Mwahhhh tis af en toe een klein beetje hinderlijk… Maar ach, als het ermee over gaat mogen ze zich van mij rotkraken 8)
Goed bezig Sem :thumbup:
Hier is het ook glad, gelukkig had hub me gewaarschuwd dus ik ehb lekker de auto gepakt vanmorgen. Je krijgt mij met die gladheid echt niet op de fiets :naughty: Verder lekker verkouden :? en vannacht gedroomd dat ik een 6ling ga krijgen :oops: werd heeeel moe wakker :mrgreen:
Hoe is het met de BIBers?
echospam in showforum
Moooooooie echo Mirag!! :inlove:
Had al gereageerd in het SF van de mei mama’s :mrgreen:
BIB nog altijd…
Wie weet haal je me inderdaad nog wel in Patricia!
BD was prima vanochtend, dus we gaan weer even een weekje mee voorlopig. :lol: Qua controles dan… :inlove: Of beeb nog een week blijft zitten… Ik hoop het niet!!! :shock:
Hier echt een ongeluksdag zeg
Vanmorgen liepen zoonlief en ik naar buiten:
Eerst viel ik, daarna zoonlief nog wel 6x (was net een ijsbaan op de oprit, en dat zag je niet echt).
Toen wilden we gaan zwemmen, maar alles dicht :o
Net maakte ik de muurkast open in de gang, flikkerd 1 rek helemaal naar beneden met allemaal flessen en potten er op.
auw op me voet, en tegen me buik. Ik die plank tegen houden, loopt zoonlief kei snel naar boven.
Dus ik snel de deur open gooien (tussendeur) en manlief seinen dat ie snel moest komen (die was buiten aan het roken).
Nou die was er zo en viste Levi van de trap af, die ondertussen alweer alleen naar beneden kwam gelopen :?
Dus heb me portie wel weer gehad vandaag, en me voet doet super pijn en zit er helemaal doorheen nu.
Kan wel efkes janken
Fijn dat alles goed is Tweet!!
Owww Cin :hug: Wat een baal daggie!!
Dat zal schrikken zijn geweest van die kast… Pfff…
Hele dikke :hug: voor jou!!
Die gladheid is echt niet te doen voor een zwangere vrouw!!
@sanne062 wrote:
en vannacht gedroomd dat ik een 6ling ga krijgen :oops: werd heeeel moe wakker :mrgreen:
:lol: hilarisch!
Patricia heeft meldplicht he :mrgreen:
@patricia26 wrote:
@Cin. wrote:Patricia heeft meldplicht he :mrgreen:
Ben ik met BIB :mrgreen:
:lol:
het word al spannend hier, wow wat gaat dat snel zeg:) toch maar een beetje in de gaten houden.
hoe is het met iedereen? ik denk niet dat ik all die delen terug kan lezen en dan nog steeds weten hoe en wat haha.
ik zit een beetje in een twijfelfase. ik en hub hebben een hectische tijd achter de rug. nog steeds wel eigenlijk, maar we hebben nu zicht op betere tijden. uhm. ik ga een blog van mij hiernaartoe kopieren :
sommigen van jullie zullen wel weten hoe diep mijn wens zit voor een brusje voor onze kleine meid Alaina. enige tijd geleden na onze bruiloft zijn we er gewoon voor gegaan. na enkele valse positieve testen/vroege miskramen (wie zal het zeggen), heb ik de hoop een beetje opgegeven. nadat mijn man zijn baan verloren is door ontslagmaatregelen op zijn werk, hebben we er een halt op gezegd, dit kunnen we niet meer betalen. nu moet ik zeggen dat dat wel een beetje onzin is. hoewel het zeker krapjes is, zou dat niet in de weg hoeven staan. maar waarom dan toch die twijfels?
ik heb even gedacht dat ik geen goeie mama kon zijn. beetje in een dipje gezeten. ik vind het ook moeilijk om mijn vent 24/7 hier te hebben, hij voert namelijk vrij weinig uit en dat stuurde mijn frustraties nog meer aan. laatste weken alleen maar moe en ziek geweest. bankhangen, slapen, natuurlijk mijn prinses op de eerste plaats. maar verder… doelloos, niets… mijn gedachten grote doffe ellende, nergens zin in. dat is gelukkig wel beter nu.
stikjaloers op mijn buufje’s mooie buik (no offense meid, het is je van harte gegund), ik wil het nogsteeds erg graag, maar ik kan mijn twijfels niet uit de weg.
wegens omstandigheden hebben we besloten om te verhuizen, weg uit de buurt waar we nu zitten. het plan is om naar Duitsland te gaan, niet ineens want daar spreken we te slecht duits voor, maar wel zo snel mogelijk weg van hier. Zuid Limburg word de tussen stap. ik ben verliefd op de omgeving daar, en eerlijk is eerlijk. een huisje huren gaat daar sneller en goedkoper dan hier. ik hoef me dan al helemaal niet druk over centjes te maken.
afgelopen dagen spookt het door mijn hoofd, jen, wat houd je nu tegen? waarom ga je niet? waarom twijfel je. ik weet het niet, echt niet. waarom twijfel ik?
@ylerion: wat goed om je hier weer eens te zien!!
Maar zie dat je nog steeds een heftige tijd hebt en een achtbaan van emoties! Sterkte zeg met alles op een rijtje zetten!
(wat een tijd trouwens waarop je je berichtje hebt gestuurd :? )
@Cin: hoe is het met je voet?? Je hebt weer het eea beleefd zie ik! Pfffff
@mirag: zal zo s ff in het showforum gaan kijken!!
Hier gaat ie ok! Gister had mijn mannetje vrij onverwacht een dagje vrij genomen…'smorgens is ie beziggeweest met de ooievaar voor in de tuin…die wordt echt gaaf! En 'smiddags zijn we naar een thermaalbad geweest…heeeeeerlijk ff met zijn tweetjes ertussenuit! Daarna lekker gekookt en met z’n tweetjes met een filmpje op de bank! 8)
Vannacht een paar keer flinke steken in mijn liezen gehad…wie weet is babe-je wel aan het indalen!!!
BIB.
Ylerion, fijn weer van je te horen inderdaad…
Hele dikke knuf voor jou :hug:
Tulpjes, wat een heerlijk daggie had je gister!! :inlove:
Waaaaaaaaaaa Sanne een 6-ling :shock:
Cin, geen baaldaggie vandaag??
Bieslookje, geniet van je verlof!! :dance:
(zag op hyves dat gister je laatste werkdag was??)
@ tulpjes
ja :oops: vriend van mij was spoorloos verdwenen, maar die zat dus gewoon ergens te pitten, alles in orde was gewoon beetje bezorgd en kon niet slapen haha
patricia, jeetje wordt je dus toch ook op gang geholpen…hopelijk horen we dan van het weekend dat beebje er is!
sem, goede actie van je gisteren bij de bushalte!
lisette :hug: en beterschap, wordt tijd dat je wat opknapt!
wow sanne een 6-ling, gelukkig was het een droom!
cin :hug: als het gisteren vrijdag de 13e zou zijn geweest dan was je vast bijgelovig geworden :hug: Heb je nog last?
tulpjes, naar het thermaalbad…klinkt goed, misschiend at ik dat de aankomende weken ook nog wel een keer wil, alhoewel het voor mijn bekken weer niet goed is.
ylerion, fijn dat je even langskwam, maar wat een emoties en gedachtes gaan er door je heen :hug: :hug: Weet je ook al waar je naar toe wil in zuid-limburg?
ego: Sinds vandaag heb ik dan officieel verlof, gisteren wel al het afscheid gevierd op mijn werk, maar moest vandaag nog 2 uurtjes werken…maar nu is het klaar, 16 juni hoef ik pas weer te beginnen!!!
Even een snelle BIB, later meer! :-*
cin: :hug:
bieslookje: heel veel plezier met je verlof en geniet van je tijd…
sem: lekker buikie word het al he
patricia: we houden je in de gaten
uhm wie nog meer
ylerion
en de rest denk aan jullie hoor :hug: