@ mirag, wat een mooi meisje
@ pearlie, oh ja dat is wel even vervelend. ik heb zelf ook de afspraak voor het passen van mijn jurk moeten verzetten aangezien pa ziek was en hij zou me rijden. nu zit ik verder helemaal niet in jouw situatie maar ik zat al behoorlijk te stressen.
jaaaaaaaaaaaaaa sem gefeliciteerd!!!
ik kijk ff niet op kok en het is er al!!!
geniet van je kraam tijd!!!
ben benieuwd naar naam ! en verhaal
hier stagneert mijn borstvoeding… na ongeveer 5 dagen is het zo beetje op hebben we het vermoeden. aangezien we elke keer moeten bij voeden. Het is snachts echt een ramp …borstvoeding bijvoeding en dan nog is het niet genoeg we slapen bar en bar slecht… overdag komt er wel iets uit de borsten maar veeel te weinig. dus vanacht gaan we iin ieder geval over naar fles voeding en morgen gaan we bespreken hoe we gaan afbouwen… baal er enorm van maar het is beter om over te stappen want ze drinkt zoveel dat ik mijn vermoeidheid en pijn niet kan verwerken en ik moet ook aan mezelf denken…
ben er erg emo onder…nu jank ik elke avond dus kraamtranen zijn er in overvloed…
nou angela jij bent de volgende in het lijstje!!! spannend!!!
@Mirag wrote:
Ook hierzo: gefeliciteerd Sem!!!
Ik heb jullie zo verwaarloosd. Maar beloof mijn leven nu te beteren. Heb enorm veel respect voor de Cin’s en Matsjo’s onder ons die én een beebje hebben en al een ventje hebben rondlopen. Ik moet nog heel erg mijn ritme vinden zo met Femke erbij!!
Sinds gisteren is vriendlief weer aan het werk, dus nu doe ik alles op mijn eigen tempo en dat bevalt al iets beter, maar het huishouden wordt gigantisch verwaarloosd
Femke doet het wel prima gelukkig. Weegt al 3820gram en is een lief meisje :inlove: .
![]()
Aaaah…wat een droppie!
Gaat het verder goed? Dat ritme vinden dat duurt echt wel ff he? Hier heb ik af en toe nog steeds van die dagen hoor dat ik niets in het huishouden voor elkaar krijg…hoort er denk ik beetje bij! 8) Maar dat ritme vind je vanzelf!!! En verder vooral heeeerlijk genieten van je kleine meidje!
@lins wrote:
jaaaaaaaaaaaaaa sem gefeliciteerd!!!
ik kijk ff niet op kok en het is er al!!!
geniet van je kraam tijd!!!
ben benieuwd naar naam ! en verhaal
hier stagneert mijn borstvoeding… na ongeveer 5 dagen is het zo beetje op hebben we het vermoeden. aangezien we elke keer moeten bij voeden. Het is snachts echt een ramp …borstvoeding bijvoeding en dan nog is het niet genoeg we slapen bar en bar slecht… overdag komt er wel iets uit de borsten maar veeel te weinig. dus vanacht gaan we iin ieder geval over naar fles voeding en morgen gaan we bespreken hoe we gaan afbouwen… baal er enorm van maar het is beter om over te stappen want ze drinkt zoveel dat ik mijn vermoeidheid en pijn niet kan verwerken en ik moet ook aan mezelf denken…
ben er erg emo onder…nu jank ik elke avond dus kraamtranen zijn er in overvloed…
nou angela jij bent de volgende in het lijstje!!! spannend!!!
He balen zeg! En dan ook nog de kraamtranen…ff een dikke :hug: :hug: Heb je nog veel pijn van de KS?
Je hebt echt geen makkelijke bevalling gehad zeg! Sterkte met alles verwerken!
tulpjes ja nog best wel…maar met paracetamol onderdruk ik wel veel…
ben ook erg vermoeid en kan niet veel in huis ja naar wc lopen hihi…
maar Emily in bad bijv dan geef ik halve wege op en moet ik zitten…
zo vandaag is het zover… eindelijk mijn bruidsjurk zien en aan passen… hoop dat ie te groot is hahaha. nachtmerries.
helaas ga ik zonder vriendinnen, de een heeft een begravenis en de andere kon helaas geen vrij krijgen van haar nieuwe baan. Mijn ouders gaan ook mee, maar heb niet zon goeie band met mijn moeder… en ben heeel bang dat ze weer onderwater stekende opmerkingen en commetaar gaat leveren. dat ze het toch neit zo mooie vind… dat ik toch beetje moet afvallen of dat mijn armen er niet uit zien zo… ben best bang… en bang dat ik uit mijn slof schiet… nu moet ik het alleen doen… er is geen lief of vriendin die naast mij staat waar ik even op kan steunen… dus heeel spannend… maaar gelukkig is mijn vader er bij
SEM GEFELICITEERD met jullie DJOWIE!!!
ik houd het verder ven ego…
dinsdag hadden we meeting van de maart-mama’s, maar onderweg naar huis begon ik me steeds beroerder te voelen, had het echt super heet en dan weer koud. Ook last van een pijnlijke borst…thuis gekomen Jayson de fles gegeven, zelf gekolfd, en toen met mijn 2 mannen naar boven, ik wilde alleen maar liggen. getempt en wat bleek ik had al 40 graden koorts :shock: gelukkig kwam even daarna roy thuis en kon ik op bed liggen. Toch nog de ha gebeld, een ab-kuur gekregen die sinds gister middag aan lijkt te slaan. Woensdag heb ik zelfs een temp gehad van 40.7 :shock: en als ik pcm had ingenomen kwam de temp niet lager dan 39,5. Pffff wat kun je daar beroerd van zijn zeg. Mijn kolfopbrengst is nu ook stukken minder en ik hoop dat ik het op kan krikken. (dit verklaard even mijn afwezigheid van 3 dagen)
Bieslookje. Heb je borstontsteking dan?
Heel erg veel succes en beterschap meid! :hug:
@Cin. wrote:
Bieslookje. Heb je borstontsteking dan?
Heel erg veel succes en beterschap meid! :hug:
ja idd een borstontsteking.
Dank je
@ bieslookje, ouch:( schijnt echt heel naar te zijn idd. ik hoop dat je snel weer opknapt
Beterschap Bieslookje!!
Hoe is het met de rest van de ladies hier?
Cin je hebt weer prachtige foto’s van je mannetjes op je hyves :inlove:
ai bieslookje…beterschap! Wat voel je je dan beroerd he?!
Maar heb je niet heeeel snel AB gekregen? Ik heb ook een paar keer flinke koorts gehad (boven de 40 graden), maar heb het met veel kolven, kwark compressen etc ‘zelf opgelost’.
Meiden…ik meld me voorlopig ff af hier…ga nl op vakantie!
Na de vakantie meld ik me hier weer!
Angela…succes met de laatste loodjes!
fijne vakantie tulpjes
Lins gefeliciteerd met julie meis en Sem gefeliciteerd met jullie boy!!
Veel babygeluk! :inlove:
@Tulpjes wrote:
ai bieslookje…beterschap! Wat voel je je dan beroerd he?!
Maar heb je niet heeeel snel AB gekregen? Ik heb ook een paar keer flinke koorts gehad (boven de 40 graden), maar heb het met veel kolven, kwark compressen etc ‘zelf opgelost’.
Meiden…ik meld me voorlopig ff af hier…ga nl op vakantie!
Na de vakantie meld ik me hier weer!
Angela…succes met de laatste loodjes!
ik loop al een paar weken wat te klungelen met die borst, dan wel pijn, dan niet, dan een hoge kolf opbrengst dan niet…laast ook al een dag met flinke koorts gehad, ze vonden dat het nu dan toch maar eens over moest zijn. (en ik ook)
@ Bieslookje dat klinkt pijnlijk. Hopelijk voel je je snel beter.
@ Tulpjes fijne vakantie
Hier alles rustig. We gaan weer aan de klusserdeklus.
We kregen via de mail een geboortekaartje van een vriendin die we eigenlijk uit het oog zijn verloren. Ze is, als ik het kaartje zie, als alleenstaande moeder bevallen van een zoon Logan. De naam van de papa staat niet op het kaartje vandaar. Ik vind het echt een gave naam!! Binnenkort gaan we is bij mama en Logan op bezoek.
Bieslookje:
wat vervelend zeg. :hug: Hopelijk knap je er snel van op!!
Tulpjes:
Fijne vakantie,veel plezier!!
Pearlie:
Hoe is het gegaan met het passen van je jurk??
Is het een beetje mee gevallen(rare opmerkingen)
Bianca:
Wat apart een geboorte kaartje per mail.
Wel een hele leuke naam.
Hier alles oké,
Ja krijg nu wel wat meer last van harde buiken en dan vooral als ons dametje er een feestje van maakt :inlove:
nog 6 daagjes en dan mag ik ook gaan bibben.
gaat snel hoor
@Angela_84 wrote:
Pearlie:
Hoe is het gegaan met het passen van je jurk??
Is het een beetje mee gevallen(rare opmerkingen)
ja was fanatastisch.. en hij past goed. iets te groot maar ze maken hem voor mij in. mijn moeder viel gelukkig mee.. 6 juli weer passen