het gaat wel… kan beter… ben langzaam aan uit de ergste dip aan het komen… een flinke terugval… was erg in mijzelf teleurgesteld zeg maar… Gister is li bij mij geweest… ff wat afleiding en ze heeft mij even geholpen. kast eruit en veel spullen opgeruimd… toch wel fijn zon buuf in de buurt…
heb het topic titel ff aan gepast… dus… met de rest ook alles goed…
nou ben der weer vandoor. doeii
Je had het gewoon ff nodig wat afleiding Ach stelde niks voor joh… Jij helpt mij ookom me de goede kant op te sturen! Belangrijkste vond ik dat er weer een lach op je gezicht verscheen
Goedemorgen dames,
Semmy, was leuk je weer te zien gister Owwww balen van N. Hopen dat ie snel mag opknappen! Wens em maar beterschap van me!
hoe is het verder met iedereen?
Hier weer lekker $%@$%# !! Heb weer hetzelfde als een paar maanden geleden, oren dicht, verkouden, hoesten en af en toe verhoging :? Begin er een klein beetje genoeg van te krijgen nu. Maar goed, niks aan te doen…
we gaan het maar weer ff aankijken en anders weer aan de bel trekken bij de HA, gaan ze dit keer maar eens een goede antibioticum voorschrijven…
Gister bij de VK was de onderdruk met de smalle band ietsjes hoog, honderd, en met de brede band wel gewoon een prima 85. Vanwege de zwangerschapsvergiftiging en de daarbij behorende hypertensie bij mijn dochter moet ik daarom eind van de week nog een keer extra op controle komen voor een bloeddrukmeting. Op zich heb ik gelukkig geen klachten die opnieuw op zwangerschapsvergiftiging duiden, dus vooralsnog maak ik me er nog niet al teveel zorgen over…
Ben weer terug van het zhs. Bloeddruk wederom iets gezakt dus medicijnen lijken hun werk te doen. Al is mijn arts nog niet helemaal gerust gesteld. Voel me ook wel beter dan vorige week moet ik zeggen.
Nog een korte echo gehad, vruchtwater is wel aan de erg krappe kant. A.s. vrijdag weer terug voor CTG en strippen! :shock: Hopen dat het het weekend dan spontaan begint en anders ws volgende week inleiden.
Lins, heb je je zoetigheid nog gehad gister?? :mrgreen:
Hoe gaat het met de BIBjes vandaag? :-*
Was weer lekker glad vanmorgen :wall:
Heb al een paar mensen onderuit zien gaan… Zelf ging ik ook BIJNA een paar keer… Pfffff…
En dan komt er nog meer sneeuw. ijzel en weet ik het wat…
Vanmorgen even me hormoontjes laten horen in de bus!! :roll:
Stapte in bij de halte en liep meteen door naar boven zodat de rest er ook gemakkelijk in kon (tis altijd stervens druk met die :silenced: scholieren in de bus naar het station)
Er stond dus ook een vrouwtje met kinderwagen te wachten tot ze naar binnen kon, maar die gasten bleven gewoon doodleuk staan alsof ze d’r niet zagen staan :?
Toen zei deze Amsterdammer: Ey! Als jullie nou is effe doorlopen dan kan dat vrouwtje met die kinderwagen er ook nog in!!!
Lins, heb je je zoetigheid nog gehad gister?? :mrgreen:
Hoe gaat het met de BIBjes vandaag? :-
Was weer lekker glad vanmorgen :wall:
Heb al een paar mensen onderuit zien gaan… Zelf ging ik ook BIJNA een paar keer… Pfffff…
En dan komt er nog meer sneeuw. ijzel en weet ik het wat…
Vanmorgen even me hormoontjes laten horen in de bus!! :roll:
Stapte in bij de halte en liep meteen door naar boven zodat de rest er ook gemakkelijk in kon (tis altijd stervens druk met die :silenced: scholieren in de bus naar het station)
Er stond dus ook een vrouwtje met kinderwagen te wachten tot ze naar binnen kon, maar die gasten bleven gewoon doodleuk staan alsof ze d’r niet zagen staan :?
Toen zei deze Amsterdammer: Ey! Als jullie nou is effe doorlopen dan kan dat vrouwtje met die kinderwagen er ook nog in!!!
:roll: :mrgreen: :lol:
Ze luisterden gewoon!! :shock: Hahahahahaa… :lol:
Hoe is het verder met de dames hier??
Hahahaha heb je goed gedaan! :lol:
Ja, tis behoorlijk glad buiten hoorde ik al van vriendjelief… Ik waag me er niet aan om naar buiten te gaan :naughty: Tis me veeeeeelste glad en koud :shifty:
Hier nog steeds verkouden… Grrrrrrrr!! Oren nog steeds potdicht… Wat kan je daar moe van worden zeg. Het hoesten gaat gelukkig wel al stukken beter En mn oren kraken wel, volgens mij was dat een goed teken :dance: