Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

ik wil oohook!

ik heb nu al last van nesteldrang hihi. ik poets me suf en normaal heb ik daar dus echt een HEKEL aan.

23 juni weer echo. ben zo benieuwd

Geniet van de kleine beeb nu ze nog lekker klein zijn!

Die van mij wil veels te snel alles kunnen :roll:

Hij doet al rollen van buik naar rug (als hij wakker genoeg is en energie heeft), vandaag een beetje lachen met geluid :inlove: en zo zitten zoals op de foto!

cin :inlove:

poetsdrang…kom je hier maar uitleven hahahahaha :mrgreen:

hoe is het met jullie allemaal? ik heb wel bijgelezen, maar niet de puf om te reageren.

Hier gaat het de goede kant op…tot gisteren was mijn kolfopbrengst steeds 100 cc in totaal (linkerkant 20 cc en rechts 80 cc), vanmorgen had ik 175 (40, en die kant had nog gelekt met fles geven en 135)

vandaag maar eens wat aan de was doen, want ja die is wel blijven liggen afgelopen week :?

Hallo allemaal!

Pealie wat goed dat je jurk goedgekeurd is!!

Sem en Lins; die onzekerheid is hier ook erg bekend, maar zal vrees ik nu wel voor de rest van ons leven zijn met zo’n ukkie erbij :slight_smile: Nu natuurlijk extra moeilijk omdat we dat huilen zo sneu vinden denk ik.

Cin yari is echt cute!! Heb ik volgens mij al 1000 keer gezegd :slight_smile: Maar zoals ie daar zo zit … :inlove: En al omrollen??? Meld je het even als ie over twee weken door de kamer kruipt :wink:

Angela; nesteldrang… had ik ook last van en gelukkig maar, want sinds Femke dr is, is er niet zo heel erg veel meer gebeurd :smiley: Alleen het hoogstnoodzakelijke krijg ik gedaan, daar baal ik wel soms van, maar iedereen zegt dat dat wel goedkomt… ben benieuwd wanneer :smiley:

Bieslookje; fijn dat kolven nu weer beter gaat.

Ik kolf ook af, omdat Femke niet goed meer wil aanhappen en daardoor gefrustreerd geraakt; maar heb sinds een paar dagen het gevoel dat de productie terugloopt… heb jij nog tips?

Cin, wat een heerlijk ventje!! :inlove:

Mirag, hier hetzelfde probleem met aanleggen… :frowning:

Vandaag komen ze bij Djowie zijn hielprikje geven en de gehoortest doen…

Lactatiekundige komt ook nog langs om te zien hoe het is met de BV…

Nou kan zeggen met de BV gaat het super!! Djowie hoeft er alleen maar naar te kijken en het spuit er uit haha!!

Heb alleen steeds een gevecht met hem dat hij niet aan de tepel wil… Duurt me veels te lang en Djowie ook merk ik, hij word er helemaal boos van.

Tepelhoedje moet ie ook niet…

Kraam zei al, je kan het ook afkolven en dan geven, ja kan ook… Alleen het probleem is dat ik me niet prettig voel met het kolven…

Dus ja wat moet ik nou??

Hoop dat de lacatiekundige nog tips heeft om hem beter aan de tepel te krijgen…

Vk komt ook nog langs vandaag (lekker druk daggie dus)

Ga vragen of ze even naar Djowie zijn knietje kan kijken, want die knakt steeds en volgens mij heeft hij daar best last van…

Vannacht heeft ie wel prins heerlijk geslapen en wij ook!! :dance:

Hij had gister overdag meer last van z’n krampjes…

Sem; vervelend is dat he als ie niet wil aanhappen. Zorgde hier ook voor heel wat frustratie van beide kanten. Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor afkolven (zag ik eerst ook helemaal niet zitten! voelde me een beetje Bella de koe; toen ik dat zei tegen vriendlief zei hij dat dat helemaal niet waar was en dat ik bevoorrecht was bv te kunnen geven, dat hij dat heel knap vond enz enzz…) ja en zoveel charme kan ik niet tegenop haha; nee vond uiteindelijk ook wel dat ie gelijk had en heb het nu graag voor Femke over, maar van het moment dat het me begint tegen te steken dan stop ik er ook mee.

Ik kolf overigens enkel overdag; snachts niet, dan moet je slapen zei mijn VK :). Dus soms krijgt ze ook een fles kv.

Maar goed; dat is mijn ervaring. Hoop dat de lactatiekundige nog iets voor je kan betekenen! Ben erg benieuwd!

Lacatiekundige belde en vroeg me hoe het ging…

Vertelde dat ik wel bv heb, maar dat Djowie me tepels niet wilt… Toen stelde ze dus een tepelhoedje voor, had ik al geprobeerd en is dus geen optie…

Ze stelde ook andere aanleg houdingen voor, ookal geprobeerd, dus ook geen optie…

Dus heb ik gezegd dat ik het dan bij kolven wil houden… Dan weet ik ook meteen hoeveel Djowie binnen krijgt… En kan ik het aanvullen met KV.

Zegt ze meteen: Vind je dat niet jammer dan?! Tuurlijk vind ik dat jammer, maar wat moet ik dan? Elke keer in gevecht met Djowie omdat ie me borst niet wil… Dat is voor ons beide geen doen…

Ik voel me ook net Bella de koe met dat kolven en brengt ook de nodige tranen met zich mee…

Men, heb nog nooit zoveel gejankt in 1 week tijd… (nu ook weer pfff)

Vriendlief zegt ook steeds dat ie heel erg trots op me is en dat ik vooral moet doen waar IK me goed bij voel…

Maja komt goed allemaal… Zodra het kolven me teveel word kap ik er ook mee… Bedoel met KV worden die kleintjes ook groot…

sem dikke :hug: voor jou en voor mirag ook :hug:

tja ik weet natuurlijk hoe het is om geen bv te kunnen geven (weet anderzijds van Dylan wel hoe het ook kan zijn) ik vond/vind bv ook nog steeds belangrijk vandaar dat ik ook voor kolven heb gekozen. Het kost wel veel energie, dus moet je er volledig achterstaan. Doe je dit niet dan raak je gefrustreerd en daar heeft je beebje niks aan, dan kun je beter een ontspannen moeder zijn die fv geeft.

mirag…tips…vaker kolven, hoe vaak kolf je? welke kolf heb je?

Ik kolfde voor mijn borstontsteking 5 keer overdag, maar pas de laatste 5 weken ofzo, daarvoor wel 6 of 7 keer snachts alleen als Jayson voor een voeding kwam. Tja en nu ook weer 6 a 7 keer om het weer op te krikken.

hier was ik ook super teleurgesteld dat borstvoeding me niet lukte…ze hapte gretig daar lag het niet aan…de vraag was alleen groter als het aanbod. Ik wilde niet kolven dus werd het stoppen en naar flesvoeding.

Hallo,

Hoe is het hier met iedereen??

Wel een beetje stil hier.

Hier gaat alles goed,kan gelukkig nog goed slapen en voel me goed.

nog even en ik mag gaan bibben,wat gaat de tijd hard zeg.

en dan straks als kleintje geboren is gaat de tijd nog veel harder!!!

hoi hoi,

zo wij hebben net spaarrekening voor die kleine geopend! was gelijk mijn eerste bezoek aan de winkels…pff ben nu brak!!! en ik had ervoor nog wel geslapen hihi…

hoe onthouden jullie de tijden voor het flesje geven?? af en toe dan vergeet ik echt wanneer ik nu gegeven heb…hihi…

toen kraamhulp erwas schreven we het elke keer op…ik geloof dat ik dat maar weer ga doen…

en hoe zit het met de ongesteldheid? wanneer komt deze ongeveer en wanneer was dat bij jullie?

angela geniet nog ff!!! wel lekker warm weer van het weekend dus niet te veel in het zonnetje he…hihi

is hier idd rustig…allemaal al aan het genieten van het zonnetje??

ylerion en hoe ist bij jou?? voor je het weet ben jij aan de beurt!

pff moet hier weer even me pc resetten a.k.a. alles overzetten naar hub zijn toppie en dan alles bij mij eraf pleuren en terug brengen naar fabrieksinstellingen.

Dus zodra dat gebeurt is ben ik er weer! Nu is het niet echt een pretje, met al die storingen :wall:

hier eigenlijk wel goed lins:)

beetje misselijk nog maar het is duidelijk aan het afnemen nu en ben daar echt blij mee.

ik vergat ook altijd op te schrijven wanneer alaina haar fles moest hebben, ik deed het op een gegeven moment op gevoel x

Hoi dames…

Hier zijn we weer even…

Merk toch dat ik met zo een kleintje echt minder tijd heb voor de laptop haha…

En ook nu op me linker arm een klaar wakkere Djowie en met rechts typend achter de laptop :stuck_out_tongue:

Wij hebben de nacht van di op wo doorgebracht in het ZH…

Djowie was di zo erg niet zichzelf en dronk echt heel erg slecht… De laatste dagen eigenlijk al…

Meneer dronk steeds zijn fles niet leeg en vond het dan wel welletjes en ging weer slapen… Wij dachten als kers verse ouders ok vol is vol toch?? Weten wij veel??

En die kraamkt zou ook niet ff zeggen dat dat dus niet de bedoeling is…

De laatste kraamdag… Dinsdag dus ging de kraam hem wel even dwang voeden om er zo een hele fles in te krijgen: Uitkleden, koud maken, zijn voetjes onder de koude kraan houden, kwaad maken, hem laten schrikken :? (ik d8 wtf flik je nou allemaal met m’n kind)

Ze kreeg er uiteindelijk een hele fles in maar heeft Djowie haar daarna helemaal onder gekotst!! (lekker voor d’r)

Haar dienst stopte die dag om 12:00uur en ze liet ons dus achter met een zwaar vermoeid beebje die tijdens de volgende voedingen geen fles meer wou aanraken… Zo zielig!!

Dus de vk maar gebeld, die verwees ons door naar de kinderarts… Eenmaal in het ZH aangekomen werden er allemaal testjes gedaan, bloed afgenomen en weet ik het wat allemaal… Alle uitslagen waren gelukkig goed, al scheelde het dus niet veel of Djowie was uitgedroogd…

Meneertje moest dus een nachtje blijven ter observatie, toen ze dat zeiden brak m’n hart… :cry:

Gelukkig mochten we bij hem blijven, naja we… Ik dan… Vriendlief werd om 02:00 uur verzocht om naar huis te gaan om te rusten… Beide geen oog dicht gedaan natuurlijk…

De nacht is goed gegaan en Djowie heeft zijn 7 voedingen in het ZH netjes opgedronken en binnen gehouden… Hij laat af en toe een klein beetje staan (paar cc) maar dat is niet zo erg…

Gelukkig mochten we gister weer lekker naar huis! We hebben een goede nacht gehad, Djowie heeft ons tussen de voedingen door heerlijk laten slapen :smiley:

Vandaag is ie wel weer een beetje aan het kl
ten met drinken, maar er gaat altijd nog meer in dan een paar dagen geleden en zolang hij niet afvalt is er niks aan het handje…

Zo, nu even terug lezen…

Angela morgen BIBen :dance:

En dan nog een paar weekiessssssssssssssss :inlove:

Lins wij houden een boekje bij met de drink tijden, hoeveel hij drinkt, poept, plast enz enz…

Ow Cin, das ruk werk!! :wall:

Ylerion, fijn dat je je goed voelt!! Zo hoort het ook! Geniet er lekker van!

Vriendlief is samen met z’n neef de straat aanhet voorzien van oranje vlaggetjes :lol:

Ik heb trouwens besloten (ook i.o.m. de verpleegkundige in het zh) om te stoppen met bv kolfen en volledig over te gaan op kunstvoeding)

Djowie reageerde blijkbaar ook niet goed op m’n bv…

En hoe meer ik kolfde hoe minder de productie werd :? Werd er erg depri van… Gelukkig geen scheve gezichten van vk e.d. Die begrepen het gelukkig… Zelf zit ik er nog wel mee, want had hem graag bv willen geven…

Zijn darmpies reageren trouwens ook veel beter op alleen kv… (nutrilon)

Och Sem wat een :twisted: :twisted: Kraam"hulp" zeg!!

Gelukkig doet djowie het nu wel goed. :thumbup:

Wat is het toch een knap manneke hé :-*

Heb ook een klacht ingedient bij het kraambureau vandaag :twisted:

Jaaaa we zijn TOTALY in LOVE!!

:inlove: :inlove: :inlove:

Meissie, vervelend dat je zo’n heks van een kraam hebt gehad!

Of ja dat ze jullie niet goed ingelicht heeft e.d.

(heb er ervaring mee met fouten van de kraam :evil: )

Enorm jammer dat je de BV hebt moeten opgeven.

Maar meid je hebt je best gedaan!!! :hug:

Soms loopt het niet zoals je zou willen en moet je andere keuzes maken. Het is toch wel fijn dat hij er juist wel goed op reageerd op KV.

Hier alles goed. Wel een beetje moe vandaag, Levi was om 5 uur al wakker en hij moet vanmiddag nog naar PSZ. Volgens mij valt hij dan om 3 uur om als we hem moeten ophalen :?

We hebben nu een tweedehandse houten speeltoestel, ligt nog in de tuin. Hopelijk wordt hij snel opgebouwd haha!

Ow cin wat een lieffies!!! :inlove: :inlove: