tulpjes, naar het thermaalbad…klinkt goed, misschiend at ik dat de aankomende weken ook nog wel een keer wil, alhoewel het voor mijn bekken weer niet goed is.
ego: Sinds vandaag heb ik dan officieel verlof, gisteren wel al het afscheid gevierd op mijn werk, maar moest vandaag nog 2 uurtjes werken…maar nu is het klaar, 16 juni hoef ik pas weer te beginnen!!!
Gefeliciteerd met je verlof!!!
Heerlijk he?? Als ik niet al eerder ziekgemeld was zou ik vandaag ook met verlof zijn gegaan…maar nu zit ik dus al lekker 4 weekjes thuis. Bevalt super!!!
Is een thermaalbad niet goed voor je bekken??
Heb er niets van gemerkt…
By the way: bij mijn zijn mijn rug/bekken klachten zo goed als verdwenen sinds ik niet meer werk! Afgelopen weekend op de dochter van vrienden gepast. Heb toen vrij veel moeten tillen en meteen kwamen de klachten weer terug…
hopelijk gaat het bij jou ook beter nu je niet meer werkt!!
tulpjes, de therapie heeft bij mij toen het zwemmen afgeraden omdat je met zwemmen bijna niet gelijke kracht zet op beide kanten (vanuit je benen), mijn bekken staat iedere keer lichtelijk scheef, dus dan vererger je dat alleen maar. En tja in een thermaalbad moet je ook steeds kleine stukjes zwemmen, dus laat ik het maar.
patricia :hug: hopen dat het snel over is.
tweet…hoe is het?
hier alles wel ok, gistermiddag lekker naar bed gegaan en dat heeft veel goeds gedaan voor mijn bekken.
hier een redelijk rustig dagje voor de boeg, dadelijk wil ik even de laatste dingetjes in huis halen, o ja ik ben zwanger, ik dacht dat ik dat vorige week al had gedaan, maar was toch weer iets vergeten…dan hoop ik dat ik de proefdruk van het kaartje kan ophalen, we willen de box beneden neer gaan zetten en vanavond op bezoek bij vrienden.
Zoontje was helemaal happy toen we straks beneden kwamen…er ligt best een laag sneeuw, had ik niet verwacht.
Moet veeeeeeeel rusten nu. Bekken heeft het echt opgegeven. Nu dagelijks op een 9 en soms zelfs een 10 op een pijnschaal van 0-10. Hoop dat ons Phrumpkinneke nu gauw komt…
Moest alleen wat eerder stoppen omdat ik last kreeg van me banden…
Op de hartecho was wel een lekkage te zien bij 1 van me kleppen, maar gelukkig kan het voor de zwangerschap en bevalling geen kwaad en kan ik er “gewoon” 100 mee worden 8) (alsof ik dat zou willen hihi…)
Moet alleen elke 3 jaar even op controle…
Dus valt allemaal mee gelukkig :D:thumbup:
Vandaag pret echo wezen maken met schoonmams…
Alvast kadotje voor dr verjaardag… Ze kon het niet droog houden hihi…
Mogen over 2 weken nog even terug komen, want meneertje lag met ze waffel in de placenta en vertikte het om even om te draaien…
Lag ook prins heerlijk te slapen hahaha…
Lekker hoor bieslookje, geniet van je verlof!!
Veel plezier vanavond!
Word zeker een lekker buikie pearlie
Hoe is het met jou?? :-
Fijn dat je rug en bekken klachten over zijn Tulpjes!! :thumbup:
Balen dat het zwemmen niet lekker was Cin, lijkt mij nu heeeeerlijk om te doen!!
Kom alleen even zeggen dat ik een paar dagen niet op het forum kom…
De zetpil werkt nu eindelijk dus dacht ff snel een berichtje typen…
Ben nu dus goed doof en heb een flinke oorontsteking aan mn linkeroor… Dit keer zelf met pijn…
Mn neusamandelen zijn ook lekker opgezwollen en erg pijnlijk… De koorts steekt hier ook af en toe lekker de kop op… Djaidon kwam net bij me zitten en voelde warm aan… Ja hoor, ook koorts…
Dus we gaan nu eerst maar eens heel erg goed uitzieken hier in huize Li