Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

cin, je hebt nog een pb…

mirag, ja is echt leuk om die taartjes te maken, kost wel veel tijd, maar ja als je het leuk vind om te doen maakt dat niet uit he.

heb gistermiddag nog even ha gebeld voor Jayson, hij heeft de afgelopen week al een paar keer wat “bloed” gehad in de luier, meer het idee net als een uraat in de kraamweek. wat me heel erg is opgevallen is dat hij het heeft in een volle plasluier, meestal is de luier daarvoor niet zo nat.

op zich hoeven we ons geen zorgen te maken, maar ik vond het zelf toch wel prettig om even na te laten kijken, dus brengen we maandag ff een plasje weg, ben benieuwd hoe dat opvangen gaat in zo’n plaszakje.

Vanmorgen begon de dag goed, op bed flesje gegeven, gekolfd, daarna Dylan en Jayson samen in bad gedaan, met aan kleden van Jayson was er nog neits aan de hand, maar toen ik hem weer in bed wilde leggen was het drama. Ik heb hem heel even heen laten doen, toen toch maar speen gegeven, maar wat ik ook deed, ook rondwandelen met hem op de arm, niets hielp hij bleef maar huilen, nou ja meer krijsen. Op een gegeven moment heb ik hem toch maar even laten liggen zodat ik een boterham kon maken voor Dylan en ineens was het stil (inmiddels waren we een uur verder) hij was toch in slaap gevallen Ik hoop maar dat het kwam dat hij oververmoeid was en niet dat hij pijn heeft ofzo (ook ivm die urine).

Vanavond komen mijn ouders in huis, wij hebben een feestje.

bieslookje he vervelend… dat huilen gaat vaak ook door merg en been…en is zoooo zielig…

hopelijk heb je snel duidelijkheid van zijn plasje!

cin heb je mail gestuurd via hyves…via hier lukte me niet…

hey daar was ik even weer…

hoop dat het met alle baby’s hier goed gaat en met alle mama’s

ben hier druk bezig met de trouwerij en met TDPS… en met mijn taarten natuurlijk… vrijdag 6 taarten maken… komen 2 vriendinnen langs die helpen (voor hun zijn die taarten ook)

en deze week gaan we aan de slag of het lukt om zwanger te raken. yay Lang leven menstruatie kalender…

6 juli kan ik de jurk weer passen en kan ik hem hopelijk mee. van de week de kaartjes verstuur klaar maken… vanmiddag voetbal kijken…

morgen hoop ik mijn bestelling voor de taartjes…

hoe is het met de rest… patri en bianca

sem hoe is het met kleine jongen…

en cin lukt het met fotos maken. (krijg vandaag mijn statief binnen en word het een stuk makkelijker.)

lins, bies, miraq ook alles goed

en angela trek je het nog met de laatste loodjes…

19 juni is mijn zusje uit gerekend ik denk zelf een jochie… spannend

Ha ladies, Hier is het weer spannend, morgen is mijn nod, als mijn cyclus niet ineens weer langer is. En ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik voel nog niet echt wat. Dus we wachten wel weer af. Als ik morgen niet ongi wordt, dan ga ik woensdag testen.

Bianca spannend, ik ga voor je duimen :pray:

Hopelijk heb je woensdag een positieve test in handen

Pearly je bruiloft komt steeds dichterbij, ging je nou ook zelf je bruidstaart maken?

Ik heb 2 weken geleden een workshop taarten maken gedaan was erg leuk om te doen en dat ga ik zeker nog een keer doen.

Hier aan het aftellen voor de vakantie. Ik werk dinsdag en woensdag nog, dan heb ik 3,5 week vakantie. Donderdag eerst nog een bruiloft in Almelo waar we tot en met zaterdag blijven logeren en volgende week woensdag vliegen we naar Mexico. We gaan 15 dagen met de auto daar rondrijden, heb er erg veel zin in. We gaan straks DE dagen weer in en heb mijn NOD in de laatste week van onze vakantie dus dat is wel spannend.

Ik hoop natuurlijk dat we met 3 terug vliegen :smiley: .

Wil wel proberen om op vakantie te genieten en niet te terughoudend gaan doen omdat ik weleens zwanger zou kunnen zijn, dat heb ik vorig jaar gedaan en zie het resultaat we zijn het nog steeds niet :cry:

Dan bedoel ik niet met eten en drinken want daar blijf ik wel op letten.

patripiex idd lekker genieten en er niet aan denken dat werkt het beste! althans bij mij heeft dat toen geholpen…

pearli spannend allemaal!! komt nu wel heel dicht bij he…

bianca ik ga duimendraaien!!!

cin en lukt het met lijstje??

@ Patri geniet van je vakantie!!!

ja ik ga zelf mijn taart maken… we doen toch maaar geen cupcakes smiddags met de fotos… maar de taart wel.

fjne vakantie patri geniet er van en wie weet :wink:

ik duim voor jullie hoor en voor bianca ook

@Cin. wrote:

Hoi dames!

Dadelijk efkes bijlezen :oops:

Zou iedereen even de correcte gegevens naar mij op willen sturen over eventuele NOD’s - geboortedatums kids enz.

Maak ik een nieuwe lijst!

:-*

Ik wacht nog ffies :wink:

anders moet je het toch weer "snel"veraderen :mrgreen: :mrgreen:

nog steeds BIB dus.

vandaag wel heel de dag last van harde buiken en ze beginnen ook zeer te doen.

we wachten wel af :?

Pearli:

komt al aardig dicht bij hé,voor je het weet is het alweer voorbij.

Helaas dames ben net toch weer ongi geworden. En heb sinds de operatie ook meer last, dus dit is echt geen pretje. Mijn nieuwe nod is 10 juli.

@Bianca-k wrote:

Helaas dames ben net toch weer ongi geworden. En heb sinds de operatie ook meer last, dus dit is echt geen pretje. Mijn nieuwe nod is 10 juli.

:hug: :hug:

wat bedoel je met meer last?menstruatie pijn of iets anders.

Ik zou het in ieder geval wel even laten weten.

bianca :hug: :hug: idd als je klachten meer zijn zou ik dat wel even laten weten.

pearlie, ben benieuwd naar je taart, weet je al helemaal hoe je hem wil?

Ik wil de taarten ook zelf maken als we trouwen (volgend jaar)

Cin, hoe is het?

Lisette, hoe is het eigenlijk met jou?

Sem :hug: voor jullie

angela, nog ff en je kunt jullie beebje ook in je armen ouden, houd je het nog een beetje vol?

lins, leuke foto’s op je hyves.

patripiex, klinkt heerlijk die vakantie, veel plezier!

wie vergeet ik? :oops:

Mijn laatste vrije dagje is ingegaan…morgen ga ik weer werken. Heb gisteren even geshopt, had wel een aantal jurkjes en tuniekjes om aan te doen, maar we krijgen op het werk per deze week “bedrijfskleding” het zijn polo-shirts, maar dat ziet niet uit op een jurkje. Verder had ik alleen spijkerbroeken om aan te doen, maar met dat warme weer zie ik dat neit zo zitten. Heb nu 3 linnen broeken, een korte broek, 2 rokjes en dan nog een jurkje en een shirt…lang leve de uitverkoop

Ben trouwens zondag begonnen met hardlopen, ik ging zaterdag op de weegschaal staan en was het helemaal zat. Wil nu 3 x per week gaan en bouw het dan op via -start to run-, is een programma die je op je mp3 kan zetten en dan steeds een les ervan volgen. Viel wel tegen zeg, maar heb de 1e les gehaald, vanavond weer…maar heb nog spierpijn in mijn benen van zondag haha. Was al bezig met gezonder eten en hoop dat dit samen een goede combi is voor mij om dan toch die kilo’s er af te krijgen (en nee ik ga niet lijnen, want dat mag niet met bv)

we hadden gister plasje van Jayson weg gebracht en idd er zat een bloedspoortje in, maar was maar minimaal, aan het eind van de middag moet het nogmaals gecontroleerd worden.

nou tis weer zover, het ging een week goed en word ik vandaag weer wakker met giga pijn door mijn hele lijf… vingers, polsen, elleboog… elk gewricht noem maar op… ik zou neit meer weten wat het kan zijn…

vrijdag moet ik echt bloed gaan prikken straks is het echt flinke calcium tekort

@Bianca-k wrote:

:hug: Balen zeg dat het toch al is gekomen :hug:

Zou het wel even aangeven dat je er nu zoveel meer last van hebt misschien zit er iets niet goed.

@pearlie wrote:

nou tis weer zover, het ging een week goed en word ik vandaag weer wakker met giga pijn door mijn hele lijf… vingers, polsen, elleboog… elk gewricht noem maar op… ik zou neit meer weten wat het kan zijn…

vrijdag moet ik echt bloed gaan prikken straks is het echt flinke calcium tekort

:hug: Sterkt ermee, hopelijk is de pijn snel weer weg en kunnen ze door het bloedprikken erachter komen wat het is

Gelukkig is de pijn door de dag ver weg getrokken. Het hoort nou eenmaal bij de entromedtriose die ik heb. Dus het is wat het is.

@Pearlie hopelijk voel je je snel beter.

:frowning: kan dus gewoon niet slapen van de pijn… paracetamols werken niet meer. heb maar een beker warm melk hopen dat dat beetje werkt… is niet leuk zo…

rechter schouder zit nu een dikke bult op… vorige keer was mijn rechter pink zo dik als een pingpong bal (kom je de volgende dag bij de ha niks meer te zien natuurlijk)

pearli ben je wel is getest op reuma?

volgens mij 5 jaar geleden. toen had ik ineens rode bulten op mijn benen (erithema nodosum, rode jeukerige bulten) toen zeiden ze van niet, maar inds kort twijvel ik wel heel erg…

na de bloedtest maar eens opnieuw vragen.

Dames, kom straks even bijlezen :oops:

Sorry beetje drukjes gehad!

En het lijstje maak ik wel als Angela is bevallen :mrgreen: