ff ego…
wat een heerlijk weer! Vanmorgen heb ik met beide mannetjes boodschappen gedaan…wat een opgave haha, Dylan paste nu niet in de kar en tja die wilde er dus een aantal keren vandoor. Uiteindelijk ging het allemaal wel hoor, maar is niet iets wat ik wekelijks wil doen. Daarna heb ik voor Dylan ook even het zwembadje opgezet, ik had hem beter eerst de kleren uit kunnen doen, want ja wat doe je als mama zich omdraait en iets wil pakken…juist dan ga je met je kleren aan alvast even voelen hoe lekker het water is
Jayson heeft vanmorgen weer geslapen tot 8.00 uur! zo lekker!
Ik denk dat ik vanavond ff bijlees, wil nu nog even wat opruimen en krijg straks visite…
Geniet van het mooie weer!!
Cin, wat een heerlijke foto :inlove:
bieslookje, fijn dat het goed is gegaan met de boodschapjes!!
Ik heb vandaag voor het eerst boodschapjes gedaan met de wagen :mrgreen:
Ging prima!! Krijg alleen niet zoveel mee… Maja, voor de grote boodschappen gaat vriendlief maar met de auto haha!
Even snel, had vanmorgen getest maar was negatief
Wilde mijn man een leuk verjaardagskado geven maar helaas .
Het kan nog steeds dus we wachten maar weer af, het is nu dag 28.
@Patripiex wrote:
Even snel, had vanmorgen getest maar was negatief![]()
Wilde mijn man een leuk verjaardagskado geven maar helaas.

@Patripiex wrote:
Even snel, had vanmorgen getest maar was negatief![]()
Wilde mijn man een leuk verjaardagskado geven maar helaas.
:hug:

Helaas is het deze ronde ook alweer voorbij, ben net ongi geworden
De volgende ronde zijn we op vakantie dus dan hopelijk meer succes.
Sorry dat ik alleen even slecht nieuws kom brengen maar vind het moeilijk om met jullie mee te schrijven…
:hug: ik weet heel goed hoe dat voelt. neem je tijd en niet verplicht voelen om mee te schrijven. jouw tijd komt echt nog
@Patripiex wrote:
Helaas is het deze ronde ook alweer voorbij, ben net ongi geworden
De volgende ronde zijn we op vakantie dus dan hopelijk meer succes.
Sorry dat ik alleen even slecht nieuws kom brengen maar vind het moeilijk om met jullie mee te schrijven…
:hug: :hug: :hug:
Ik snap heel goed dat je het moelijk vindt om mee te blijven schrijven.
Ik had er op een gegeven moment ook moeite mee.
ja ik weet dat ik nu makkelijk praten heb.
maar heus komt er een moment dat ook jullie geluk hebben en dat er een klein (groot) wondertje in je buik groeit.
patripiex :hug: :hug: :hug:
patripiex balen!! en het geeft niks dat je hier komt om slecht nieuws te vertellen…ik snap wel waarom je niet veel mee kan schrijven! ik kan me de teleurstelling heel goed begrijpen! :-* :hug:
goedemorgen
wat is het hier rustig…iedereen genoten van het mooie weer???
Hier gaat alles wel goed, mijn bv-productie lijkt weer goed op gang te komen, smorgens kolf ik iig weer wat ik voor de borstontsteking ook kolfde.
Van het weekend zijn we veel buiten geweest, Dylan heeft zaterdag-middag de hele middag in het zwembadje gespeeld, vrijdag trouwens ook. Gisteren nog eventjes, maar op een gegeven moment ging het waaien en werd het toch wel koud in het water.
Jayson heeft gelukkig geen last gehad van de warmte.
Vanmorgen werden beide mannetjes om 7.15 uur wakker…heerlijk
Gekolfd, Jayson fles gegeven, even met z’n 3-en geknuffeld op bed, Jayson in bd gedaan en nu hebben we net ontbijtje op. Vandaag ff de was doen en beneden stofzuigen en dweilen, verder heb ik geen plannen. O ja wel, marieke je pb volgt…
Patri. :hug:
Enorm rot meid! Kan me de teleurstelling heel goed voorstellen
Hoe is het met de rest van de dames allemaal?
Hé ladies,
ff een ego berichtje. Ik ben ff niet zo actief hier, kan het ff niet handelen. Ik lees wel nog elke dag mee, maar reageer niet zo veel.
Volgende week moet ik weer ongi worden, of niet natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte.
@Partiplex :hug: :hug: :hug: :hug:
He Patripiex
:hug:
Bianca; geeft niet hoor; hoop dat de ongi wegblijft en dat je je snel wat beter in je velletje voelt.
Hier gaat het wel goed. Begin weer een beetje ritme te krijgen en het huishouden is al iets minder verwaarloosd als een poosje terug
Met Femke gaat het goed; ze drinkt goed, huilt niet zoveel en 'snachts valt het ook wel mee. Ben nog steeds helemaal verliefd op haar
Baal er momenteel wel beetje van dat vriendlief zich weer volledig op zijn werk heeft gestort. Is na de kraamhulp een week thuis geweest en dat was heel gezellig; daarna gelijk weer volle bak aan het werk en ook in het weekend. Gister zegt ie doodleuk… oh ja, morgenavond moet ik ook werken want de baas zat erg verlegen om mensen voor een extra klus. … Ok dan… fijn dat je even overlegt. Pfff…
Maarja, mag aan de andere kant blij zijn dat ie werk heeft he en dat ie het er zo naar zijn zin heeft… maar soms…
Als ik straks ook weer ga werken zal hij toch ook af en toe op tijd moeten zijn om Femke uit de opvang te halen…
Sorry voor mijn klaagzang moest het ff kwijt!
Zo hier is het wel errug rustig zeg!
Hoe gaat het allemaal met jullie?
Hier nog steeds BIB.
begin nu inderhand wel nieuwsgierig te worden hoor.
kan bijna niet meer wachten.
Helaas heb je het niet voor het zeggen.
Fijne avond allemaal :-*
mirag, ff klagen moet kunnen, toch! Ik snap je wel hoor, heb dat hier ook weleens gehad, al moet ik zeggen dat het nu tegenwoordig dan toch allemaal in overleg gaat.
angela…beebje we willen weten hoe je eruit ziet, wie je bent…kom er maar eens uit!
Hier laatste weekje van mijn verlof. Gisteren taartje gemaakt voor mijn achterneefje, vandaag krijg ik 2 x kraamvisite en hebben we ook nog een verjaardag. Verder gaat alles hier helemaal goed! Jayson is een erg tevreden mannetje.
Angela, voor jou wordt het nu ook echt spannend he!! Ik hoop dat dochterlief zich snel aandient
Bieslookje, ik zag je taartje ergens op het forum voorbijkomen. Zag er erg jammie uit!!! Als ik alles weer op de rit heb (lees: weer tijd voor hobbies heb) dan ga ik ook eens een taartje proberen te maken. Als Femke 1 wordt wil ik het minstens zo goed kunnen als jij
Hoi dames!
Dadelijk efkes bijlezen :oops:
Zou iedereen even de correcte gegevens naar mij op willen sturen over eventuele NOD’s - geboortedatums kids enz.
Maak ik een nieuwe lijst!
:-*
Misschien eventueel leuk met foto’s van de kids, een soort van collage?
Cin je hebt pb!