@Mirag wrote:
Ok dan:
We hebben toch onze nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en weten nu dus wat het is…
En dat stuur je mij nu PB??? :mrgreen:
@Mirag wrote:
Ok dan:
We hebben toch onze nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en weten nu dus wat het is…
Verstuurd!
Maar niet tegen mijn vriend verklappen dat ik het NU al aan iemand gezegd heb he :mrgreen:
@Mirag wrote:
Verstuurd!
Maar niet tegen mijn vriend verklappen dat ik het NU al aan iemand gezegd heb he:mrgreen:
Oooooooooooooooh maak mij ff gek!! :mrgreen: :wall:
Fijn dat alles goed was Mirag!!
Wat is het nou??? :roll:
Roze of Blauw
Jeetje Tweet wat balen voor hubbie en kiddo’s
Hebben ze het wel een beetje naar hun zin gehad?? Hoop het!
Sem.
Het is:
gezond, en zwemd en sparteld lekker in het buikie van Mirag
:inlove: :inlove: :inlove:
:-*
ps. zet de traditie van Mirag even voort op deze mnaier!
@Cin. wrote:
Sem.
Het is:
:-*
@Sem wrote:
@Cin. wrote:Sem.
Het is:
:-
YEAH!! :inlove:
Is ook het belangrijkste dat het gezond is!!
Truste!! :-*
Jij ook voorzichtig morgen he!
@Sem wrote:
Truste!! :-*
Jij ook voorzichtig morgen he!
Ik hoop er ook op!!
Heb ook echt geen zin om weer zo krampachtig naar de bus te lopen!! :snooty:
Oh ja gisteren kwam client A. thuis met zijn vriend/partner (homo), zei die vriend van hem: so he, buik groeit goed he, krijg je niet toevallig een drieling :shock:
En lachen die mannen he :think: :mrgreen:
@Sem wrote:
Ik hoop er ook op!!
Heb ook echt geen zin om weer zo krampachtig naar de bus te lopen!! :snooty:
@Cin. wrote:
Oh ja gisteren kwam client A. thuis met zijn vriend/partner (homo), zei die vriend van hem: so he, buik groeit goed he, krijg je niet toevallig een drieling :shock:
En lachen die mannen he :think: :mrgreen:
@Sem wrote:
Pfffffff mannen!! :wall: :doh:
:lol: :lol: :lol:
JeeeeeeJ !!
Lekker hoor… Mijne denk ik eind april ergens…
Duurt dus nog wel ff :mrgreen:
Truste :-*
truste! :-*
Hé Ladies,
@ tweet balen dat je bent gevallen in de sneeuw. Ik ben gister in de kantine op mijn werk op mijn gezicht gegaan. Mijn hak schoot ineens onder me vandaan. Mijn voet er nog steeds pijn van.
@ Tulpjes balen dat het zo moet gaan, kan me voorstellen dat dit een dubbel gevoel geeft.
Vanmorgen heeft mijn vader een ongeluk op de a12 richting Utrcht gaat met de auto. Hij zelf had gelukkig niks, maar de auto wel behoorlijk in puin.
Ik heb net de kerstborrel van mijn werk gehad, en dat was echt erg gezellig!!!
Ik ga zo mijn bedje opzoeken, want ik moet morgen Ruud naar zijn werk brengen. Want die heb ik straks van zijn kerstborrel opgehaald. En hij moet om 8 uur beginnen. :wall:
Morgenavond ga ik met mijn ouders en zusje naar Riverdance in Amsterdam. En daar heb ik erg veel zin in.
Bianca, is je vader al een beetje bijgekomen van de schrik?
Ik heb gisteravond laat nog wel ff snel bijgelezen, maar had geen puf om te reageren.
Heb vandaag me rooster van februari uitgedraaid, 26 februari laatste avonddienstik heb 29 jan. mijn laatste dagje :lol:
Hier geen sneeuw…en dat terwijl die sneeuw de reden is dat ik nu met verlof ben!!! Tja…hoop dat het wel ff snel ophoudt met sneeuwen daar bij jullie en in duitsland…want volgende week gaan we met onze nieuwe auto (die we morgen ophalen) naar Nederland.
@bieslookje…wow 29 januari schiet ook al op! Was eigenlijk ook de datum dat ik zou stoppen. Heb je ook nog 2 weken vrij rond kerst?
@mirag: je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!!
Hier ook geen sneeuw hoor, gelukkig!
Bieslookje. Dat schiet indd lekker op zeg, heerlijk!
Ik moet in februari best weinig werken (tot nu toe) in januari nog best wel wat viel me op :think: