Spannend tweet! Hoe is het nu?
@ tweet…wat lees ik…misschien een eerste BIA???
Ik wacht met spanning!
@Cin. wrote:
Tweet, Wonderolie drinken zeggen ze he
Ik herkende de aankomende bevalling, door 3 dagen lichte rugweeen, Levi was erg rustig (voor aan het bereiden op de bevalling zeggen ze weleens dan) en na een uhm plezierige baarmoedersamentrekkende sintavond (hahaha) braken me vliezen net na Jenssen in de avond :lol: :lol: :lol:
Ik heb me nu voorgenomen om vanaf de 37 weken al wonderolie te gaan drinken, iedere dag seks (orgasme) enz enz haha!
Moet je goed van naar de wc zeggen ze (wonderolie), en dat stimuleerd je baarmoeder.
Moet alleen erg vies zijn :shifty: :sick:
Wonderolie?? Hmmm…ken ik niet!
Hier heb ik zaterdag van een vriendin ‘Himbeerblättertee’ (frambozenbladerenthee) meegekregen.
Dat kun je hier gewoon bij de apotheek kopen…dat zou de baarmoeder voorbereiden en de bevalling opwekken. Bij haar en meerdere van haar vriendinnen werkte dat heel goed…kennen jullie dat daar ook?
Haha…iedere dag sex vanaf week 37??? Heeft er toch vooral mee te maken dat sperma een of andere stof heeft die de weeen kunnen laten beginnen?
oooowww tweet…rommelt het nog?
cin, heb je een plaatje van het bedje? Ben wel nieuwsgierig. enne mooie canvas!!!
sem, krijg je meteen de uitslag vanmiddag? wel lekker ff dagje vrij!
mirag, dat schiet dus ook wel op nu met het kamertje…wanneer komen de meubeltjes?
@bieslookje: wow...je hebt lekker lang gewacht met je eerste pakje! Maar ws heb je nog heeeeel wat in huis van je zoontje?ja hadden toen al best veel neutrale kleertjes in maat 56, dus die heb ik allemaal weer voor de dag gehaald, als dan blijkt dat het een jongen is, is de rest ook zo bijgepakt en als beebje een meisje is dan heb wensen voor de visite :D
tulpjes, idd nog een keer uiteten ofzo zou ik wel ff lekker doen.....
Zoontje was vanmorgen om 6.50 uur wakker.....viel dus even mee, samen in ons grote bed even tv gekeken en daarna samen gedoucht. Ik liet na het douchen voor hem het bad nog even vol lopen toen zei hij: dank je mama voor bad
@bieslookje wrote:
Zoontje was vanmorgen om 6.50 uur wakker…viel dus even mee, samen in ons grote bed even tv gekeken en daarna samen gedoucht. Ik liet na het douchen voor hem het bad nog even vol lopen toen zei hij: dank je mama voor bad
Wat schattig!!!
Ik ga snel aan het opruimen, babykleertjes strijken wassen etc etc etc…en ondertussen dit topic maar goed in de gaten houden…want wordt toch wel spannend hierzo met tweet!
@Tulpjes wrote:
@Cin. wrote:Tweet, Wonderolie drinken zeggen ze he
Ik herkende de aankomende bevalling, door 3 dagen lichte rugweeen, Levi was erg rustig (voor aan het bereiden op de bevalling zeggen ze weleens dan) en na een uhm plezierige baarmoedersamentrekkende sintavond (hahaha) braken me vliezen net na Jenssen in de avond :lol: :lol: :lol:
Ik heb me nu voorgenomen om vanaf de 37 weken al wonderolie te gaan drinken, iedere dag seks (orgasme) enz enz haha!
Moet je goed van naar de wc zeggen ze (wonderolie), en dat stimuleerd je baarmoeder.
Moet alleen erg vies zijn :shifty: :sick:
Wonderolie?? Hmmm…ken ik niet!
Hier heb ik zaterdag van een vriendin ‘Himbeerblättertee’ (frambozenbladerenthee) meegekregen.
Dat kun je hier gewoon bij de apotheek kopen…dat zou de baarmoeder voorbereiden en de bevalling opwekken. Bij haar en meerdere van haar vriendinnen werkte dat heel goed…kennen jullie dat daar ook?
Haha…iedere dag sex vanaf week 37??? Heeft er toch vooral mee te maken dat sperma een of andere stof heeft die de weeen kunnen laten beginnen?
Hmm nee ik ken het niet!
Maar ja neem aan dat het gewoon overal te koop is zoiets? :think:
Ja wonderolie praten veel mensen altijd over hiero in Nederland haha.
Wat het precies is? Ik zou het echt niet weten :shifty:
Ja joh manlief vastbinden op bed, en iedere dag seks! :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Nee haha, grapje!
Hoezo wil erg graag dat deze beeb eerder komt en niet langer blijft zitten zoals Levi, hahaha!
Goedemorgen dames!
De Wonderolie is Tendo’s… Schijnt idd te helpen! Ik kreeg het ook, maar had het niet nodig aangezien ik met 36, 1 wk ben bevallen van Djaidon.
He Cin, lees net van Levi… Wat zielig zeg! Hier zijn we ook weer ziek, zwak en misselijk :? Weer verkouden, weer hoesten… Bah… Rot virus!
Wat een schatje zeg Bieslookje! Zoooo lief als ze het echt waarderen wat je voor ze doet :inlove:
Ben verder even vergeten hoe of wat, maar hoe is het verder met de dames hier?
:-*
Lisette. :hug: voor jullie!
Bieslookje. Thanx!
Enne HET ledikantje die ik zo koel vind:
@Cin. wrote:
Lisette. :hug: voor jullie!
Bieslookje. Thanx!
Enne HET ledikantje die ik zo koel vind:
Thnx! Daar ook een dikke vette :hug: !
Wat een supercool bedje! :inlove:
Ja vind hem ook koel! Daarom hoop ik nog manlief te kunnen overhalen :lol:
cin, is idd een erg stoer bedje!!
Cin, gaaf ledikantje!! Die is echt leuk!!
Hoop dat je hubbie kan overhalen
Aha tulpjes, ben benieuwd of die thee werkt…
Beter thee dan een vies wondermiddeltje haha!!
Bieslookje, heb geen id of ik meteen de uitslag krijg… Hoop het wel…
Duurt een half uur, dus ben benieuwd…
Aaaah zo lief dat hij je bedankte voor het bad :inlove:
Li, balen dat jullie weer ziekjes zijn :hug:
Schiet ook niet op he!!
Voel me vanaf het weekend ook niet echt top, maarja dat gaat ook wel weer over…
Dikke knuf voor jullie!! :hug:
Wat een ziekenboegjes overal!
Voor iedereen gewoon een dikke knuffel :hug:
Zoonlief ligt net in bed
Ik ga dadelijk wel efkes op de bank liggen of zo haha.
Maarre uhm dames, jullie helpen mij niet zo met die leuke positieve berichtjes over het ledikantje :shifty: :mrgreen:
Moet het eigenlijk gewoon uit me kop zetten, maar hmm liever niet :roll:
Wordt toch manlief heeeeeel lief aan kijken
Ik nog 11 weekjes :dance:
cin, eh zal ik je helpen… je hebt er toch al een, waarom deze dan nog kopen?
en helpt het?
@bieslookje wrote:
cin, eh zal ik je helpen… je hebt er toch al een, waarom deze dan nog kopen?
en helpt het?
:lol: :lol: :lol: Omdat deze heeeeel anders is en mooier hahahahaha
Zie je blijf gewoon smoesjes verzinnen :mrgreen:
ja maar dan kost het weer geld, dat je misschien wel ergens anders voor kunt gebruikenik blijf het proberen hoor
Grrrrrrrr heb een uurtje of anderhalf of zo geslapen net, ben nu ruim een uur weer beneden, en heb nog niets weer gevoeld… Nog steeds geen BIA dus blijkbaar… :wall:
Cin: stoer wiegje inderdaad!!!
Beterschap voor alle ziekenboegers…
@bieslookje wrote:
ja maar dan kost het weer geld, dat je misschien wel ergens anders voor kunt gebruikenik blijf het proberen hoor
Ja haha dat klopt wel. Moet me alleen even een doel voor ogen houden dan waarvoor ik dat geld zou kunnen gebruiken :think:
Bedoel, heb ook al geld uitgespaard door de oude babykamer van Levi te gebruiken (terwijl ik echt heeeeeel graag een andere wilde). :oops:
Ja weet je wat het is? Als manlief het nu echt een lelijk ledikantje vond of zo, was het al klaar voor mij. Maar nee hij zegt doodleuk dat hij hem ook kei leuk vind :shifty:
En dat terwijl hij weet hoe ik ben hahahaha.
Och ja we zien wel! :mrgreen:
@Tweet wrote:
Grrrrrrrr heb een uurtje of anderhalf of zo geslapen net, ben nu ruim een uur weer beneden, en heb nog niets weer gevoeld… Nog steeds geen BIA dus blijkbaar… :wall:
:hug:
BEEBJE TWEET KOM ER UIT!!!