Maart / April 2012 stoppers

Wie stopt er ook in maart of april van 2012 ?



Klets hier gezellig mee !!!



Ik twijfel zelf nog een beetje wanneer maar het word wel ergens deze 2 maanden…



en wij gaan dan dus voor een 3de :inlove:

Hoi hoi!



Wij gaan er eind april weer voor… Nu al geen anticonceptie meer, even cyclus bekijken!!



Vind het zooooo spannend, (had met eigenlijk al gemeld bij de febr stoppers omdat ik toen met de anticonceptie ben gestopt, maar hoor toch echt meer bij de toekomstige aprilstoppers omdat we er dan echt weer voor gaan!!



Hier wordt het ook de derde!! :inlove: :inlove:

Gezellig !!



Ik kijk er al weer maanden naar uit maar moet nog ff wachten…



en voor je het weet is het natuurlijk al weer voor bij…



De derde is voor ons de hekkensluiter… manlief wou er eigenlijk maar 2…



maar uit eindelijk ziet hij gelukkig een 3de ook wel zitten en dan is het klaar…



dus nog 1 keertje alles…



mijn ervaring was bij de eerste heel anders als de 2de



de eerste was niet in de planning paste niet bij mij leven enz… maar is allemaal goed gekomen en was ook erg welkom !!



de 2de hebben we echt bewust voor gekozen en was zo anders voor mij … 'zo als het hoort zeg maar" en ik was ook blij met alles zwanger en alles wat er bij komt kijken enz…



bij de eerste was het meer stressen en regelen en onwetend enz



dus ik ben blij dat ik het nog een keer heel blij mag mee maken :mrgreen: en er nog 1 keer van mag genieten…



en dan is het klaar … (als ik de aller beste omstandigheden had kwamen er nog 10 maar helaas die heb ik niet…) … nu kan ik alleen nog maar aftellen mijn gevoel gaat naar eind maart spiraal er uit … en dan zien we het wel …



bij m was het eind dec spiraal er uit en maart pos test in handen…

Ja kijk er ook er naar uit, alhoewel het voor mij nog iets minder lang geleden is dan voor jou! :smiley:



Ja en de maanden die je wacht, zijn altijd zooo lang… en als het dan eenmaal zover is en je mag zwanger worden dan is het ook weer voorbij voordat je het weet. Weet nog dat ik bij mijn laatste zwangerschap heel vaak over mijn buikje wreef en dacht, ik moet hier heel erg van genieten, nu ben ik nog zwanger. Nu voel ik dat getrappel nog, straks niet meer… Maar goed dan heb je een mooi kindje erbij!! :inlove:



Ik weet eigenlijk niet 100% zeker of dit ons laatste kindje gaat worden, mijn gevoel zegt dat ik er wel vier zou willen, manlief zit een beetj hetzelfde. We zien wel wat er komt. We kunnen het wel aan , doen eigenlijk alles samen in huis en vinden het allebei geweldig… Maar goed wil je na een vierde niet ook een vijfde… wanneer is het goed… Ik weet het niet, ik weet alleen wel dat ik intens wil genieten van de voorpret, het proberen zwanger te worden en alle spanning die daarbij hoort, van het zwanger zijn, van de buik, van de echo’s, van de kraamtijd, en vooral van de borstvoeding.

Ik wil zooooo ontzettend graag dat die bij mij eens een keertje goed gaat…

Bij mijn eerste door omstandigheden niet voor BV gekozen, en heeeeeeel veel spijt van gehad en een vreselijk schuldgevoel, bij mijn tweede aan begonnen, maar door verkeerde begeleiding binnen een week alles kapot en veel pijn…

Met pijn in hart gestopt, uiteindelijk nog tot 7 weken half BV half fles gedaan…

Wil zo graag meemaken hoe het is om een babietje volledig aan de borst te hebben en op die manier gewoon je kindje het allerbeste te geven… Heb bij beide meisjes een verschrikkelijk schuldgevoel dat ik bewust niet het beste voor ze heb gedaan…

Ze doen het fantastisch maar het is toch een beetje een ding geworden bij mij… :cry:



Maar eerst maar eens beginnen met zwanger worden… en daarvoor moet mijn cylus op gang komen, ben vier weken gelden gestopt met nuvaring en tot nu toe nog geen ei gespot helaas. Dit hou ik in de gaten omdat ik 7 dagen na mijn ei mijn progesteron moet prikken… Zit ook nog geen ei aan te komen dus daar baal ik wel een beetje van, had gehoopt dat mijn lichaam het sneller weer zou oppakken…

lastig nog geen cyclus :hug:





ja dat is waar het is wel een tijd geleden maar kan het me herinneren als de dag van gister hoe het is om zwanger te zijn…



bevallen wil ik niet herinneren liever 10 keer zwanger dan bevallen dat is zoon drama…



over zwanger worden zwanger zijn niks te klagen maar bevallen is echt niet voor mij weggelegd dat is zoon drama en zit zo tegen dus dat is ook iets wat ik het liefst vergeet en me niet te veel in verdiep…



mijn drama bevallingen in het kort :



bij de eerste heb ik 28 uur weeën gehad waarvan de laatste 1,5 uur pers weeën en te veel bloed verloren en infusen gehad enz enz en een placenta die laat kwam



en bij de 2de eerste 6 uur met vruchtwater verlies daarna 16 uur weeën waar van het laatste uur / 1,5 uur pers weeën waarvan ik er een hele boel heb mogen weg zuchten op handen en knieën omdat meneer scheef zat toen hij er eindelijk was… beleef de placenta zitten en kon ik naar de ok… en daarna ook te veel bloed verloren infusen enz…

oe ai… tja dan kan ik me voorstellen dat je er tegenop zit… Ja wat dat betreft heb ik dan weer niets te klagen gehad…



Twee keer in zes uur tijd. Allebei de bevalling exact even lang en de meiden zijn ook nog eens bijna om dezelfde tijd geboren.



Het begon bij allebei om 12 uur s’avonds en mijn oudste is om 6.37 s’ochtends geboren en mijn jongste om 6.34! Grappig he…



Bij eerste iets meer dan 5,5 rugweeen (wel heeeeeel pijnlijk) en 10 minuten persen. Wel acuut na verloskamers gereden ivm daling hartslag baby en uiteindelijk een vaccuum. Ze had navelstreng twee om de nek, had in vruchtwater gepoept en was flink blauw, en bij tweede bevalling, alleen maar rugweeen en 20 minuten persen. Maar wederom in vruchtwater gepoept en navelstreng strak om de nek. Navelstreng moest zelfs doorgeknipt worden nog voordat haar lijfje eruit was, dus toen haar hoofdje geboren was mocht ik dus niet doorpersen…

Maar al met al een stuk minder heftig als die van jou!!



Nou als we elkaar nou een beetje van elkaars ervaringen doen dan komen we er wel!! :smiley:

ik had gepland op 30 naar de dokter maar dat gaat niet want dan is ze op vakantie nu moet het de 20ste vind ik heel erg hoor :liar: :liar:

Wij willen voor de 2de gaan. Vanmiddag wordt de mirena uit me BM verwijderd En dan is het op wachten geblazen!

@Mariiyelle wrote:

Wij willen voor de 2de gaan. Vanmiddag wordt de mirena uit me BM verwijderd En dan is het op wachten geblazen!






wat leuk !!! …









hier merk ik wel nu weer een nieuwe week begint en ik op de agenda kijk is het zondag al gewoon weer de 11de zo komt de 20ste wel erg dicht bij !!



ik kan bijna niet meer wachten… maar goed ik wacht al zo lang dus kan ik nu ook nog wel iets langer wachten denk ik

hier een maart/april stopper 2009. Wat vliegt de tijd… 3 jaar geleden besloten wij hier voor een kleine te gaan…die kleine word in mei 2!~



ik wil jullie allemaal heeeel veeeeel succes wensen!

@ingemamavan2 wrote:

@Mariiyelle wrote:
Wij willen voor de 2de gaan. Vanmiddag wordt de mirena uit me BM verwijderd En dan is het op wachten geblazen!






wat leuk !!! …









hier merk ik wel nu weer een nieuwe week begint en ik op de agenda kijk is het zondag al gewoon weer de 11de zo komt de 20ste wel erg dicht bij !!



ik kan bijna niet meer wachten… maar goed ik wacht al zo lang dus kan ik nu ook nog wel iets langer wachten denk ik




Dankje… Vanmiddag is de mirena pijnloos en snel verwijderd. Nu wachten op mn NOD… Spannend!!! :pray: :dance:

Waar moet jij op wachten?

ik moet van mij zelf wachten anders 2 kids in december en vlak achter elkaar jarig en met die feestdagen enz allemaal… dus een beetje gepland liefst na 1 feb 2013 bevallen vandaar :wink:

Ah oke… Ja dan moet je in mei ervoor gaan :lol: Ik wil in Januari uitgerekend zijn.





Bizar en ik weet niet hoe ik het moet uitleggen met wat ik nu voel momenteel maar ik kan haast niet geloven dat we er echt voor gaan nu. Dat terwijl ik altijd al had gezegd dat ik er even niet aan ‘’ zwangerschap’’ moest denken… Dat we sowieso zouden wachten tot eind dit jaar… Maargoed, de plannen zijn nu in de soep gelopen en gaan we er nu toch maar voor…



Katie wordt over 1 maandje 2jr. Dat het zo snel gaat zeg :cry:

Omdat ik nu op alles voorbereid ben met wat er allemaal bij de zwangerschap/bevalling komt kijken, ben ik stuk rustiger onder…



Heel frappant! :lol:

Stilletjes hier :?





Ik ben zojuist net ongesteld geworden… Dat is wat ik al had geweten 3 dagen na het verwijderen van Mirena… ALs alles goed gaat. Dan weet ik in April of ik zwanger ben of niet. :pray:

ja stil maar komt vast nog op gang…



we wachten het af ik hoop het voor je !!!

Ik stop 1 april voor een 2e wondertje…nog 3 weekjes,whiooee

ja dat gaat hard hoor… hier nog 10 dagen … vind het nu wel spannend worden … ik heb al ruime ervaring maar toch… :shifty: :shifty:

@ingemamavan2 wrote:

ja dat gaat hard hoor… hier nog 10 dagen … vind het nu wel spannend worden … ik heb al ruime ervaring maar toch… :shifty: :shifty:


Ik vind het ook spannend… Vanaf de 19de mogen we gaan klussen. Ben nu nog aan het vloeien maar het wordt wel minder nu.

@Liz wrote:

Ik stop 1 april voor een 2e wondertje…nog 3 weekjes,whiooee


Welkom meid



Hoop dat het bij jullie ook zo spoedig gaat! :pray:





Sinds dat ik van de mirena af ben, vind ik mn vriend enorm aantrekkelijk :shifty: :lol:

Hoi allemaal.



Ik ga morgen de ha bellen om mijn mirena eruit te laten halen… :dance:

Het gaat wel heel spannend worden, mdat de 2jongens van ons middels ivf/icsi ter wereld zijn gekomen. En ons kleine meisje kwam zo spontaan in ons midden. Het werd ons wondertje genoemd. Nu hopen wij nog 1keer op een klein of eigenlijk groot wonder…had ook nooit verwacht dat ik deze tekst ooit nog eens plaatsen zou. Want mijn mannetje was eigenlijk al een beetje geschrokken dat ik zwanger was van ons 3 e kindje…en nu kwam hij er zelf mee :inlove:

morgen ga ik dus bellen met de ha en uiteraard hoop ik dat het zsm gaat gebeuren en niet te veel poespas met zich mee brengt…







Ohja…toch wel geheel belangrijk…er zijn hier dames die mij persoonlijk kennen. Die ik wel wil vragen dat ze hun mondje dicht houden :wink:



XXX