Hoi meiden!
Ben ik ook weer even…
Vanmorgen dus op controle bij de gyn geweest… Bloeddruk veel te hoog! ondanks de medicijnen die ik toch al levenslang gebruik tegen hoge bloeddruk). HIj maakt zich zorgen, en zijn voorstel was om me morgen op te nemen voor een week en dan de bevalling in te leiden!! Ben ik dus niet mee akkoord gegaan. Op zich vind ik het niet zo erg om in het zhs te liggen, maar zou mjn meisje te veel missen en ik vind het dan teveel gedoe voor mijn man ook, die dan toch een paar dagen vrij moet nemen.
Afspraak is nu, dat ik morgen en zondag weer bloeddruk en urine laat controleren, en mijn medicatie is verhoogd. Zijn zondag alle waardes goed dan is het goed, maar anders moet ik toch opgenomen worden.
En ik heb dus het advies meegekregen om zo veel mogelijk te rusten, net wat voor mij…
Hoe dan ook, bevalling zal dus toch ws wel begin feb ingeleid worden. Zie daar best wel tegenop.
Hou jullie op de hoogte.
:-*
:hug: Jeetje wat een gedoe patricia!
Hopelijk is zondag alles tip top in orde en hoef je niet opgenomen te worden!!
Lijkt mij ook niks om v.t. voren opgenomen te worden :hug:
Dus volgende week hebben we er een super mooie banner bij van Sanne!! :dance:
patricia ik hoop dat alles aanslaat zodat je niet naar ziekenhuis hoeft! ik ga duimen,…
vanmorgen bloed geprikt voor de suiker…en een smerig drankje brrrrrr
nog buisjes bloed ook ik dacht nou dat gaat met een prikker en gelijk waarders zichtbaar maar nee helaas…
was vreselijk moe vandaag en weer erg emo.
Patricia. een dikke knuff voor jou! :hug:
Wel aan jezelf en de baby blijven denken hoor, tis jullie gezondheid.
Kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar als dat het beste is…,
Is toch altijd minder als het allemaal niet loopt zoals het eigenlijk moet, of wat je zelf hoopt! :-*
@ Patricia oei hopelijk krijg je je bloeddruk onder controle.
@ Lins oei dat klinkt ranzig.
@ Tweet fijn dat je moeder julie komt helpen.
@ Sem fijn dat je verlof en werkdagen voor nu de zwangerschap geregeld zijn.
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op de huisarts. Hopelijk stuurt ze ons niet weg met de mededeling kom in april maar terug, na een jaar.
Ik laat morgen wel wat weten, voor we op ons weekend weg gaan.
Meld
Alweer deel 19 :shock:
ben ook meteen weer weg,ik gan lekker slapen.
moet morgen avond werken.
zaterdag ben ik jarig maar moet ik ook werken maar 'savonds komen er een aantal vrienden langs.
zondag ook weer heel het huis vol met familie.
:inlove: :inlove:
voorlopig kom ik echt evne niet meer… wil even alles op mij zelf richten… lees wel mee en update de lijst wel maar verder ben ik echt ff met mij zelf bezig… der is nu even teveel aan mijn hoofd
succes knufff
@pearlie wrote:
voorlopig kom ik echt evne niet meer… wil even alles op mij zelf richten… lees wel mee en update de lijst wel maar verder ben ik echt ff met mij zelf bezig… der is nu even teveel aan mijn hoofd
succes knufff
:hug: :hug: :hug: :hug:
doe t rustig aan! :-*
@patricia:
Spannend zeg!! Hopelijk kun je een ziekenhuisopname nog een beetje voor je uit schuiven.
Maar groeit het kleintje nu wel weer mooi door?
@pearlie…doe rustig aan en neem de tijd voor jezelf! :hug: :hug:
Hopelijk toch geen slecht nieuws (want je moest toch gister naar het ziekenhuis??).
@bianca-k: en hoe was het bij de ha??
Hier een dagje relaxen…mag af en toe ook weleens toch?
Bianca. Enne hoe was het bij de doc?
Pearlie. Doe rustig aan!
Tulpjes. Lekker toch, relaxen :lol:
Allereerst uiteraard: BIB!
Dinnie: Succes met alles meis… Is drukke periode voor jou nu… :hug: :-*
Sanne: Hoe is het inmiddels? Heb je al kwaaltjes?
Angela: Alvast een heel fijn verjaarsweekend gewenst!!! :mrgreen:
Bianca: Hoe was het bij de doc?
Cin: Hoe is het met jou? Veel last van je bekken, of is het uit te houden?
Lins: Ik moest gewoon eerst nuchter prikken, dan ontbijten, en dan eens prikken… Blij dat ik geen suikerzooi hoefde drinken zeg! Wanneer krijg je de uitslag?
Patricia: BD vandaag wel goed hoop ik? :? :hug:
Hier is alles, helaas, nog steeds redelijk rustig in het buikje… Manlief is nu weg voor 1 nacht, voor een cursus voor zijn werk. En mijn moeder is hier de komende tijd om ons hier en daar uit de brand te helpen. Heeeeeeeeel prettig… Ze heeft in 1 dag al heel wat werk voor ons verzet, ondanks dr gebroken vinger. Zo hoeft ze er bovendien niet over in te zitten dat ze de geboorte mist, want ze hoeft niet nog 3 uur te rijden voor ze bij ons is, maar maakt het live mee! :lol: :inlove:
Ff snel een update we hebben een verwijskaart. We kunnen 5 februari al terecht. Nu gaan we lekker verder genieten van ons weekend. Tot maandag.
- Meld me ook in het nieuwe deeltje en is gelijk weer pleite *
Angela, gefeliciteerd!! :-* :-* :-
Veel plezier!!
Lins, wanneer krijg je de uitslag van je bloed??
:hug: pearlie, rustig aan!!
Bianca, wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen!!
Hoe is het met iedereen??
Zooooo… Gister druk daggie gehad!
's ochtens naar de chiropractor geweest, men men men dat was wel even nodig!!
Daarna bloed wezen prikken om te testen op bloedarmoede…
Toen zijn we wezen shoppen voor behang en ander spul voor de babykamer…
Na dik 2 uur behang te hebben gekeken zijn we eindelijk geslaagd…
Jaja moest wel hebben wat IK wou he hahaha! :lol: :roll:
Ondertussen ook nog ander spul bij elkaar gezocht voor de kamer, leuk leuk leuk!!
Was 's avonds toettie kapoettie!! Ben op de bank gaan zitten/liggen en kwam er ook niet meer vanaf! :mrgreen:
Ga straks naar Amsterdam, de kapster komt bij me schoonmams thuis…
Ben ook wel toe aan een knipbeurdje haha!
Fijn weekend dames :- :-*
Bianca! Erg fijn meid! Ben erg benieuwd…,
@ de rest. Iedereen een fijn weekend, enne hoe is het met iedereen?
Hier gisteravond 3,5 uur boven bezig geweest. Manlief had heel heel heel veel zooi van de zolder afgehaald wat ik kon uitzoeken, incl. babykleding die weer allemaal door elkaar heen lagen na de was :lol:
Maar alles is nu uitgezocht, nu de kraamspullen nog en dan is het wel goed!
Begon op die manier echt wel te kriebelen hoor!
Ook hebben we gisteren onze canvas doek binnen gekregen van 90 bij 90 van de voorkant van het geboortekaartje voor op de babykamer!
De babykamer is namelijk qua muren ook helemaal wit, en we wilden eigenlijk een boom op de muur (wilden we al erg lang).
Maar nu zie je dat in 1x overal :shock:
Dus tja dan hoef ik dat niet meer natuurlijk! Dus zodoende een groot canvasdoek! :inlove:
(wie het doek wilt zien, moet me maar PB’en )
Nu nog een leuk rolgordijn voor de babykamer en dat fleurt de kamer ook alweer helemaal op, leuke spulletjes aan de muren en het is klaar!
En die kleertjes maat 50-56 :inlove:
Oh ja ik heb een pop besteld voor Levi, of ja gekocht alleen dan via internet haha. Krijgen we als het goed is vandaag binnen.
Waarom een pop? Hij vind het erg leuk ben ik achter gekomen om de “titi” (baby) te verzorgen en al. Dus kan hem misschien wel helpen dadelijk als de baby er is, ivm veel aandacht wat dan naar de baby zou gaan. En Levi kennende wilt hij helpen en dat kan niet altijd.
Rob had zijn twijfels erover (aangezien Levi een jongen is :mrgreen: ) maar ja is toch overstag gegaan!
Ook al stond hij er niet achter, had ik het toch gekocht :lol:
hallo,
ik meld me ook weer even, heb de afgelopen dagen weinig energie en lig steeds al vroeg op bed, zo rond 21.00!!!
Vanf hier haak ik weer in, ok?
@ Sem: Lekker dat jullie zijn geslaagd zijn lieffie Scheelt alweer een hele hoop! Oehhhhh doe je de groetjes aan oma Drieka?? :lol:
@ Cin: Wat een goed idee van die pop! Ben heel nieuwschierig dus ik ga je ff Pben
@ Bieslookje: Tuuuuuuurlijk is dat goed! En lekker je rust nemen hoor! Dan heb je het gewoon nodig
Hoe is het verder met de dames hier? :-*
Lisette. PB is gestuurd :mrgreen:
Bieslookje. Doe rustig aan meid! :hug:
Gezien! Errug leuk!