee op reis:
:: :: :: :: :: ::
ik ga op vakantie en neem mee…
Patri. Enorm fijne vakantie meid! Geniet er van :inlove:
enne ik duim ontzettend voor jullie
@Angela_84 wrote:
patripiex:
Heel veel plezier op vakantie.
en ja ik hoop ook dat ze er is als jullie terug komen.
Bedankt dat zal zeker lukken en ik hoop dat je meisje je nu niet veel langer meer laat wachten.
@lins wrote:
patripiex geniet van je vakantie! en wie weet…
ik geef wat hormoontjes voor mee op reis:
:: :: :: :: :: ::
ik ga op vakantie en neem mee…![]()
Thanks Lins ik heb ze in mijn koffer gestopt en neem ze mee

@Cin. wrote:
Patri. Enorm fijne vakantie meid! Geniet er van :inlove:
enne ik duim ontzettend voor jullie![]()
Dat zal ik zeker doen en ik hoop echt dat we met 3 naar huis vliegen.
Mocht het positief nieuws zijn en we hebben een internetcafe gevonden dan horen jullie het meteen

Hoi dames…
Hier nog steeds geen operatie voor Djowie…
Hij zou eerst om 11:30 aan de beurt zijn, maar er kwam weer een spoedje tussen :wall:
Nu is de planning 14:00 Hoop echt dat hij dan aan de beurt is!!
Ook omdat hij sinds 09:00 zonder infuus zit en niks meer binnen krijgt.
Infuus moest eruit omdat die niet meer goed zat, maar het probleem is dat ze er geen infuus meer in geprikt krijgen…
Er zijn al 4 artsen geweest die Djowie hebben geprikt en geen van hun lukt het om het infuus er goed in te krijgen…
Djowie is in totaal al iets van 12 keer geprikt voor dat rot infuus! Niet achter elkaar allemaal, maar wel steeds 3x door elke arts…
Hij is nu dood op van de pijn en het gehuil…
Wat ze nu hopen is dat hij echt om 14:00 aan de beurt is dan krijgt hij onder een roesje het infuus geprikt en waarschijnlijk komt ie dan of in zijn buikje of in zijn hoofdje
Het zit onze kleine man echt niet mee
@Sem wrote:
Hoi dames…
Hier nog steeds geen operatie voor Djowie…
Hij zou eerst om 11:30 aan de beurt zijn, maar er kwam weer een spoedje tussen :wall:
Nu is de planning 14:00 Hoop echt dat hij dan aan de beurt is!!
Ook omdat hij sinds 09:00 zonder infuus zit en niks meer binnen krijgt.
Infuus moest eruit omdat die niet meer goed zat, maar het probleem is dat ze er geen infuus meer in geprikt krijgen…
Er zijn al 4 artsen geweest die Djowie hebben geprikt en geen van hun lukt het om het infuus er goed in te krijgen…
Djowie is in totaal al iets van 12 keer geprikt voor dat rot infuus!Niet achter elkaar allemaal, maar wel steeds 3x door elke arts…
Hij is nu dood op van de pijn en het gehuil…
Wat ze nu hopen is dat hij echt om 14:00 aan de beurt is dan krijgt hij onder een roesje het infuus geprikt en waarschijnlijk komt ie dan of in zijn buikje of in zijn hoofdje
Het zit onze kleine man echt niet mee
![]()
![]()
![]()

jeetje meid, wat een narigheid allemaal…,
Sem :hug: :hug:
o gossie sem :hug: :hug: :hug: :hug:
en angela…al beweging???
Djowie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Djowie is inmiddels geopereerd en alles is goed gegaan!!!
Vanavond om 23.30 uur mag hij zijn eerste flesje gelukkig weer!
Dames, duimen jullie mee dat dit allemaal goed gaat?
En dat hij snel genoeg wat aankomt, goed drinkt en dat het hele gezinnetje dan naar huis mag
Voor Djowie sem en hub.
Hoop zo dat alles goed gaat en ze naar huis mogen straks.
Lins:
Beweging genoeg,maar niet in de zin van een naderende bevalling.
angela spannend…beweging in zin van voorweeen? of de kleine die lekker aan t dansen is…
sem super!!! hopelijk drinkt ie snel goed…is niet niks zo jong en al operatie achter de rug…
De kleine is een feestje aan het bouwen.
kont tegen mijn ribben en voetjes in mijn zij,erg fijn hoor :?
maar wat zal ik dat straks missen :mrgreen:
@ Sem ik duim dat hij vanavond zijn voeding lekker binnen houdt.
@Cin. wrote:
Djowie is inmiddels geopereerd en alles is goed gegaan!!!
Vanavond om 23.30 uur mag hij zijn eerste flesje gelukkig weer!
Dames, duimen jullie mee dat dit allemaal goed gaat?
En dat hij snel genoeg wat aankomt, goed drinkt en dat het hele gezinnetje dan naar huis mag![]()
![]()
![]()
Eindelijk!!!

oow gelukkig Sem… nou ventje lekker groeien nu dan kunnen jullie naar huis…
hier druk aan de klus. misschien is mijn vriendin zwanger lol
mijn zus moet nu ergens bevallen (week 40 +2)
ja had ook nooit gedacht dat ik die dikke buik zou missen!!! nu zit ik nog steeds af en toe onbewust over buikie te wrijven…alleen jammer dat het nu wat flubbert hahaha
pearli spannend!
Dames thanks voor de :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en de
Heeft goed geholpen allemaal!! :-
De operatie is goed gegaan! Djowie is al even goed wakker geweest en ligt nu weer heerlijk te slapen.
Tussen 23:30 en 0:00 mag hij zijn 1e fles drinken… Ben echt reuze benieuwd hoe het zal gaan.
De kans is wel groot dat hij de 1e paar voedingen nog spuugt, maar dat komt dan meer van de misselijkheid door de narcose.
Hij ligt nu nog aan de monitor, maar daar gaat ie morgen weer vanaf!
Sonde gaat zo uit z’n neus en het infuus gaat eruit als hij goed drinkt!
Hoop echt dat het snel goed gaat met ons kleine ventje, dat ie weinig last heeft van het wondje, dat ie snel goed gaat drinken en lekker wat grammetjes aan komt en dat ie dan snel mee naar huis mag!!
Ik ben ook echt opgelucht… Zat er helemaal doorheen vanmiddag!!
Eerst was de planning dat hij om 11:30 aan de beurt zou zijn, toen kwam er een spoedje tussen.
Toen werd het 14:00, toen 14:15, toen 14:45, toen 15.30 en toen werd ons verteld dat hij zelfs tot 23:00 vanavond opgeroepen zou kunnen worden…
Wij hadden ons er net bij neergelegd dat het vandaag niks meer zou worden en dat hij dan morgen maar geopereerd zou worden…
Toen kwam de verpleegster om 16:00 de kamer binnen gelopen met het goede nieuws dat hij naar de OK mocht!! :dance:
Nog een domper vanmiddag was het infuus verhaal…
Omdat het allemaal zo lang duurde en hij rond 15:00 al bijna 6uurtjes zonder infuus zat, besloten ze het door een 5e arts nog een keer te laten doen.
Eerst voetje, toen handje… Lukte beide niet… Toen besloten ze het infuus in zijn hoofdje te doen… Sorry, maar toen ben ik de behandel kamer uitgegaan… Ben steeds overal bij geweest met wat ze allemaal met Djowie hebben gedaan om hem te troosten (bloed prikken, sonde inbrengen, infuus prikken, echo maken, ecg maken, in slaap brengen op de OK enz enz) maar dit kon ik niet meer handelen!
Het ziet er ook niet uit, hele attractie hebben ze van dat infuus gemaakt…
Ziet er erger uit dan het is hoor…
Ze hebben ook een stukje haar weg moeten scheren… Daar baal ik best van want was zo trots op z’n prachtige zachte haartjes… Maar goed, infuus is natuurlijk belangrijker!!
Anyway… Dat was het!! Nu maar hopen dat alles snel beter gaat en dat ie lekker mee naar huis mag!
Nogmaals bedankt voor jullie steun en lieve berichten dames!! :-
Doet ons echt heel erg goed!!
Dat djowie straks goed zijn flesje drinkt.
gelukkig is jullie kleine mannetje eindelijk geholpen.
Wel akelig dat infuus in z’n hoofdje,daar zou ik ook niet bij willlen zijn.
Dikke knuffel voor jullie allemaal :hug: :hug: