Maart/April stoppers 09 *19*10 kindjes op komst, 1 BIA,1 BIB

Cin is toe aan een BIA en lieve mooie babyfoto’s dames :mrgreen:

en aangezien Cin nog niet BIA mag zeggen, leeft ze enorm met jullie mee

Nog steeds geen BIA? Ik was al bang dat ik wat gemist zou hebben het afgelopen weekend. Zijn zo druk geweest. Manlief kreeg ineens de geldpest en we hebben een nieuwe kast gekocht voor in de woonkamer :mrgreen: Want ja ik moest toch ergens mn spullen straks kwijt kunnen als mijn hobbykamer de babykamer wordt :inlove:

Hey dames,

toch maar weer even snel een berichtje… Gisternacht werd ik gewekt door erge pijnen… Ben uiteindelijk gisterochtend naar de dokter gegaan, mn hele kop zit vol ontstekingen, bijholtes, neus, keel, en oren… Heb nu een penicilline kuurtje gekregen. Moet hem afmaken en daarna naar de huisarts om met hem te gaan kortsluiten wat we gaan doen aan die oren en keelamandelen. Waarschijnlijk worden de amandelen eruit gehaald en in de oren krijg ik buisjes (net zoals Levi). Zie er best wel tegen op als het moet, maarja… wat moet dat moet maar.

Verder slaat het kuurtje best snel aan, de pijn is ietsjes minder gelukkig…

Nog steeds gen BIA’s zag ik… spannend!

Ik lees af en toe wel mee hoor…! ( Als het lukt :P)

:-*

Li, hele dikke knuf voor jou :hug:

Echt zwaar kl*te dat je er zoveel last van heb :frowning:

Gelukkig slaat het kuurtje een beetje aan!! Hopelijk blijft het daarbij en hoef je niet onder het mes :pray:

Nog geen bia’s?? :mrgreen:

Tweeeeeeeeeeeeet!!! :mrgreen:

Angela, veel plezier bij de 20 weken echo :inlove:

Iedereen verder een lekker weekend gehad?? Pearlie nagels gezet, knap hoor!! :thumbup:

Lukt mij echt niet, naja niet netjes dan hihi… Heb al moeite met plakker van de Etos, laat staan met gel :lol:

Liet ze altijd doen… :roll:

Wij hebben gister de babykamer behangen!!

Is helemaal mooooooooi :inlove: Ben zo blij dat het af is!!

Nu nog de kozijnen een ander kleurtje geven, dan zijn we klaar voor de meubels :mrgreen:

Het sneeeeeeeeeeeeeuwt hier weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :wall:

@Lisette24 wrote:

Hey dames,

toch maar weer even snel een berichtje… Gisternacht werd ik gewekt door erge pijnen… Ben uiteindelijk gisterochtend naar de dokter gegaan, mn hele kop zit vol ontstekingen, bijholtes, neus, keel, en oren… Heb nu een penicilline kuurtje gekregen. Moet hem afmaken en daarna naar de huisarts om met hem te gaan kortsluiten wat we gaan doen aan die oren en keelamandelen. Waarschijnlijk worden de amandelen eruit gehaald en in de oren krijg ik buisjes (net zoals Levi). Zie er best wel tegen op als het moet, maarja… wat moet dat moet maar.

Verder slaat het kuurtje best snel aan, de pijn is ietsjes minder gelukkig…

Nog steeds gen BIA’s zag ik… spannend!

Ik lees af en toe wel mee hoor…! ( Als het lukt :P)

:-

Heel erg veel beterschap en sterkte meid!

Niks aan als je er zoveel last van hebt :hug:

Gelukkig slaat het kuurtje nu wel iets aan, en wordt er ook daadwerkelijk iets aan gedaan!

Dikke knuffel en kus :-

li betershcap meis.

jeetje de bovenburen wonen hier al dik een half jaar… al meerder malen politie gebeld over geluids overlast… en nu pas belt de wijkagente… ze moes tophangen want ze kreeg spoed en zal straks terugbellen…

haha lol

Li, beterschap meid :hug:

Hier ook nog een kop vol snot en oorpijn. Meeeen wat kan dat zeer doen, vannacht geen oog dicht gedaan. Hier nog altijd BIB.

Tweet?

:-*

:hug: Patricia…

En pearlie? Heeft de wijkagente al terug gebeld?

Werd tijd dat ze je is terug belde…

ja ze heeft terug gebeld… ze kon niet vertellen wie van de twee jongens haar zelf had gebeld… ja ja ze hadden zelf gebeld naar haar… hahaha. maar ze hadden gezegd dat als wij problemen hadden dat wij zelf naar hun toe moesten gaan hadden de jongens gezegd… ja als ze drank en drugs ophebben ga ik er neit naar toe… word ik met huid en haar uitgescholden… dus zei ze van gewoon onsbellen… we registreren het we kunnen niet altijd langs komen maar noteren het wel… nouja goed oke dan… maar tis nu al een week rustig… wij noemen het zelf de peuterzaal is open… want een van die jongens rent als een peuter door zijn huis heen… :snooty: :wall: ik doe ook wel eens gek maar zoals hun pffff

er heeft iemand meldplicht met der 20 weken echo :mrgreen: :lol:

Angelaaaaaaa

Hé ladies, ik meld me ff snel, ben weer druk druk druk. Maar ik lees wel mee hoor, met de spannende tijd waar we nu in zitten. Tweet, patricia maak is aan dat we is wat nieuwe babykiekjes krijgen hier. Wij moeten vrijdag naar de fertiliteitsarts, dus dan meld ik me zeker weer even.

BIB.

Nog steeds geen BIA??

Jullie houden ons goed in spanning zeg!!

Angela: hoe was je 20 wkn echo??

Hier gaat alles steeeeds meer zijn gangetje. doe steeds minder op een dag en ben toch doodop aan het einde van de dag… :wink: Ach ja…hoort erbij geloof ik he? Verheug me op het weekend…dan komt mijn moeder een weekendje deze kant op. Gaan samen gordijnen maken voor de babykamer!

hallo, ik ben er ook weer eens…

sem, fijn dat de test goed was gegaan en dat er niet iets ernstigs aan de hand is.

lisette, hoe is het nu met je? Hopelijk voel je je al ietsje beter :hug:

sanne, shoppen, altijd leuk toch :smiley: en idd dan heb je wel een nieuwe kast nodig.

pearlie, hoe is het afgelopen met je bovenburen?

angela, hoe was je echo?

tweet en patricia, wat houden jullie ons in spanning!!!

cin, hoe gaat het nu met je bekken? Zit je nog thuis?

hier alles wel ok, lekker rustig dagje vandaag, alleen vanavond even de deur uit, dus loop lekker in een charmant (ahum) huispak…heerlijk

NOG STEEDS GEEN BIA’S!!! :mrgreen: :roll:

Aha ok pearlie… Nee ik zou dan ook niet zelf op die gekken afstappen, wie weet wat ze doen als ze onder invloed zijn :?

En laat de (wijk)agent het maar oplossen, daar zijn ze toch voor!

Op Angela d’r hyves staat dat de 20 weken echo goed was!! :thumbup: :dance:

Foto’s staan er ook op!! SO CUTE! :inlove:

Maarreeee Angela, is het roze of is het blauw Of houden jullie dat geheim?? :roll: :mrgreen:

Bianca :pray: :pray: :pray:

Heel veel suc6 vrijdag!! :-

Fijn dat alles goed met je gaat Tulpjes :D:thumbup:

Ooh lekker hoor Bieslookje, ik loop ook altijd in me (charmante) huispak als ik niet weg hoef :smiley:

Li, hoe is het met jou vandaag?? :-
:hug:

(heb je nog niet gespot op msn dus je zal nog wel lekker in je bedje liggen)

Pffff was weer lekker glad in 036 vanmorgen… En ja hoor… Was ook weer is op me giegel gegaan :wall:

Weer lekker op me kont, dus heb daar een beeeeetje last van nu…

Majaaaaaa… Is het al vrijdag?? Dan ben ik lekker vrij :dance:

Bib hoor!

@patricia26 wrote:

Bib hoor!

:naughty: :naughty: :wink:

:mrgreen:

hoeveel bibers hebben we nu…

hai… rustig hier… en ik dacht ik post ene berichtje… dus bij deze…

doeiiii

Meiden, ik mag over 8 weken schrijven: BIA :inlove:

Ik wordt met de 38 weken ingeleid, die maandag waarschijnlijk zei me GYN. Dus dat zou 29 maart worden…,