Spannend Cin :inlove:
Wat gaat het in een keer allemaal snel, een jaar geleden slikte ik de pil nog… :shock:
Lol, een zoveelste aanval van sentimentele hormonen :oops:
@sanne062 wrote:
Spannend Cin :inlove:
Wat gaat het in een keer allemaal snel, een jaar geleden slikte ik de pil nog… :shock:
Lol, een zoveelste aanval van sentimentele hormonen :oops:
Ja erg he?! Soms gaat het te snel…,
spannend cin… waarom word je eigenlijk ingeleid?
tweet en patricia …wat een spanning brrrrr…
angela mooie echo op je hyves en en en weet je wat het is??
sem balen dat je weer was uitgegleden!! hopelijk vallen de blauwe plekken mee…
hier gaat het wel aardig. donderdag verloskundige…morgenochtend ff urine inleveren want voel weer een blaasontsteking op komen…
zou al de 2e keer zijn sinds begin december…gaat lekker
Sem. Eerst efkes voor jou indd nog een dikke knuff!
En trouwens voor Lisette en Pearlie ook, gewoon zomaar efkes
:hug: :hug: :hug:
Lins. Ik wordt ingeleid omdat me lijf het niet echt meer trekt tot de 40-42 weken. Dan zou het risico te groot zijn dat ik het niet aankan (me lijf dan) en dat het zou uitlopen in een spoedkeizersnede of zo.
Mag ik even mijn gal spuien??
Ik zie het even allemaal niet meer zitten. We hadden een beetje geld geleend om een auto te kopen; weloverwogen keuze, zou geen problemen geven en was voor ons nou even de juiste oplossing. We hadden akkoord van de bank afgelopen vrijdag. Wij koopcontract tekenen zaterdag. Geld zou deze week op onze rekening staan, we zouden as zaterdag de auto ophalen en dus betalen. En vandaag belt de bank dat het toch niet doorgaat… Ik vraag me sterk af of dit zomaar kan, maar goed dat verandert niks aan de zaak… Bleh!!
Ik hoop morgen weer wat puf te hebben om te reageren op iedereen!
@Mirag wrote:
Mag ik even mijn gal spuien??
Ik zie het even allemaal niet meer zitten. We hadden een beetje geld geleend om een auto te kopen; weloverwogen keuze, zou geen problemen geven en was voor ons nou even de juiste oplossing. We hadden akkoord van de bank afgelopen vrijdag. Wij koopcontract tekenen zaterdag. Geld zou deze week op onze rekening staan, we zouden as zaterdag de auto ophalen en dus betalen. En vandaag belt de bank dat het toch niet doorgaat… Ik vraag me sterk af of dit zomaar kan, maar goed dat verandert niks aan de zaak… Bleh!!
Ik hoop morgen weer wat puf te hebben om te reageren op iedereen!
Heb je ook gevraagt waarom dit nu zo in 1x besloten is? :think:
Wel raar als er wel al een overeenkomst was namelijk!
:hug:
mirag, naar mijn weten is het zo dat als er al een akkoord is gegeven (op papier of mondeling) dan heb je een bindende overeenkomst. In dit geval is volgens mij de bank schuldig aan contractbreuk…
maar ik kan me vergissen hoor…je zou het beste de consumentenbond kunnen bellen.
Dames, hier spreekt de veroorzaker van al het BI leed van Tweet (lees: haar man)
Ze is na een controle bij de VK vanmiddag waarbij men een niet zo fraaie +++ op eiwit in haar urine constateerde, en een bloeddruk van 140 over 100/95 samen met mij naar het ziekenhuis getogen voor onderzoek.
Daar bleken de eerste drie plusjes op eiwit zich eenzaam te hebben gevoeld, want de uitslag bij het onderzoek was maar liefst een ++++ in haar urine, dus ze blijft vannacht slapen en morgen om 7.00 uur wordt ze ingeleid.
BIA dus.
Jaaaaa een BIA!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Spannend zeg!!!
Zet 'm op Tweet!!! Hopelijk heb je morgen snel je kindje in je armen! :inlove:
En hub van Tweet, jij ook succes natuurlijk! :thumbup:
Andere dames, ik zal proberen morgen weer een beetje te reageren hier. Ik heb jullie verwaarloosd :oops:
:-*
jaaaaa…spannend!!! ik ga duimen… bedankt voor de update “veroorzaker van BI leed tweet” klinkt zo naar eigenlijk hiii…
heeeeel veel sterkte en pufse en een dikke knuf
Tweet. BIA lees ik?!
Spannend!!!
Patricia. Nog steeds BIB?
Spannennnnnnnnd!
Zet m op Tweet! :inlove:
Ojee, hoe moet ik me nu concentreren op mn werk als we hier een BIA hebben? :mrgreen:
Jaaaaaaaaa Tweet je kan het!! Hub bedankt voor je post!
Mirag wat een vaag verhaal zeg. Vraag me af of dat zomaar kan hoor :eh:
Verder iedereen een dikke :hug: Hier BIB.
Ooooo spannende uren nu in huize tweet dus.
@ Angela leuk een dochter!!!
@ Cin wat wordt het nu ook spannend bij jullie.
@ Patricia hopelijk bij jullie ook snel bia.
@ Sem kijk je een beetje uit, zoveel vallen is niet goed voor je gestel. Ik kan het weten, ik ben zondag ook weer onderuit gegaan.
Ik ga zo naar een ortomanueel arts. Kijken of hij me van de pijn in mijn rug/bekken/ been af kan helpen. Want ik ben d’r zo ernstig klaar mee om steeds maar pijn te hebben. Het is niet zo erg dat ik pijnstillers voor moet slikken, maar het is wel vaak aanwezig.
Tot later!!
Heeeey maart mama Cin :inlove:
Spannend hoor meid!! Je blijft nog wel de hyves beheren die jij heb opgestart toch, van april, mei, juni 2010 mama’s??! Anders gewoon maart ervoor plakken :mrgreen:
Enneee… Knuffie terug hoor :hug:
Hihihi Sanne :mrgreen:
Je heb gelijk hoor, het gaat echt snel!!
Hey Lins, met stuitje gaat het wel ok, heb alleen een mooie blauwe plek zitten haha!!
:hug: voor je blaasie!! Vervelend meid…
:o Mirag dat is wel heel erg aso van de bank zeg!!
Volgens mij mag dat niet zomaar hoor… Jullie hadden al een overeenkomst gesloten?? Hadden jullie ook al getekend voor die lening enz enz??
Anyway, hele dikke knuf :hug:
Spannend een BIA voor Tweet!! You GO girl!! :dance:
Thanks voor de update “veroorzaker van BI leed tweet”
:hug: Bianca Echt balen dat je zoveel last heb van je rug/bekken/been…
Hopelijk kan arts je er vanaf helpen!!
Het was vanmorgen NOG gladder dan gister op de stoep/weg…
Ben maar een kwartier eerder weggegaan van huis zodat ik op tijd bij de bushalte aan kwam… Al sjuffelend ben ik daar aangekomen…
Heb de 1 na de ander onderuit zien gaan… En hard ook!!
Waaah…een BIA!!!
Wat spannend! Hoewel ze het niet zal lezen:
zet 'm op Tweet!!!
Goedemorgen dames!
Hoe is het hier met iedereen??? Lekker weertje buiten he! EINDELIJK schijnt het zonnetje weer eens :dance:
Hier gaat het gelukkig stukken beter :dance: Oor zit nog wel dicht maar heb geen pijn meer :dance: Ben helemaal in mn nopjes!
:hug: Cin! Kon em wel ff gebruiken
Ik las het van Levi, geweldig dat ze er iets aan gaan doen! Hoop zo voor hem dat hij er veel profijt van heeft
Semmie, wel goed oppassen met die gladheid hoor! Elke zwangere trouwens! Voor je het weet ga je heel hard!! De mama’s moeten de beebjes wel goed beschermen
Hallo allemaal!
Even over ons probleempje:
Krijg vandaag te horen dat het niet doorgaat omdat er in België een deurwaardersbevel zou lopen tegen mij :shock: . en dat het daarom dus niet doorgaat.
Ik vandaag vrijgenomen om alles uit te zoeken. Blijkt de nationale bank van Belgie helemaal van niks te weten… Kon ik me ook al niet voorstellen, want ik ben altijd errug netjes met rekeningen betalen en zo. Nu proberen we dus los te peuteren bij de NL bank wat zij dan zien; maar tot dusver willen ze dat niet loslaten, ook al dreig ik met mijn europees recht tot inzage van persoonlijke gegevens. (jaja, de zwangerschapshormoontjes maken me wel alert vandaag :))Ik snap er dus de ballen van.
Contractbreuk is volgens hun geen sprake van want blijkbaar mag het hoofdkantoor van een bank nog weigeren ook al geeft een regiokantoor akkoord :S. Ook fijn dat ze dat ons dan op tijd meedelen.
Maar veel belangrijker!! Tweeeeeeet ik hoop dat het inmiddels al BUB is en dat je lekker aan het genieten bent!!!
@Mirag wrote:
Hallo allemaal!
Even over ons probleempje:
Krijg vandaag te horen dat het niet doorgaat omdat er in België een deurwaardersbevel zou lopen tegen mij :shock: . en dat het daarom dus niet doorgaat.
Ik vandaag vrijgenomen om alles uit te zoeken. Blijkt de nationale bank van Belgie helemaal van niks te weten… Kon ik me ook al niet voorstellen, want ik ben altijd errug netjes met rekeningen betalen en zo. Nu proberen we dus los te peuteren bij de NL bank wat zij dan zien; maar tot dusver willen ze dat niet loslaten, ook al dreig ik met mijn europees recht tot inzage van persoonlijke gegevens. (jaja, de zwangerschapshormoontjes maken me wel alert vandaag :))Ik snap er dus de ballen van.
Contractbreuk is volgens hun geen sprake van want blijkbaar mag het hoofdkantoor van een bank nog weigeren ook al geeft een regiokantoor akkoord :S. Ook fijn dat ze dat ons dan op tijd meedelen.
Maar veel belangrijker!! Tweeeeeeet ik hoop dat het inmiddels al BUB is en dat je lekker aan het genieten bent!!!
Bij BKR jou gegevens opvragen? Van daaruit gaan banken namelijk ook uit, en die checken dat daar!
Maarre vind het wel uhm erg apart hoor!
het kan wel zijn dat er iemand is met dezelfde naam als jou die in die situatie zit, maar dan moeten ze beter checken op jou persoonlijke gegevens! Weet namelijk dat iemand met dezelfde naam als mij bij BKR stond en de bank toen dacht dat ik dit was, maar de rest van de gegevens klopte niet (geboortedatum en zo haha).
Apart is het zeker. Voel me haast zo’n halve crimineel.
Bij BKR nederland is niks bekend; het gaat echt over België. Maar dat is inmiddels gecheckt door twee van mijn hulptroepen waarvan eentje ook bij een bank werkt dus ook alles kan opvragen en die kunnen niks vinden.