Maart/April stoppers 09 *18*14 kindjes op komst

Jeetje jij gaat ook snel he!! :smiley:

TOP dat het gesprek met je baas mee viel :thumbup:

Fijn Angela!

Hi allemaal!

Ik ben vanmorgen weer bij de fertiliteitsarts geweest voor 2e echo. Ben inmiddels dag 5 van mijn cyclus, en mega-ongi…bah! Kon van die tabletten komen zei ze. Gelukkig was bloeduitslag helemaal goed, en echo was ook goed verbeterd (baarmoederslijmvlies dikte was maandag nog 12mm, en nu 6mm).

Had gisteren wel ff hormonen-dipje…vriendin van me vertelde dat ze ook ging stoppen met de pil…wedden dat zij straks heel snel zwanger is…zie daar nu al tegenop! heb dat natuurlijk niet gezegd tegen haar…maar zo’n gevoel krijg ik wel! En vriendlief snapte dit totaal niet, grrr…Ook vanmorgen mega-buikpijn, en vriend was wel lief, maar snapte het allemaal toch niet zo. Ach ja…einde vd week hopelijk beter.

Zo, weer ff fgespuid…maandag mag ik opnieuw voor de echo. helaas elke keer om 10uur, en moet eigenlijkom half 9 op mijn stage plek zijn…niks aan te doen, ze zijn wel op de hoogte!

@ Angela fijn dat het zo’n goed gesprek was.

@ Sem da’s wel dubbel maandag inderdaad.

@ babyenschede fijn dat de echo er goed uitzag. Balen dat je er zo slecht aan bent, door je ongi.

Hier nog steeds geen eisprong. Ik snap er helemaal niks meer van, mijn temp blijft laag. Zo gaat mijn cyclus ineens weer 27 dagen duren of langer denk ik. En is de nod 24 dec. ook niet echt haalbaar denk ik. Daar gaat mijn eventuele kerstsuprise. En we blijven klussen zo. pffff Nou ja, 1 voordeel dat vind manlief helemaal niet erg. hihihihi

Ik hou nu voor de tweede cyclus mijn temperatuur bij en ik snap er echt niets meer van. Kan het kloppen dat je curve’s totaal verschillend zijn?

Kan ik met zekerheig zeggen dat ik een eisprong heb gehad deze periode het ziet er zo raar uit allemaal.

Wanneer is je temperatuur zo laag dat je zeker weet dat je ongi wordt, is dat onder de rode streep? Ik zou vandaag ongesteld worden maar ben dat nog niet en heb ook nog geen klachten.

Ik voeg beide curve’s bij dan kunnen jullie het verschil zien.

Groetjes

Patricia

Patri. Hmm heb even gekeken, maar snap der helemaal niks van op dit moment van die grafiek :oops:

schaam me diep…,

Maar ik denk wel indd dat je temp dan onder de rode streep moet komen, die zit er niet voor niks toch :think:

Maarre dan ben je dus nu overtijd? :pray: :pray: :pray:

Bianca. Hmm dat is ook raar!

Wel fijn dat je man al dat zware geklus niet zo erg vind :mrgreen:

Sem. Meissie, dat is erg dubbel a.s. maandag!

Het ligt ook altijd zo dicht bij elkaar zeggen ze: dood-nieuw leven, verdriet-blijdschap…, :hug: :hug: :hug:

Hoop dat je maandag de dag een beetje door komt, want zal best zwaar zijn!

Angela. Haha die bazen weten dat wel, als vrouwelijke medewerkers iets in prive willen vertellen! :mrgreen:

Fijn dat je gesprek goed was!

Bieslookje. Waarom gaan jullie naar Uden? Krijgen jullie een second change, aangezien jullie beeb ook al zo’n grappenmaker is :roll: :stuck_out_tongue:

Wij hebben 8 januari (tenminste dat dacht ik) onze 3d echo, hier in Venray. Die vrouw is kei leuk en vriendelijk en neemt goed de tijd!

Erg fijn, en is niet afkeurend ivm me figuur!

Ik kan er niet echt iets uit opmaken patricia.

Misschien een test doen vandaag of morgen.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik moet zo enorm lachen om dat gedoe rondom Theo vs. Patricia :mrgreen:

patripiex de ochtend dat ik positief testen was mijn tempratuur ook iets gezakt waardoor ik dacht dat ik ongesteld zou worden… het is ook een moment opnamen… kan best zijn dat morgen je temp weer iets hoger zit…

meestal als ik ongi werd dan kelderde het echt zowat met een graad…

ik zou als ik jou was morgen gewoon testen…als je dat wil tenminste hihi…maar als ik het zo zie kan het gewoon nog 2 kanten op!!!

@Cin. wrote:

Hahahahaa me 2!! :mrgreen:

Heb het net even terug zitten kijken op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=0XajoZtmbhQ

Je weet maar nooit Bianca!! :pray: :pray: :pray:

Hahaha nee zal wat zijn als manlief het wel naar zou vinden dat geklus :mrgreen:

Patripiex, ik denk ook wanneer het onder de streep komt? :think:

Misschien 1 deze dagen testen?? :pray: :pray: :pray:

@Sem wrote:

@Cin. wrote:

Hahahahaa me 2!! :mrgreen:

Heb het net even terug zitten kijken op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=0XajoZtmbhQ

Ja echt he! :mrgreen:

Ze zijn beide zichzelf, Theo met zijn ongezouten mening (waarvan ze van te voren echt wel wisten dat hij zo zou reageren) en patricia met al haar aandacht vragen (waarvan ook wel bekend is dat ze dit doet).

Perfecte combi toch, perfecte tv beelden :roll: :stuck_out_tongue:

Haha ja deze had ik ook bekeken, zie opmerking van cinneke0 :mrgreen:

Hey hey,

Jullie hebben het de afgelopen wel rustig gehouden zeg, makkelijk om bij te lezen.

pearlie. jammer dat jullie deze maand net na je eisprong actief zijn geweest. Voel je je eisprong? Dan in maart maar weer flink aan de slag!!! :wink:

lins, snap wel dat je niet zit te wachten op die enting ivm je bloedgroep, maar mijn nicht had het ook en daar is alles goed gegaan.

tweet, dat is wel schrikken zeg als je dat te horen krijgt, kan me indenken dat je teneergeslagen bent.

angela, fijn dat je gesprek met je werkgever mee is gevallen, super dat hij zo reageerde.

babyenschede, nog een dikke :hug: voor jou.

patripiex, ik vind je laatste cyclus er wel wat spannender uit zien, als je morgen niet ongi bent zou ik gewoon testen hoor.

cindy, wij zijn toen met zoontje ook naar uden geweest (was t dichstbijzijnde wat ik kon vinden) en nu ook maar weer daar heen. Nee wij gaan geen 2e keer terug. De 2d beelden waren erg duidelijk en ook 1 3d afdruk die redelijk duidelijk is.

Ik ben gisteren bij mijn leidinggevende geweest en ga toch iets minder werken. Deze week 1/2 dag minder (werk dan op 1 uur na mijn eigen uren) en volgende week 2 x een 1/2 dag minder. Dan bekijken we hoe het is gegaan en hoe we het de weken erna gaan aanpakken.

ik zit bij de aprilhyves 2010, daar was een meisje die last had van bloedingen (al langere tijd).

Nu lees ik en zie ik bij haar hyves een profielfoto die mij zoveel verdriet doet :cry:

Ze was net zover als mij zwanger, ze was in verwachting van een kleine jongen!

Helaas is deze kleine jongen een vlindertje geworden :kaars:

Zo enorm erg en triest…,

Ik ben de rest van de avond weg geweest, heb een ketting gemaakt bij mijn overbuurvrouw :smiley:

Ik lees morgen na mijn werk even jullie reacties. Zit te twijfelen of ik morgenochtend al ga testen of wacht tot zaterdag. Daar slaap ik nog even een nachtje over :zzz:

@Cin. wrote:

ik zit bij de aprilhyves 2010, daar was een meisje die last had van bloedingen (al langere tijd).

Nu lees ik en zie ik bij haar hyves een profielfoto die mij zoveel verdriet doet :cry:

Ze was net zover als mij zwanger, ze was in verwachting van een kleine jongen!

Helaas is deze kleine jongen een vlindertje geworden :kaars:

Zo enorm erg en triest…,

Je wat enorm triest.zulke dingen wil je niet mee maken zeg.

Hahahaa idd Cin!!

Zet die 2 tegen over elkaar en je heb de grootste lol!!

Iig, dat had ik wel toen ik het zag :mrgreen:

Aaah wat een sneu nieuws voor die meid :frowning: :hug: :kaars:

Echt klote nieuws!!

bieslookje goed dat je wat minder gaat werken hoor!! :thumbup:

Patripiex, :pray: :pray: :pray:

patripiex…hoe is het ???

Cin, wat triest zeg… :kaars:

Hey Meiden,

Zitten jullie nog te wachten op nog iemand die mee komt schrijven of zijn jullie al met zoveel dat het teveel wordt?

Ik zoek nog een plekje…ik ben in februari/maart gestopt met de pil en tot op heden nog niet zwanger… :?

Groetjes Karin

Karin je bent hier altijd welkom!!!

Vanmorgen was mijn temp 36,6 weer iets gezakt. Tot nu toe nog geen ongi. Als ik morgenochtend nog niets heb dan ga ik testen dat zou dag 30 zijn van mijn cyclus.

karin welkom!