ik moet eigenlijk ook wat opruimen en de was doen, maar heb er geen zin in…komt straks wel
Nou de ongi is nu echt doorgebroken hier en goed ook, ben me toch een partij beroerd :sick: Heb ik trouwens niet meer zo erg gehad sinds ik gestopt ben met de pil, vroeger wel, dus misschien dat die zooi nu toch mn lichaam uit aan het gaan is.
Wij gaan weer door voor de volgende ronde
sanne :hug:
Jammer Sanne :hug:
Sem. Een hele dikke knuffel meid! :kaars:
Zo triest…,
Sanne. Ook een knuff voor jou meis :hug:
Hier check-up gehad vanochtend bij de gyn.
Ben weer helemaal goed gekeurd. Ze gaan me dadelijk wel goed in de gaten houden qua groei.
Aangezien Levi iets over de 8 pond was, denken ze dat deze ook weer aan de grote kant zou zijn.
Kan ook wel, want dat vermoeden heb ik ook heel erg sterk, ook aangezien me baarmoeder een stukkie hoger ligt dan bij de meeste mensen met mijn termijn :oops:
We zien het wel, och alleen extra echo’s :inlove:
Schrok vanochtend dan ook wel van de lengte van zijn beentjes, maar was wel mooi om te zien!
Misschien valt het allemaal wel mee, en anders is het gewoon een groot beebje! :mrgreen:
cin. fijn dat je weer bent goed gekeurd…heeft beebje zo’n lange beenjes?
@bieslookje wrote:
cin. fijn dat je weer bent goed gekeurd…heeft beebje zo’n lange beenjes?
Ja daar leek het wel op!
Toen straks bij pap en mam ook duidelijk een stuk boven me navel schoppen te zien van de kleine beeb. Ging een beetje op en neer :mrgreen:
net terug van de fert.
alles is super goed… meer dan genoeg zwemmers… en ik ben gewoon goed vruchtbaar. ik moet wel mijn cyclussen in de gaten houden…
verder hoeven wij niet terug en de natuur zijn gang laten gaan… Wijkt mijn cyclus weer af of is er na 6 eisproingen/pogingen nog niks. dan ff aan de bel trekken…
oow en deze maand waren wij gewoon te laat met sexen… hahaha net na de eisprong…
maar goed febr/maart gaan we weer aan de slag
@ Sem gecondoleerd.
@ Bieslookje veel plezier bij de pretecho.
@ Patricia :hug:
Met de hond gaat het wel weer. Ik heb vannacht eindelijk goed kunnen slapen gelukkig. Mijn eisprong laat op zich wachten deze keer. Mijn temp is nog steeds laag, snap er niks meer van. Het wordt een lange cyclus denk ik deze keer, want mijn eisprong is alleen al 2 dagen te laat. Dus vanavond maar weer klussen, want stel dat we langs de sprong afklussen. pfff balen weer. hihihihi
Of heeft iemand wel is gehoord dat de temp laag blijft na de eisprong?? Dan hoef ik niet vanavond. hihihi
Sem gecondoleerd :kaars: :kaars:
Sanne: :hug: :hug:
Cin:
Fijn dat je weer bent goed gekeurd :thumbup:
Hier gaat het wel.
Ik moet wel toegeven dat het behoorlijk vermoeiend is nu ik weer aan het werk ben.
Donderdag een gesprek met mijn “grote” baas,Hij weet nog van niks.
Ik wilde het hem persoonlijk vertellen en aangezien hij maar 1 x in de 2 weken langs komt…
Als het zo blijft dan wil ik toch heel graag wat minder uren gaan werken.
Ik heb nu een contract op basis van 40 uur maar werk elke week zo’n 52 uur.
Ik wil dit toch gaan terug brengen naar 40 uur.hopen dat ie een beetje mee wil werken.
Zet ook even wat foto’s in SF buikfoto’s en de kinderwagen die we AL gescoord hebben :mrgreen:
vandaag bij de verloskundige geweest… alles is prima…
heb alleen een byzondere bloedgroep…AB negatief…dus bloedprikken in week 30 en een injectie om baby en mij te beschermen… dus volgende keer maar nog extra vragen hoe of wat…net even op internet gezocht en dat maakt je ook niet echt vrolijk… niks ernstigs ofzo maar toch…
sem gecondoleerd
Lins. Fijn dat je bent goed gekeurd.
Met dat bloedgroep, tja dat heb je nu eenmaal. Volgens mij krijg je hiervoor een inenting als dit nodig is, en is dan alles goed.
Het komt echt heel veel voor!
Niet teveel naar de doem verhalen op internet kijken hoor :hug:
Ook als je beeb er is wordt er naar zijn/haar bloedgroep gekeken als het goed is.
Van te voren als je nog in verwachting bent ook bij jou bloedprikken om te kijken ivm anti-stoffen.
Dat is wat ik er van weet, uhm heb gehoord ooit.
:hug:
Wat is het stil hier zeg…, :silenced:
ja lekker stil…
hier ziekig… flinke kriebel hoest. bah…
en en en voorlopig geeeen ziekenhuizen meer voor mijjjjj woeiii,.,
nouja 21 december nog 1 mri controle voor mijn lever… of alles weg is en niet gegroeid is… daarna geen ziekenhuis meer… aleen de standaard controle voor mijn maagverkleining… woeiiii…
@lins, niet teveel internet neuzen hoor… word je alleen stresserig en onzeker van…
Hier ook stil…
Gister te horen gekregen dat het liefste buurvrouwtje uit het dorp waar ik ben opgegroeid, terminale leverkanker heeft…
Dus ben ietwat uit het lood geslagen…
@Tweet wrote:
Hier ook stil…
Gister te horen gekregen dat het liefste buurvrouwtje uit het dorp waar ik ben opgegroeid, terminale leverkanker heeft…
Dus ben ietwat uit het lood geslagen…![]()
:hug: :hug: :hug:
Tweet :hug:
Lins, een vriendin van mij heeft ook een negatieve rhesusfactor en heeft drie kerngezonde kids op de wereld gezet en zelf is ze ook nog keifit Zo´n injectie en het gaat goed, probeer daar maar vanuit te gaan. :hug:
Bieslookje, hoe was de pretecho…
hallo,
sorry ik doe alleen even ego…
de pretecho was leuk, maar beebje was wel erg eigenwijs, het lag continue met de handen en voeten voor het gezicht, we konden in 3d dus bijna niets zien…
In 2d gelukkig wel.
Denk dat ik morgen avond er weer ben…
Allereerst bedankt voor de knuffies dames!! :-
We zijn weer een beetje bijgekomen hier…
Maandag de crematie om 12 uur :kaars: en later op de middag naar de verloskundige, lekker dubbel zeg :wall:
Dikke knuf sanne :hug:
Jammer dat het weer is doorgekomen!!
Maar positief op naar de volgende ronde
Cin, fijn dat alles weer is goedgekeurd bij de gyn!!
En idd, lekker genieten van de extra echo’s!! :inlove:
Wat leuk dat je hem heb zien schoppen!! :inlove:
Top dat alles goed was bij de fert. pearlie
Voel je je al weer wat beter??
En lekker zeg dat je niet meer naar het zh hoeft!!
Bianca, al je eisprong gehad??
Angela, suc6 vandaag met je gesprek met de baas!!
Hoop dat ie mee wilt werken!
lins Fijn dat alles prima was bij de vk!!
Zeker een aparte bloedgroep!!
En idd niet te veel op i-net opzoeken hoor!!
Heeeele dikke knuf Tweet :hug:
Blijven toch klte dingen!!
bieslookje, leuk hoor!!
Dus de beeb is nu al lekker eigenwijs!! :mrgreen:
Volgens mij heb ik iedereen gehad, anders sorry :-*
Jammer bieslookje, maar hopelijk wel mooie 2d beelden gezien.
Tweet :hug:
Hier weer verder met de babywas voordat ik moet werken vanmiddag…
Tweet:
jezusmina was heftig :hug: :hug:
Sem:
Inderdaad heel erg dubbel maandag. :hug:
Lins:
Je kunt jezelf helemaal gek maken met dingen die je leest op internet.
kun je maar beter niet doen.
Bieslookje:
Jammer dat beebje niet stil lag,krijgen jullie nog een herkansing???
Gesprek met mijn baas viel echt REUZE mee,Hij was zelfs super enthousiast.
Ik had alleen gezegt dat ik hem even wilde spreken om iets te vertellen.
zonder dat ik iets gezegt had verscheen er een grote glimlach op zijn gezicht en zij hij:Goh dan denk ik dat ik jouw mag feliciteren :inlove:
Gelijk een goed gesprek gehad,over wat straks.Ik heb nu een leidinggevende functie en die moet vervangen worden omdat ik partime wil gaan werken.en dat is niet echt mogelijk als je er maar 3 dagen bent.
tenminste zo denk ik er zelf iig ook over.
en ook dat had hij heel graag dat ik pt blijf werken.
Het is echt een hele opluchting,omdat ik het nog steeds heb verzwegen voor mijn collega’s,ik wilde eerst dat mijn baas op de hoogte was.
nu hoef ik er lekker geen geheim meer van te maken.
overmorgen inmiddels ook de 12 weken bereikt :inlove: