Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

pearli ik zou het zeker aankaarten…ik hoop natuurlijk dat het niet zo is maar het klinkt wel zo…en groeipijn denk ik niet dat het is hi…

Oei pearli dat klinkt niet best zeg!

:hug:

Bieslookje:

Weer aan het werk,dat zal wel wennen zijn zeg!

Lijkt me best moeilijk de eerste keer.

Hier gaat alles goed!

behalve dan dat mijn buik enorm in de weg begint te zitten.

Ach ja ik kan het nog wel volhouden hoor maar van mij mag ze ook wel komen nu.

Dus Cin:

Ik hoop dat je snel een lijstje kunt maken :mrgreen:

hoi hoi,

pffff vandaag weer mijn 1e dagje gehad. Vanmorgen liep alles thuis wel ok, Jayson heeft bij oma zijn flesje gedronken. Normaal meot hij ook even wachten als hij wakker word, dan kolf ik eerst en nu was dat dan even het ritje in de auto.

Op het werk ging het ook wel goed allemaal, heb wel 2 keer gebeld naar sm hoe het ging met mijn mannen.

Nog 2 dagen werken en dan weekend…kijk er al naar uit haha

Ik heb net wel bij gelezen, maar ff niet de puf om te reageren.

O en hebben nog een plasje van Jayson laten controleren en deze keer was het helemaal schoon…gelukkig…

Bieslookje:

gelukkig was de urine goed!

Nou je hebt je eerste werkdag er al weer op zitten!

gelukkig dat het meeviel.

Pearlie al wat beter?? :hug:

Angela; nog maar 8 daagjes!! Spannend he!! Sterkte met de laatste loodjes!

Bianca :hug:

Hier weinig nieuws; heb me net eindelijk nog eens op het huishouden gestort; dat was hard nodig!! :oops:

Wij hadden laatst twee postcodeloterij fietsen gewonnen. Ik heb ze allebei kunnen verkopen op een veilingsite. 340 euro zakgeld voor het weekend :wink: mooi meegenomen :smiley:

:inlove: :inlove:

ooh kijk dat koppie! :inlove:

Ow :inlove: :inlove: :inlove: WAT LIEFFFFFF

Ik WIL OOK :inlove: :inlove:

Wow ylerion jij gaat ook hard :shock: :shock:

20 weken alweer :thumbup:

@Mirag wrote:

Hier weinig nieuws; heb me net eindelijk nog eens op het huishouden gestort; dat was hard nodig!! :oops:

Wij hadden laatst twee postcodeloterij fietsen gewonnen. Ik heb ze allebei kunnen verkopen op een veilingsite. 340 euro zakgeld voor het weekend :wink: mooi meegenomen :smiley:

:inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Oh leuk joh die fietsen, die lijken me erg handig!

Geld is wel zeker mooi meegenomen ja! :thumbup:

@Bianca-k wrote:

Helaas dames ben net toch weer ongi geworden. En heb sinds de operatie ook meer last, dus dit is echt geen pretje. Mijn nieuwe nod is 10 juli.

:hug: :hug: :hug:

Bieslookje. Hoe is het werken weer gegaan?

Sem. Denk aan jullie meid!

Tulpjes. Hoe is het daaro dan???

Angela. Ga eens aan de puf jij :wink:

Hier gaat alles goed! Dinsdag begint me werk weer, wel zin in het werk geen zin in alle poespas er omheen. Er is nogal wat aan de hand geweest qua personeel het laatste half jaar dus ben benieuwd hoe het nu met de clienten gaat (denk dat ze veel hebben kunnen flikken haha).

Yari gaat lekker hard, de rat!

Zie foto’s op mijn hyves, gewoon op de knietjes zitten in een stoffen stoeltje van Woezel en Pip, eenkennig te worden nu al, gisteren bleef hij zonder hulp op me schoot rechtop zitten :shock:

Gewoon lekker lang baby blijven is er weer niet bij volgens mij :?

Morgen naar de efteling met Rob & Levi.

Yari gaat naar pap en mam toe de hele dag, even lekker de tijd voor Levi weer. En tja Yari heeft net zoveel lol bij pap en mam (behalve in het begin haha) als in de efteling dat scheeld!

Heb vandaag een draagdoek gekocht, kan het iedereen aanraden. Dat is echt een enorm fijn dingetje zeg!

Zelfs voor de kneusjes onder ons :wink:

ja t gaat zeker hard. 20w eken echo al gehad. krijgen wss weer een meid :slight_smile: maar dat weten we dus nog niet zeker.

ik heb gewoon erg weinig puf om overal op te reageren , sorry :frowning: ik lees en leef echt wel mee.

Ow jammer dat je het niet zeker weet.

Zou je nu niet nog een echo willen doen voor de geslachtsbepaling?

Ik zou echt veel te nieuwsgierig zijn hoor en al helemaal als ze twijfelen.

oh heel nieuwsgierig ben ik, maar ik heb daar de centjes neit voor helaas.

Poeh Cin alweer aan het werk!! Wat gaat het hard he! Maar goed, kan jij de clienten weer ff binnen de lijntjes leren kleuren :smiley:

Dit kneusje denkt er serieus over om ook zo’n draagdoek aan te schaffen :wink:

Ylerion; waarschijnlijk een meid weer. Leuk! Maar het kan dus ook nog een verrassing worden :slight_smile: Ook leuk toch ?!

Angela, ik vind dat jij maar es moet beginnen met bevallen want wij willen die meid van jullie nu wel es bewonderen :wink:

Hier weinig nieuws verder… gaan hopelijk een rustig weekend tegemoet waarin vriendlief ook thuis is… maar bij hem weet je nooit haha…

@Ylerion wrote:

oh heel nieuwsgierig ben ik, maar ik heb daar de centjes neit voor helaas.

Ow das balen.

Wij krijgen hier ook standaard een echo met 35 weken,weet niet of dat bij jullie ook is maar misschien dat ze het dan nog kunnen zien.

@Mirag wrote:

Angela, ik vind dat jij maar es moet beginnen met bevallen want wij willen die meid van jullie nu wel es bewonderen :wink:

Ik zou het ook wel willen :inlove:

had ik maar bij 35 weken ook extra echo gehad…dan hadden ze in ieder geval het gewicht al kunnen inschatten en missichien ingelijd bij 39 weken ofzo…

die echo is hier idd niet standaard. nu zit de kans er dik in dat ik er wel nog een krijg door de diabetes die op de loer ligt. maar ik ga er niet vanuit. wilde voor woensdag een echo plannen met de 25 bij elkaar gescharrelde euro’s … zitten ze vol tot 7 juli… bah

hoi hoi…

wil even laten weten dat ik mijn 1e werk week overleefd heb…

kom vanaaf of morgen terug om bij te lezen en reageren…