Hee meiden…
na 3 weken vakantie meld ik me hier ook weer…op het moment nog veel te druk met uitpakken, wassen draaien en ons leven hier weer op de rit te krijgen, maar volgende week ga ik weer gezellig meeschrijven!
We hebben iig een super tijd in NL gehad!!!
Onze eerste vakantie met ons kleine meisje was super!
Het viel me nu pas op hoeveel een kleintje in een paar weken tijd verandert! In de tijd in NL is Mirthe hardop gaan lachen, dingetjes vastpakken, merk je dat ze steeds sterker wordt en heeft ze zich een keer van de buik op de rug gedraaid!
Echt genieten!
Heb verder niet bijgelezen en ga dat dit weekend ws ook niet doen…maar ik meld me volgende week weer!
Hoi allemaal,
Ik zie hier een aantal bekende gezichten maar ik weet niet in hoeverre jullie hier op de hoogte zijn van de situatie van Sem.
Sem en kleine Djowie liggen sinds vanmorgen in het VU na een aantal dagen aanmodderen in het Flevo hier in Almere.
Inmiddels is kleine Djowie meer dan 24 uur nuchter, en de dagen ervoor heeft hij natuurlijk ook al nauwelijks iets op want spuugt alles uit.
Hij was gisteren 200 gram onder zijn geboortegewicht… terwijl hij al bijna 4 weken oud is.
Hij heeft wel een infuus met vocht en morgenochtend bepaald de chirurg wanneer Djowie geopereerd wordt aan een aandoening waardoor zijn maagspier verdikt is en er dus geen voeding van zijn maag zijn darmen in kan.
Zeer waarschijnlijk wordt hij morgen meteen geholpen.
Mag ook wel want arme Djowie is zichzelf niet meer en huilt af en toe hysterisch van de honger.
Sem heeft in het Flevo en nu het VU geen internet. Ze houdt wel het een en ander bij in haar WWW’s op hyves. maar KOK wordt niet goed weergegeven op haar mobieltje.
@Lady_K wrote:
Hoi allemaal,
Ik zie hier een aantal bekende gezichten maar ik weet niet in hoeverre jullie hier op de hoogte zijn van de situatie van Sem.
Sem en kleine Djowie liggen sinds vanmorgen in het VU na een aantal dagen aanmodderen in het Flevo hier in Almere.
Inmiddels is kleine Djowie meer dan 24 uur nuchter, en de dagen ervoor heeft hij natuurlijk ook al nauwelijks iets op want spuugt alles uit.
Hij was gisteren 200 gram onder zijn geboortegewicht… terwijl hij al bijna 4 weken oud is.
Hij heeft wel een infuus met vocht en morgenochtend bepaald de chirurg wanneer Djowie geopereerd wordt aan een aandoening waardoor zijn maagspier verdikt is en er dus geen voeding van zijn maag zijn darmen in kan.
Zeer waarschijnlijk wordt hij morgen meteen geholpen.
Mag ook wel want arme Djowie is zichzelf niet meer en huilt af en toe hysterisch van de honger.
Sem heeft in het Flevo en nu het VU geen internet. Ze houdt wel het een en ander bij in haar WWW’s op hyves. maar KOK wordt niet goed weergegeven op haar mobieltje.
Thanx voor de info meid! Ik was indd wel op de hoogte!
Herken het verhaal (hiero manlief heeft hetzelfde gehad).
Ik vind het enorm fijn dat er nu eindelijk actie wordt ondernomen, want zo kan ook echt niet verder!
Hey dames…
Djowie word om 14:00 geopereerd (mits er geen spoedgevallen tussen komen)
Ben blij dat we over een paar dagen ons ventje weer terug hebben!!
Hij is nu echt zichzelf niet meer, al een paar dagen niet maar nu heeft het z’n piek bereikt…
Hij slaapt veel en als hij wakker is dan krijst hij het uit van de honger en de pijn in zijn maagje, maar we mogen hem i.v.m. de operatie niks geven
Optillen en bij je houden gaat ook moeilijk omdat hij gewoon te veel last heeft van zijn maagje…
Hij heeft ook giga veel last van misselijkheid en maagzuur…
Elke keer als naar hem kijk doet me hart zeer en kan ik alleen maar huilen…
Daar ligt ie dan… Onze kleine Djowie met een infuus en een sonde… Ons kleine ventje zoveel last van van alles en nog wat… Nog geen maandje oud en al zoveel ziekenhuis-drama meegemaakt…
Maar ik probeer sterk te blijven voor ons ventje, want een paar dagen na de operatie is hij weer helemaal de oude en kunnen we weer lekker genieten van ons ventje!
Ik heb nu gelukkig internet kunnen regelen in het ziekenhuis (VU Amsterdam) en probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden en anders doe ik het via Lady_K.
Kim je bent echt een kanjer!! Bedankt voor alles!! :-
Dames, zodra we weer thuis zijn ga ik lekker de tijd nemen om alles even goed terug te lezen…
Alvast een :hug: voor wie 'm nodig heeft!!
Kus :-
och arm ventje… Sem en N en Djowie heeeel veel sterkte vandaag… denk aan jullie…
:hug: :hug: :hug: :hug: :kaars:brand hier voor kracht en gezondheid
Ik heb het ook via hyves gevolgd. Als het goed is wordt ie zo geopereerd, hopelijk gaat alles goed en is hij snel weer de oude.
Ik denk an jullie.
Hopelijk is djowie snel weer de oude.succes en sterkte :hug:
och jeetje. ik hoop dat alles snel achter de rug is :hug:
lieve sem djowie en hubbie natuurlijk! ook hier van mij een dikke knuf ! ik denk aan jullie!
Thanks dames… Maar helaas…
Djowie is nog niet geopereerd en word vandaag ook niet geopereerd
Is een spoedje tussen gekomen en dat gaat blijkbaar voor…
Dan morgen maar weer op de lijst, maar ook dan is het nog niet zeker dat het doorgaat als er weer een spoedje tussen komt…
Arm kereltje…
Maja laten we maar hopen dat het morgen gewoon doorgaat!!
oww…wat een verhaal zeg sem!!!
Had het ivm mijn vakantie helemaal niet meegekregen…maar wil je veel sterkte wensen! Wat balen zo’n nare start!
@cin…undercover meelezen bij de maartmama’s?
Nee dat prive forum wat we nu hebben is niet via KOK maar een andere site…weet ook niet hoe dat precies werkt.
ja ben toch ook een maartmama :mrgreen:
Aha oke thanx!
@Cin. wrote:
ja ben toch ook een maartmama :mrgreen:
Aha oke thanx!
je hebt helemaal gelijk!!!
Schrijf jij mee met de april mama’s???
@Tulpjes wrote:
@Cin. wrote:ja ben toch ook een maartmama :mrgreen:
Aha oke thanx!
Jup, omdat ik officieel ook in april was uitgerekend, maar las ook vaak mee bij jullie :oops:
@Cin. wrote:
@Tulpjes wrote:@Cin. wrote:ja ben toch ook een maartmama :mrgreen:
Aha oke thanx!
Jup, omdat ik officieel ook in april was uitgerekend, maar las ook vaak mee bij jullie :oops:
geloof dat het de bedoeling is dat dat topic ook blijft bestaan hoor…
maar denk eerlijk gezegd dat er ws nog maar weinig op geschreven gaat worden?!
ja dat denk ik ook! Prive is soms ook gewoon fijner!
@Cin. wrote:
ja dat denk ik ook! Prive is soms ook gewoon fijner!
zeker weten!
Ben er weer ff vandoor…vakantiefoto’s kijken en ff genieten van de laatste uurtjes vakantie van mijn mannetje!
SEM ik wil je heel veel sterkte wensen :hug: :hug:
Ik hoop echt dat er morgen een plekje is en jij je ventje weer snel bij je hebt en van hem kan gaan genieten.
Bij deze wil ik me meteen afmelden voor een tijdje. We vliegen woensdag voor 2 weken naar Mexico en hebben maandag en dinsdag nog de laatste dingetjes te regelen.
Angela ik ga ervan uit dat jij je dochter al heerlijk bij je hebt als ik terug ben.
Bianca en Pearlie hopelijk een positieve test deze ronde
patripiex:
Heel veel plezier op vakantie.
en ja ik hoop ook dat ze er is als jullie terug komen.