Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

oh sem! spannend!

zet m op :smiley:

Misschien wordt ze boos…MAAR…Kan het echt niet meer voor me houden:

SEM IS ONG OM HALF 7 BEVALLEN VAN EEN PRACHTIGE ZOON!!! :dance:

@Lisette24 wrote:

:slight_smile: hihi ik moet ook moeite doen om mn mond te houden bij onze mei mama’s omdat een andere Kim haar officiele buddy is… lastiggggggg kan haar niet zomaar passeren. Maarre, jij ook gefeliciteerd met je vriendin natuurlijk!!!

@Lady_K wrote:

@Lisette24 wrote:

:slight_smile: hihi ik moet ook moeite doen om mn mond te houden bij onze mei mama’s omdat een andere Kim haar officiele buddy is… lastiggggggg kan haar niet zomaar passeren. Maarre, jij ook gefeliciteerd met je vriendin natuurlijk!!!

Hehehe, ja erg he… en weet niet wie het hier is dus heb heel bijdehand mn mond maar open getrokken :stuck_out_tongue:

Thnx en jij ook gefeli meis!

haha ik zat ook al de hele tijd te wachten :angel:

MAAR

Om 17.38 uur is zoon Oostindie geboren, hij weegt 3620 gram!

En hij is prachtig, heerlijk manneke :inlove: :inlove: :inlove:

Li. gefeli meid!

Sem & Nigel:

PROFICIAT MET DE GEBOORTE VAN JULLIE PRACHTIG PRINSJE :inlove:

Sem en Nigel gefeliciteerd met de geboorte jullie Zoon!!! :dance: :dance: :dance:

jaa gefeliciteerd!! :smiley:

Yeah Sem gefeliciteerd!!!

Oei nu ben ik de volgende :think: :mrgreen:

en dan jij ylerion en hopelijk volgen er snel meer :pray: :pray: :pray:

sem van harte met jullie zoon… geniet er van

:shock: indeed lol… jij en dan ik alweer.

en inderdaad, hopelijk volgen er snel meer :slight_smile:

:dance: :dance: Sem gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Gefeliciteerd met jullie zoontje Sem!! :inlove:

Cin. Aukje is van 12 maart :oops: :wink:

Voor iedereen een dikke :hug: en :-*

SEM van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

@Matsjo wrote:

Cin. Aukje is van 12 maart :oops: :wink:

Oh sorry! zodra ik het lijstje aanpas, pas ik dat ook even aan :oops: :oops: :oops:

breekt even in

Lieve Sem & Nigel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En zo netjes op tijd!

breekt weer uit

Ook hierzo: gefeliciteerd Sem!!!

Ik heb jullie zo verwaarloosd. Maar beloof mijn leven nu te beteren. Heb enorm veel respect voor de Cin’s en Matsjo’s onder ons die én een beebje hebben en al een ventje hebben rondlopen. Ik moet nog heel erg mijn ritme vinden zo met Femke erbij!!

Sinds gisteren is vriendlief weer aan het werk, dus nu doe ik alles op mijn eigen tempo en dat bevalt al iets beter, maar het huishouden wordt gigantisch verwaarloosd :frowning:

Femke doet het wel prima gelukkig. Weegt al 3820gram en is een lief meisje :inlove: .

wat een mooie meid miraq.

ff in ene spoiler

vrijdag ga ik mijn jurk passen. mijn vriendin zou rijden maar nu heeft zij om 1 uur een begravenis en dat red ze nooit heen en weer… ik baal er van. want ja wil wel dat ze daar naar toe kan (tis familie van haar) en nu moet ik alleen en dat zie ik niet zitten omdat mijn moeder er ook bij is… stress paniek. de afspraak verzetten zal neit gaan omdat ik al trouw in september en dan word het nog meer stress voor mij… aaarrggg en dan moet ik met de bus. op zich geen ramp maar voor een borderliner als ik die alles gepland heeft word het nog meer stressen… ik baaaal)