Krijg vandaag te horen dat het niet doorgaat omdat er in België een deurwaardersbevel zou lopen tegen mij :shock: . en dat het daarom dus niet doorgaat.
Ik vandaag vrijgenomen om alles uit te zoeken. Blijkt de nationale bank van Belgie helemaal van niks te weten… Kon ik me ook al niet voorstellen, want ik ben altijd errug netjes met rekeningen betalen en zo. Nu proberen we dus los te peuteren bij de NL bank wat zij dan zien; maar tot dusver willen ze dat niet loslaten, ook al dreig ik met mijn europees recht tot inzage van persoonlijke gegevens. (jaja, de zwangerschapshormoontjes maken me wel alert vandaag :))Ik snap er dus de ballen van.
Contractbreuk is volgens hun geen sprake van want blijkbaar mag het hoofdkantoor van een bank nog weigeren ook al geeft een regiokantoor akkoord :S. Ook fijn dat ze dat ons dan op tijd meedelen.
Maar veel belangrijker!! Tweeeeeeet ik hoop dat het inmiddels al BUB is en dat je lekker aan het genieten bent!!!
Dat is wel vreemd ja… Inderdaad ff checken bij BKR… En anders rechtshulp inschakelen, want ze zijn je namelijk verplicht te melden waar zij het vandaan halen. Lastige situatie en erg vreemd! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Wat je ook kan doen is schriftelijk vragen waar ze het vandaan hebben en ze daarin wijzen op de rechten van de klant en daarbij zetten dat als ze niet reageren binnen bijv 2 weken, je ervan uitgaat dat er niks aan de hand is wegens het niet aan kunnen tonen waar ze het vandaan halen en dat je gewoon die lening krijgt.
En wel aangetekend sturen!
als het dan uitloopt op een drama kan je het altijd aantonen en sta je sterker. Succes!
Anders MOET de bank het gewoon nog een keer checken!! Of gewoon aangeven waar hun dit verhaal vandaan hebben… Zijn ze idd verplicht!!
Li, fijn dat het alweer wat beter gaat met je :dance:
HOUDEN ZO!!! :-*
Hier schijnt het zonnetje ook lekker!! Is ook weer lekker aan het dooien… Hopelijk blijft het nu dooien, anders word het morgen weer een drama met het OV!! :wall:
Vanmiddag om 17.50 uur is na een behoorlijk heftige bevalling Isabelle Caitlynn geboren, 4525 gram schoon aan de haak, blakend van gezondheid.
Helaas heeft Tweet wel een hele zware nabloeding gehad en is ze naar de OK gereden om de placenta handmatig te verwijderen. Ze was te moe om dat nog op eigen kracht te kunnen. Ze slaapt nu een nachtje op de IC en Isa slaapt op de afdeling neonatologie. Ondergetekende slaapt in een erg leeg tweepersoonsbed.
Wat een gewicht!! Kan me voorstellen dat het een flinke bevalling is geweest! Hopelijk mag je vandaag van de IC en komt het dochtertje gezellig bij mama!
@Cin: wow…wordt je 2 weken eerder ingeleid? Betekent dat dat je ook maart-mama gaat worden??? Haha…wie weet bevallen we wel zo ongeveer tegelijk: jij 2 weken te vroeg, ik 2 te laat (hoewel ik dat laatste niet hoop!!! ;-)) Geloof niet dat ik nog zoveel geduld heb!
@Angela: inderdaad…we w88 nog op een verslag van de 20 weken echo! las ergens dat je een dochter krijgt??
@patricia: jep…nu is het jouw beurt!! Jij werd toch ingeleid??? Weet je al wanneer?
@matsjo…d8 dat jij weer een update kwam doen hier??
Ben benieuwd hoe het met je gaat (hoewel ik af en toe ook ff gezellig meelees met de maart mama’s…maar jullie gaan zo snel dat ik niet eens een poging doe om mee te schrijven! )
@mirag: wat een vervelend verhaal met de bank zeg!!! Kan me voorstellen dat je baalt! Alweer nieuwe ontwikkelingen?
@everybody: hier begint de zwangerschapsdementie steeds meer toe te slaan: eergister manlief even geholpen met het ophangen van een plankje in de babykamer. Ik hou de stofzuiger eronder houden en hij dan boren…heb ik dus braaf gedaan. Alleen kwam ik er toen hij het gat geboord had achter dat ik de stofzuiger niet aan had gezet…hoezo zwanger??? :lol:
Wil ik bijv. thee zetten of een tosti maken, doe ik water in de waterkoker of brood in het tosti apparaat en ga dan weer verder met me ding doen en dan denk ik, hey wat duurt dat toch lang :?
Vergeet ik ze dus gewoon aan te zetten!! Ja, dan kan ik lang wachten op me thee of tosti… :roll:
Of na het boodschappen doen spullen die gewoon in de kast moeten in de koelkast zetten… (suiker enzo)
Op me werk ook idem met die waterkoker!!
Gister moest ik een fabriek mailen waar we zaken mee doen… Mail ik gewoon naar een vent die er al dik een jaar niet meer werkt :?
@patricia: jep…nu is het jouw beurt!! Jij werd toch ingeleid??? Weet je al wanneer?
Voorlopig heb ik van een inleiding af gezien. Ik heb geen zin in een langere en/of zwaardere bevalling als dat niet nodig is, wat vaak wel zo is bij een inleiding. Vandaar dat ik nu wel extra onder controle sta en als mijn gezondheid of die van beeb achteruit gaat, dan heb ik geen keuze meer. Voorlopig is het dus nog gewoon afwachten.
Sem, herkenbaar hoor die acties :mrgreen:
Bij mij vorige zw heb ik zelfs geld in de pinautomaat laten zitten na het pinnen!! :wall: