Maart/April stoppers 09 *19*10 kindjes op komst, 1 BIA,1 BIB

@Cin. wrote:

@Lisette24 wrote:
Gezien! :smiley: Errug leuk!

:mrgreen: :-*

alleen btje jammer dat die kleine boef ervoor staat :stuck_out_tongue:

Ben he-le-maal niet nieuwschierig hoor :liar:

@Lisette24 wrote:

@Cin. wrote:
@Lisette24 wrote:
Gezien! :smiley: Errug leuk!

:mrgreen: :-*

alleen btje jammer dat die kleine boef ervoor staat :stuck_out_tongue:

Ben he-le-maal niet nieuwschierig hoor :liar:

:lol: :lol: :lol:

Kom alleen ff BIB zeggen…

Nu gauw weer verder hier samen met mn moeder! :wink:

@tweet…owww…echt nog maar een paar daagjes tot de uitgerekende datum!!! Spannend! Hou ons op de hoogte he?!

@cin: ben ook benieuwd!!! Ga je zo ff een pb sturen!

Goed ik ben weer weg…

cin, je krijgt pb…heel herkenbaar dat alle kleertjes door elkaar lagen, ik heb ze laatst allemaal uitgezoch van maat 50 t/m 86, gelijk ook gekeken wat neutraal was (rompers) en meteen gekeken wat evt. terug kan naar mijn schoonzus, als beebje een meisje is. Nu zit alles netjes in kisten met een briefje erop.

tweet, het gaat er hard op aan he, heb je zelf een voorgevoel over wanneer beebje komt?

sem, ben je bijgeknipt hihi. leuk he al dat shoppen?

lisette hoe is het met jou?

hoe is het met de andere dames?

hier alles wel ok, net geshopt en heb dan eindelijk het 1e pakje in huis…ook nog wat kleine dingetjes gekocht die ik moest hebben en een draagdoek… een bykay kreeg ik de helft van de draagdoek nog kado van mijn ouders…lief. Ik ben er helemaal happy mee!

@Tweet wrote:

Sanne: Hoe is het inmiddels? Heb je al kwaaltjes? :wink:

Het gaat nog steeds goed eigenlijk. Kwaaltjes vallen wel mee, af en toe een golf van misselijkheid. Verder moet ik me erg inhouden om het hier neit van de daken te schreeuwen. Ik wil het zo graag aan iedereen vertellen, maar ik moet nog een par weken wachten en dat duurt zo lang....

Spannend Tweet, het komt echt dichtbij nu! :thumbup: Lekker dat jemoeder je nog zo kan helpen in de laatste dagen!
Bieslookje wat heb je je nog lang kunnen inhouden met shoppen. Ik krijg nu al ernstig de neiging om zelf allemaal pakjes te gaan kopen haha :lol:

Nou ik ga snel weer lekker verder weekend vieren.......

oja toch nog een vraagje, hoe groot was jullie buik ongeveer met 14 weken?

En nog belangrijker zou je daarmee kunnen dansen (lees over de grond rollen enzo :oops:) Ik heb ik april een dansoptreden en die wil ik eigenlijk niet missen. Optreden van juli wordt echt onmogelijk en daar heb ik me al wel bij neergelegd, maar april weet ik echt niet wat ik daarmee aanmoet :think:

@sanne062 wrote:

oja toch nog een vraagje, hoe groot was jullie buik ongeveer met 14 weken?

En nog belangrijker zou je daarmee kunnen dansen (lees over de grond rollen enzo :oops:) Ik heb ik april een dansoptreden en die wil ik eigenlijk niet missen. Optreden van juli wordt echt onmogelijk en daar heb ik me al wel bij neergelegd, maar april weet ik echt niet wat ik daarmee aanmoet :think:

Mijn buik was al best groot toen haha :lol:

Uhm ik zou dan niet meer over de grond rollen enzo, ik persoonlijk dan he :shifty:

Ooooh Cin, leueueuek dat doek :inlove:

En wat trekt Levi weer een lekker bekkie :lol:

Die pop is trouwens een goed id voor Levi!! :thumbup:

Bieslookje, leuk dat je heb geshopt!!

Leuk zeg zo een draagdoek!! :thumbup:

Li, ben ook echt blij dat we geslaagd zijn!!

Heb de groetjes gedaan, groetjes terug :smiley:

Nog even volhouden sanne!! Dan mag je het van de hooooooooooogste daken schreeuwen!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uuuuhm… Mijn buikie viel met 14 weken nog wel mee, maar zou eigenlijk niet over de grond gaan rollen hihi…

Zooo, haartjes zijn geknipt!! Was ook wel even nodig :smiley:

@sanne: mijn buik was met 14 weken nog niet echt dik vond ik, maar er waren toen toch al mensen die zagen/vermoedden dat ik zwanger was.

Zou toen ook niet meer over de grond rollen geloof ik.

@bieslookje: wow…je hebt lekker lang gewacht met je eerste pakje! Maar ws heb je nog heeeeel wat in huis van je zoontje?

Gisteren hebben we het schommelwiegje in elkaar gezet…nu nog de bekleding eropmaken (maar die ligt nog te drogen…vond het toch een prettiger idee dat ook gewassen te hebben, hoewel het zo uit de verpakking komt).

Nog < 7 weekjes tot de uitgerekende datum!!! We horen van iedereen dat we echt nog een keer naar de bios en uit eten moeten gaan de komende weken, dus dat gaan we ook maar eens even inplannen! :wink:

Hmmm denk dat ik dan toch maar ga afzeggen voor t optreden…

Mag ik het tenminste aan iemand vertellen, haha :mrgreen: :inlove:

Bib…

tweet…je maakt het spannend!!

Was je eerste (ook) ‘te laat’??

ben weer weg…

tweet je maakt het wel spannend!!

sem ik krijg over een paar dagen de uitslag…

ben benieuwd

zwangerschaps yoga was heerlijk!!! wat onstpannend …

Hallo allemaal,

Tweet :thumbup: :thumbup:

Sanne succes met het vertellen :slight_smile:

Lins wat houdt zwangerschapsyoga eigenlijk in?? Ik zoek nog naar een geschikte cursus…

Hier gaat alles goed. Vandaag erg druk geweest. Babykamer is nu klaar;behangen, geschilderd, schoongemaakt enz… laat de meubeltjes nu maar komen :smiley: Kan niet meer wachten …

Moet nog steeds de fotos van de pretecho scannen; beloof jullie dat ik dat van de week doe!!

Heyhey,

Nee, eerste was niet te laat, die is met 39 weken en 1 dag ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging kreeg. :slight_smile: Toen kreeg ik in week 38 last van lichtflitsen, hoofdpijn, bandgevoel rondom de buik, en te hoge bloeddruk. En dan bedoel ik ook echt een extreem hoge bloeddruk, met 160-115! Toen ben ik op vrijdag met spoed naar de gyn gestuurd, mocht ik het weekend naar huis gestuurd om een tas te pakken, moest ik me op maandag weer melden in het ziekenhuis voor opname, en kreeg ik op dinsdagochtend de eerste voorbereiding op inleiding…

En nu is er nog geen enkel teken van vordering, voor zover ik dat kan vast stellen… :silenced:

Helaas gaan mijn ouders morgen weer terug naar friesland, want ons oude buurvrouwtje is inmiddels al overleden en wordt dinsdag begraven… Ik moet het dus weer even alleen zien te rooien overdag… Ik hoop inmiddels wel dat ons kindje zich nu snel aandient, zodat ik weer wat mobilliteit terug win… :frowning: Heb het wel gehad met die pijn nu, zeg maar…

Maar goed, we zullen zien! Vind het zelf ook wel spannend zo hoor! Wat dat betreft heb ik dus nog nooit mee gemaakt hoe een bevalling nou eigenlijk echt begint, dus bij elk krampje zit ik me af te vragen of het eindelijk dan zo ver is! :lol: :lol: :lol: :wink:

Tweet, Wonderolie drinken zeggen ze he :wink:

Ik herkende de aankomende bevalling, door 3 dagen lichte rugweeen, Levi was erg rustig (voor aan het bereiden op de bevalling zeggen ze weleens dan) en na een uhm plezierige baarmoedersamentrekkende sintavond (hahaha) braken me vliezen net na Jenssen in de avond :lol: :lol: :lol:

Ik heb me nu voorgenomen om vanaf de 37 weken al wonderolie te gaan drinken, iedere dag seks (orgasme) enz enz haha!

Moet je goed van naar de wc zeggen ze (wonderolie), en dat stimuleerd je baarmoeder.

Moet alleen erg vies zijn :shifty: :sick:

Nou, met naar de wc gaan heb ik weinig problemen hoor! :wink:

Sinds vannacht ongeveer 4.15 uur rommelt het hier weer… Dit keer iets serieuzer, zo het lijkt. Lijkt nu ongeveer 20 minuten tussen te zitten…

Dus wie weet is dit mijn eerste BIA??? :inlove:

Spannennnnnnnnnnnnnnnnnd Tweet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tulpjes, Wij proberen ook nog zo veel mogelijk samen te doen voor de kleine er is hihi…

Leuk hoor zo een schommelwiegje!! Wij zijn ook aan het kijken voor zoiets.

Hahahaa sanne, ja je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen…

Fijn dat de yoga ontspannend was Lins!! :smiley:

Ben benieuwd wat mijn cursus is… Begin over een paar weken…

Leuk dat de kamer klaar is voor de meubels Mirag!!

Wij beginnen volgend weekend met behangen, dan krijgen we medio februari de meubels :dance:

Ik heb net besloten om lekker vrij te nemen vandaag, baas vind het gelukkig goed…

Tis hier weer helemaal wit :shock: :wall:

Heb ook niet echt zin om al glibberend en glijdend naar me werk te gaan…

Moet vanmiddag toch naar het ziekenhuis voor die hartecho, dus zou sowieso maar een half daggie werken vandaag…

Ga nu lekker een kop thee zetten…

Nou Tweet, hoe is het nu?

Sem. Groot gelijk heb je meid!

Lekker thuis blijven vandaag, en vanmiddag dan naar het ziekenhuis.

Oh echt ik heb ook zo’n mooi stoer ledikntje gezien :inlove:

We hebben alleen al een bedje (tweedehands, heel weinig voor betaald haha), maar hij is zo koel!

Misschien kan ik manlief alsnog overhalen, want hij vond hem ook erg mooi :mrgreen:

Kost wel 200 euries maar hijs gewoon koel :lol:

Mirag. Wanneer komen de meubeltjes?