Maart/April stoppers 09 *19*10 kindjes op komst, 1 BIA,1 BIB

@pearlie wrote:

ik hou het hier nog wel streng in de gaten hoor…

het gaat wel… kan beter… ben langzaam aan uit de ergste dip aan het komen… een flinke terugval… was erg in mijzelf teleurgesteld zeg maar… Gister is li bij mij geweest… ff wat afleiding en ze heeft mij even geholpen. kast eruit en veel spullen opgeruimd… toch wel fijn zon buuf in de buurt…

heb het topic titel ff aan gepast… dus… met de rest ook alles goed…

nou ben der weer vandoor. doeii

Je had het gewoon ff nodig wat afleiding :wink: Ach stelde niks voor joh… Jij helpt mij ookom me de goede kant op te sturen! Belangrijkste vond ik dat er weer een lach op je gezicht verscheen :smiley:

Goedemorgen dames,

Semmy, was leuk je weer te zien gister :smiley: Owwww balen van N. Hopen dat ie snel mag opknappen! Wens em maar beterschap van me!

hoe is het verder met iedereen?

Hier weer lekker $%@$%# !! Heb weer hetzelfde als een paar maanden geleden, oren dicht, verkouden, hoesten en af en toe verhoging :? Begin er een klein beetje genoeg van te krijgen nu. Maar goed, niks aan te doen…

we gaan het maar weer ff aankijken en anders weer aan de bel trekken bij de HA, gaan ze dit keer maar eens een goede antibioticum voorschrijven…

:-*

Hou is op met dat ziek zijn!! :x :roll:

Echt zwaar irri he… Word tijd dat ze je maar is goed spul gaan voorschrijven moppie :hug:

Dove!! :mrgreen: :-*

Was zeker weer ff leuk gister… :mrgreen:

Hahahaa sanne… Brood :sick: ?

@Sem wrote:

Hou is op met dat ziek zijn!! :x :roll:

Echt zwaar irri he… Word tijd dat ze je maar is goed spul gaan voorschrijven moppie :hug:

Dove!! :mrgreen: :-*

Was zeker weer ff leuk gister… :mrgreen:

Hahahaa sanne… Brood :sick: ?

Zei je wat? :lol:

Ja mogen ze idd wel gaan doen ja… Krijg hier de PIEEEEEEEEEEEEEEEEP van!!!

:lol: :lol: :lol:

Precies… Erg irri als je zo lang met ditjes en datjes rond loopt. :-*

Tulpjes. Vanaf de 37 is het BIBben :lol:

Kan op de een of andere manier geen mail versturen, dan maar efkes zo:

en al ergens weeen te bekennen???

Hier nog steeds BIB.

Gister bij de VK was de onderdruk met de smalle band ietsjes hoog, honderd, en met de brede band wel gewoon een prima 85. Vanwege de zwangerschapsvergiftiging en de daarbij behorende hypertensie bij mijn dochter moet ik daarom eind van de week nog een keer extra op controle komen voor een bloeddrukmeting. Op zich heb ik gelukkig geen klachten die opnieuw op zwangerschapsvergiftiging duiden, dus vooralsnog maak ik me er nog niet al teveel zorgen over… :slight_smile:

@cin: gaaf!!! en heb je hem al opgehangen? Hoe ver zijn jullie trouwens met het kamertje?

@tweet…wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!! Maar wie weet is dat consult eind deze week wel niet meer nodig! :wink:

Nee nog niet opgehangen!

We hebben alles staan en ingericht, alleen nog een rolgordijn!

Denk dat het dan ook al heel anders uitziet.

Ligt nog wel wat troep op de kamer (kleine dingetjes) en dat moet dan efkes weggehaald worden.

Ledikant die ik eigenlijk wilde (die van 200 euro) doen we maar niet.

Rob vond het te duur voor een ledikant, en aangezien we er al eentje hebben :lol:

En ik heb iets gezien wat we dadelijk toch nog nodig hebben, dus dat wordt wel gekocht. Alleen de maat weet ik nog niet:

kidzimpulz punt nl

Is een speelkleed, aangezien wij een grintvloer hebben!

Is voor binnen en buiten, en zit ook een uhm leuk prijskaartje aan haha!

Ik wilde eigenlijk de grootste maat, maar dat is een beetje overdreven denk ik :think:

Past wel hier hoor, maar denk dat het gewoon te is.

Bib hoor hier!

Tweet, bevallen jij! :mrgreen:

Nog niet aan het bevallen??? :naughty: :lol: :lol:

Gaaf kleed Cin. Lekker dat je al zo ver bent met de kamer, ik heb nu al zin om al dat behang van de muren te trekken hier :mrgreen:

tijd voor de lunch en als ik alleen al aan brood denk draait mn maag weer om :sick: was dus niet alleen iets van gisteren… Dat wordt nog leuk… :?

Zie ik weer dat mooie Canvas doek voorbij komen :inlove:

Hahaa toch maar niet dat ledikantje Cin :lol:

Dat is zeker een handig kleed!!

Prijskaartje gezien, gelukkig wel wat goedkoper als het ledikantje :stuck_out_tongue:

Fijn dat alles goed lijkt te gaan Tweet Houden zo!!

Dat je BIBje over een tijdje BIA mag worden :inlove:

Hier gaat het z’n gangetje, ben weer aan het werk… “jippie”

Zal me geklaag over werk maar even voor me houden :silenced: :lol:

Even kort en ego:

Ben weer terug van het zhs. Bloeddruk wederom iets gezakt dus medicijnen lijken hun werk te doen. Al is mijn arts nog niet helemaal gerust gesteld. Voel me ook wel beter dan vorige week moet ik zeggen.

Nog een korte echo gehad, vruchtwater is wel aan de erg krappe kant. A.s. vrijdag weer terug voor CTG en strippen! :shock: Hopen dat het het weekend dan spontaan begint en anders ws volgende week inleiden.

Ik ga nog even plat :zzz:

:-*

Spannend meid!! :smiley:

Fijn dat je je beter voelt dan vorige week!! :thumbup:

Zeer spannend!!! :pray:

@cin: heb het kleed ook bekeken…idd handig en leuk!!

@patricia: wow …spannend!! Had ff helemaal niet door dat het kindje eerder zou komen…wie weet haal je tweet nog wel in! :wink:

patricia spannend!!!

taart is hier op …ik wil zoetigheid!!!

Lins, heb je je zoetigheid nog gehad gister?? :mrgreen:

Hoe gaat het met de BIBjes vandaag? :-*

Was weer lekker glad vanmorgen :wall:

Heb al een paar mensen onderuit zien gaan… Zelf ging ik ook BIJNA een paar keer… Pfffff…

En dan komt er nog meer sneeuw. ijzel en weet ik het wat…

Vanmorgen even me hormoontjes laten horen in de bus!! :roll:

Stapte in bij de halte en liep meteen door naar boven zodat de rest er ook gemakkelijk in kon (tis altijd stervens druk met die :silenced: scholieren in de bus naar het station)

Er stond dus ook een vrouwtje met kinderwagen te wachten tot ze naar binnen kon, maar die gasten bleven gewoon doodleuk staan alsof ze d’r niet zagen staan :?

Toen zei deze Amsterdammer: Ey! Als jullie nou is effe doorlopen dan kan dat vrouwtje met die kinderwagen er ook nog in!!!

:roll: :mrgreen: :lol: :stuck_out_tongue:

Ze luisterden gewoon!! :shock: Hahahahahaa… :lol:

Hoe is het verder met de dames hier??

@Sem wrote:

Lins, heb je je zoetigheid nog gehad gister?? :mrgreen:

Hoe gaat het met de BIBjes vandaag? :-

Was weer lekker glad vanmorgen :wall:

Heb al een paar mensen onderuit zien gaan… Zelf ging ik ook BIJNA een paar keer… Pfffff…

En dan komt er nog meer sneeuw. ijzel en weet ik het wat…

Vanmorgen even me hormoontjes laten horen in de bus!! :roll:

Stapte in bij de halte en liep meteen door naar boven zodat de rest er ook gemakkelijk in kon (tis altijd stervens druk met die :silenced: scholieren in de bus naar het station)

Er stond dus ook een vrouwtje met kinderwagen te wachten tot ze naar binnen kon, maar die gasten bleven gewoon doodleuk staan alsof ze d’r niet zagen staan :?

Toen zei deze Amsterdammer: Ey! Als jullie nou is effe doorlopen dan kan dat vrouwtje met die kinderwagen er ook nog in!!!

:roll: :mrgreen: :lol: :stuck_out_tongue:

Ze luisterden gewoon!! :shock: Hahahahahaa… :lol:

Hoe is het verder met de dames hier??

Hahahaha heb je goed gedaan! :lol:

Ja, tis behoorlijk glad buiten hoorde ik al van vriendjelief… Ik waag me er niet aan om naar buiten te gaan :naughty: Tis me veeeeeelste glad en koud :shifty:

Hier nog steeds verkouden… Grrrrrrrr!! Oren nog steeds potdicht… Wat kan je daar moe van worden zeg. Het hoesten gaat gelukkig wel al stukken beter :smiley: En mn oren kraken wel, volgens mij was dat een goed teken :dance:

Hoe is het verder met de dames hier? :-

Ja, goed he :mrgreen:

Zou ook lekker binnen blijven als het kan… Echt geen doen met die gladheid :naughty:

:hug: Dat lijkt me geen fijn gehoor dat gekraak!! Maar hopelijk gaan ze daardoor ZSM open!! :pray: