Maart/April stoppers 09 *19*10 kindjes op komst, 1 BIA,1 BIB

BIB

@patricia26 wrote:

BIB

Ja jij moet ook voortaan gaan BIBben he :mrgreen:

Hmm moeten een BIB lijstje hebben :lol:

ja een bib lijstje hihi…zit nu elke keer te kijken of er nog weeen ergens te bekennen zijn hihi…

heb net lekker taart gemaakt mmmm heb er nu al trek in hahaha maar is voor vanavond…

manlief ligt nu lekker te slapen

kind is lekker actief in buik

en ik ben wel moe maar geen zin om te slapen dus verveel ik me hahah

net in de berging een douchestang met lussengordijn opgehangen zodat je alle rotzooi niet ziet…Is nu een heel ander gezicht.

De babykamer deur staat open zodat katten weer kunnen snuffelen maar die zijn ook lui en liggen in de box tegen elkaar aan te pitten…

dus is hier suf in huis hahaha

cin mooi ledikant!!

tweet en patricia jullie maken het spannend!!!

sem en hoe was het vanmiddag?

zijn er nog NOD tjes in aankomst???word tijd voor goed nieuws!!!

@patricia26 wrote:

BIB

Nog een BibberdieBIB :mrgreen:

Lekker hoor zo en suf daggie Lins :smiley:

Dat was het hier niet!! Ben lekker bezig geweest in huis… Opgeruimd en heb wat dingen uitgezocht…

Net terug van het ZH… Hart echo was ok!! :thumbup:

(voor zover te zien was)

Moet vrijdag terug komen voor een inspanningstest (jippie… ahum…)

Daarna krijg ik een gesprek met de cardioloog over de echo en de test…

Dus weer even afwachten!!

Hmmmm taart :drool: Wat voor??

aardbeien kwark taart…tja mijn taarten zien er niet zo mooi uit als dat ik hier wel is eerder voorbij heb zien komen hihi. en het komt gewoon uit een pakje hahah( en dat met man als banketbakker hahah)

maar …mmmm ik ga zo een stuk nuttige!

heb de hele dag al giga trek in snoep! gelukkig ingehouden in de super

sem gelukkig was filmpje goed! inspanningstest word vast een eitje!

hoe staat het momenteel bij tweet en patricia???

@sem…fijn dat de echo goed leek!!

Hmmm…wat moet je precies doen bij zo’n inspanningstest? Fietsen?

@Cin: leuk bedje…(ja sorry…maar kan moeilijk zeggen dat ik hem niet leuk vind toch??! :oops: )

Denk je trouwens nog even aan mijn pbtje wat ik je gestuurd heb??

Net terug van zwangerschapscursus…vierde avond alweer…ging over pijn bij de geboorte en mogelijkheden voor pijnbestrijding enzo…Ook ging het over alle angsten die je kunt hebben mbt de geboorte, gezondheid kindje en alles wat daarna komt (financien, relatie, ben ik een goede moeder). Echt interessant!!! Wordt iedere keer weer zo ‘echt’ als ik daar zit…nog 7 weekjes!!!

Goedemorgen, BIB! :mrgreen:

Nog nieuws over Tweet?

:-*

goedemorgen, al 2 BIB’s…

Patricia, hoe voel jij je? Denk je dat beebje eerder gaat komen of heb je geen idee?

Tweet…hoe is het daar?

sem, vrijdag dus nog een test en dan weet je meer…spannend

tulpjes, ik heb bij zoontje ook een zwangerschapsgym gedaan, vond het over het algemeen ook erg leuk.’

cin. hoe is het met het ledikantje? weet je al wat je doet?

hier lekker rustig dagje vandaag, ga wat heenrommelen in huis!

Tulpjes, ik zie dat onze kindjes ongeveer net zo veel in leeftijd zullen schelen als de beebs er zijn, leuk!

BIB

Vanmiddag weer controle bij de VK.

Kleintje lijkt vandaag weinig aanstalten te maken.

Hmmmmm en wat de taart lekker Lins?

Volgens mij wel tulpjes, fietsen met van die plakkertjes op me borst.

Alleen hoorde dat ze je tot het uiterste drijven, nou daar heb ik niet zo een zin in met me zwangere lijf, dus hoop dat ze daar wel rekening mee houden, anders stop ik toch echt wanneer IK dat wil!!

Leuk hoor die cursus!! Wij mogen eind feb… Ben benieuwd…

Tweet, suc6 bij de vk vanmiddag!

Pearlie
, hoe is het met jou?? En met de rest van de dames?

Vriendlief is net ziek naar huis gegaan… Voelde zich gisteravond al niet zo lekker, maar was toch gaan werken vanmorgen… Had ie beter niet kunnen doen…

Tweet, suc6 bij de vk.

Sem, ik heb al meerdere malen zon’n fietstest moeten doen, zwanger en niet zwanger. Ze moedigen je aan en stimuleren je om zo lang mogelijk door te fiesten, maar dat is alleen maar voor een goede uitslag voor jezelf. Uiteindelijk stop je echt gewoon wanneer jij niet meer wilt/kunt hoor! Succes alvast.

:-*

ik hou het hier nog wel streng in de gaten hoor…

het gaat wel… kan beter… ben langzaam aan uit de ergste dip aan het komen… een flinke terugval… was erg in mijzelf teleurgesteld zeg maar… Gister is li bij mij geweest… ff wat afleiding en ze heeft mij even geholpen. kast eruit en veel spullen opgeruimd… toch wel fijn zon buuf in de buurt…

heb het topic titel ff aan gepast… dus… met de rest ook alles goed…

nou ben der weer vandoor. doeii

Fijn om te lezen pearlie :hug:

Ik dacht ‘topictitel aangepast?’ dus meteen kijken… Dacht ik weer ‘10, wie zijn er bevallen dan?’ :wall: :mrgreen: Echt zwanger hoor hier…Pffff :mrgreen:

ja er waren een paar die een lijstje wilde met BIBers. ik dacht mij teveel werk dit is makkelijker en aangezien er 2 aan het BIBen zijn dus doe het zo :slight_smile:

ben weer weg ff de stoelen naaien

@patricia26 wrote:

Tweet, suc6 bij de vk.

Sem, ik heb al meerdere malen zon’n fietstest moeten doen, zwanger en niet zwanger. Ze moedigen je aan en stimuleren je om zo lang mogelijk door te fiesten, maar dat is alleen maar voor een goede uitslag voor jezelf. Uiteindelijk stop je echt gewoon wanneer jij niet meer wilt/kunt hoor! Succes alvast.

:-

Ok!! Dus op zich valt het wel mee?? Nou we zien het vrijdag wel!!

Thanks! :-

pearlie, fijn dat je uit je dipje komt!! :hug:

Pearlie :hug: :hug: :hug:

BIBers jullie weten het wel spannend te maken hoor :inlove:

@patricia26 wrote:

Tulpjes, ik zie dat onze kindjes ongeveer net zo veel in leeftijd zullen schelen als de beebs er zijn, leuk!

Moest ff 2x lezen…maar denk dat je bieslookje bedoelt ivm mij! :wink:

@pearlie…fijn dat je uit je dipje aan het klimmen bent!!!

Spannend hoor 2 BIBbers!! Vanaf wanneer mag je eigenlijk bibben???

brood :sick: :sick:

:eh: :think: