maart-april stoppers 2009 denken aan Bianca...

we zijn weer thuis… pfff ben blij dat ik thuis ben eigenlijk… paar dagen is leuk maar laaang weekend dan is het niet leuk meer als je niet echt je gang kan gaan. en zware gesprekken moet aanhoren over bedrijf, werk, geld. en dan ook nog over je eigen jeugd babbeld dan komen er veel oud zeer naar boven…

dus weer lekker in mijn eigen huis… morgen ga ik wel opruimen hier… katten zijn braaf geweest maar 1 plasje bij de vuilnisbak.

Onze hond is gewond heeft een diepe snee in der pootje dus die loopt heel zielig rond met verband en een sokje eromheen.

net bij de VK geweest. mijn dossier zoek. hij is fijn zal wel weer eens niet… dus gesprek liep niet echt soepel… gelukkig kon ik wel ff het hartje horen … was even zoeken en ik zei al ze zit rechts daarzo en ja hoor hartje :inlove: jammer dat Wouter er niet bij was… 19 nov naar de gyn weer en dan gaat ie wel mee… morgen even afspraak maken voor 20 weken echo en dat kan hier gewoon lekker om de hoek

@Bianca-k wrote:

@ Mirag wat een schattige foto’s!!!

@ Tulpjes thanx. Ik hoop dat het nog goed komt. :stuck_out_tongue:

Ik hang as we speak met het VGZ aan de lijn om te kijken of eventuele behandelingen in België vergoed worden. Een vriendin van mijn kapster loopt in Leuven en daar zijn de slagingspercentages veel hoger en wordt er niet gezeurd over lichaamsgewicht. Dus dat zou misschien een nieuwe ingang zijn. Voor alsnog is de VGZ van alles aan het uitzoeken, dus ik ben benieuwd.

hoop niet dat mijn berichtje overkwam alsof ik d8 dat het niet goed zou komen…want dat is absoluut niet de bedoeling geweest!

Mijn gevoel zegt ook dat het idd goed komt! (voor wat je eraan hebt wat mijn gevoel zegt! ;-)).

En weet je al meer van de VGZ? Zou mooi zijn als je in Belgie terecht kan! Waarom is daar het percentage zoveel hoger??

@pearlie wrote:

we zijn weer thuis… pfff ben blij dat ik thuis ben eigenlijk… paar dagen is leuk maar laaang weekend dan is het niet leuk meer als je niet echt je gang kan gaan. en zware gesprekken moet aanhoren over bedrijf, werk, geld. en dan ook nog over je eigen jeugd babbeld dan komen er veel oud zeer naar boven…

dus weer lekker in mijn eigen huis… morgen ga ik wel opruimen hier… katten zijn braaf geweest maar 1 plasje bij de vuilnisbak.

Onze hond is gewond heeft een diepe snee in der pootje dus die loopt heel zielig rond met verband en een sokje eromheen.

net bij de VK geweest. mijn dossier zoek. hij is fijn zal wel weer eens niet… dus gesprek liep niet echt soepel… gelukkig kon ik wel ff het hartje horen … was even zoeken en ik zei al ze zit rechts daarzo en ja hoor hartje :inlove: jammer dat Wouter er niet bij was… 19 nov naar de gyn weer en dan gaat ie wel mee… morgen even afspraak maken voor 20 weken echo en dat kan hier gewoon lekker om de hoek

Wow je gaat al hard richting de 20 weken!! :slight_smile: Mooi dat je het hartje weer hebt gehoord!

@ Tulpjes zo kwam het niet over hoor. :wink:

Ze hebben bij het VGZ niet een aangaande samenwerking met Leuven, maar als ik via mijn huisarts een verwijsbrief haal, en die naar hen opstuur dan krijg ik wel een machtiging en wordt alles vergoed. Ik moet alleen nog even bellen of de duitse gyneacoloog ook vergoed kan worden. Da’s wat makkelijker voor het in de gaten houden van mijn cyclus, omdat Leuven toch op een uur hier vandaan is.

ylerion…meld!!!

je moet wel bibben of Bubben hihihi

of BIA

zag dat je gestript was op hyves??

spannend…

tis al sinds 15 uur sstil gister middag, heb er niet meer online gezien… dus spannend.

ik zag er nog wel bij de november mamas

ik kruip nog rond hihi.

heb wel weeen maar nog niet heel pijnlijk of heel regelmatig

:slight_smile: yay. nou schiet is op joh… is er al meer schot :slight_smile:

word het toch een oktober kindje :slight_smile:

succes meis… denk aan je

Verloskundige komt zo bij ylerion!!! ben zoooooo benieuwd!!!

en al wat meer nieuws :slight_smile:

zet nog niet door geloof ik bij ylerion…maar kan intussen wel al heel anders zijn hihi…ik kijk elke keer stiekum bij de november mamas

ja ik ook… heb me maar ff gemeld daar… maar tis aardig stil

kom even mee duimen voor ylerion… al hoop ik dat het niet meer nodig is en ze lekker aan het knuffelen is met r beebje!

helaas zat er na vanmiddag geen schot meer in, alles was rustig.

wie weet vannacht of morgen vroeg

neuh, ik ben gedoemt om te wachten tot 42 weken ofzo :lol:

nah zal toch niet.komt vast zondag op halloween. :stuck_out_tongue: :-*

Je maakt het wel spannend!!!

zondag was gaaf geweest. dan ben ik ook jarig hihi

maarrrr

bia

mn vliezen zijn vannacht gebroken en we wachten nu op regelmatige weeen. ben nog voor de ctg geweest van morgen (leuk joh met een natte broek in de bus ik was eigenwijs, dacht dat dat wel ff kon met een lading kraamverband en een handdoek), er is wel weeenactiviteit maar nog niet genoeg om de vk opnieuw te bellen. maar zeer doen ze echt… wauw

jef is een broodje gezond voor mij halen had ik trek in.

Wah Ylerion!!! Zet m op meid!!!

:dance: