Maart / April 2012 stoppers

Wekom Kimmetje

Ik ga voor je duimen. :pray:



Mijn mirena werd afgelopen Maandag eruit gehaald en Donderdag werd ik netjes ongesteld.



Succes :mrgreen:

Ik hoop dat er langzamerhand meer mensen zich melden.



Het komt nu wel erg dichtbij :shifty:

ik moet toch nog even wachten want vergist met vakantie dokter…



dus toch 30ste

In die week dat ik de mirena liet weg halen, had ik wss eisprong. Nu ben ik dus ongesteld geworden. Dit zou mijn echte menstruatie moeten zijn. laten we hopen :pray:

hier is het allemaal ver te zoeken ik heb hem er uit laten halen de 27 en nog geen menstruatie te bekennen… maar ik dacht gister mijn ei gevoelt te hebben dus we wachten af… planning is dan om de 27 ste te testen dus dat duur nog wel een tijd…



ondertussen al meer gestopt ???

mag ik ook meekletsen?

ik ben in januari met de pil gestopt en nu in april voor het eerst ongesteld geworden. en nu gaan we dan echt voor een 2e beebje :inlove:

echt ik kan niet wachten, ik rammel aan alle kanten :mrgreen:

tuurlijk gezellig…



wij kunnen er nu voor gaan en hoop dat nu ook de cyclus een beetje normaal gaat verlopen…

Het is bij mij gelukt… Zie banner :inlove: Na 1ste ronde :dance:



Meiden, succes!! :thumbup:

wat goed! gefeliciteerd :inlove:

mijn nod is rond 10 mei. ik heb vorige maand heel raar gemenstrueerd, dus ik weet het niet helemaal zeker.

@fluppie wrote:

wat goed! gefeliciteerd :inlove:

mijn nod is rond 10 mei. ik heb vorige maand heel raar gemenstrueerd, dus ik weet het niet helemaal zeker.
hoe heb je gemenstrueerd dan?

ik ben vanaf januari niet ongesteld geworden uit mezelf. toen op 6 april kwam er een hele lading oud bruin/ bijna zwarte troep. dat heeft een paar dagen geduurd (eigenlijk zoals mn menstruatie, compleet met alle klachten)

en toen was het over. echt heel bijzonder.

Oh heftig! :frowning:



Dat er bij iedere vrouw enorm verschilt met menstruatie en cyclus. Heel vervelend!

ik herken het ook niet moet ik zeggen. toen ik zwanger wilde raken van onze eerste was ik gewoon echt heel regelmatig ongesteld.

maar goed, het is over en we zijn nu lekker bezig voor nummer 2! :inlove:



wanneer ben jij uitgerekend? voel je je goed?

ik vind jouw dochter altijd zo’n lekker bekkie hebben :inlove:

@Mariiyelle wrote:

Het is bij mij gelukt… Zie banner :inlove: Na 1ste ronde :dance:



Meiden, succes!! :thumbup:






gefeliciteerd !!!

Ik bedoelde meer dat vrouwen die dit nog nooit hebben gehad, het nu wel ineens hebben. ALs ik naar mezelf kijk, ik heb voor en na mirena altijd 28 dagen cyclus gehad. en dat maakt bij vrouwen altijd frustrerend.



Of bij vrouwen wat zwanger raken moeilijk was bij de 1ste en bij de 2de ineens makkelijker ging. Snappie?



Ik hoop dat het snel raak is voor jullie :pray:

Als ik moet uitgaan van de eerste dag van me laatste menstruatie (23Maart), ben ik op 28dec uitgerekend. buiten de vermoeidheid voel ik me goed. Eet & drinkt nog goed. Zal wel gaan veranderen als ik tegen de 2maanden zit?



Haha dankje! :-*

daar heb je gelijk in. enne graag gedaan :-*



ik heb me geloof ik een beetje verrekend, ik heb vanaf de laatste dag van mn cyclus geteld en ik moest vanaf de eerste dag tellen :wall:

dat zou betekenen dat ik omstreeks de 19e mn ei gehad zou hebben (we hebben die ook flink benut zeg maar :oops: ) en ik zou dan rond 3 mei mn nod hebben als mn cyclus weer normaal is.



mn man is er heilig van overtuigd dat ik al zwanger ben :mrgreen: de mafkees.

ik ben wat nuchterder, maar vanmorgen vielen me wel wat dingen op. ik stond boven het bedje van ons zoontje en ik rook zijn plasluier al terwijl hij niet eens heel vol bleek te zijn. en vanmorgen zat mn collega aan een ander bureau kwark te eten en die lucht was best :?

ook heb ik de hele tijd kleine steekjes in mn buik. wellicht zijn dit tekenen dat mn menstruatie er weer aankomt (waar ik ook al heel blij mee zou zijn, aangezien dan alles weer normaal is)

of mn man heeft gelijk :shifty:

Het zou heel goed kunnen hoor fluppie. Dat steekjes had ik ook… Innestelingen :mrgreen:



Ohhh ik hoop het zoooo voor jullie :pray: :pray:

ik vind het zo vroeg voor dat soort ‘kwalen’. maar goed we gaan het zien.

het is zowiezo een win-winsituatie.

of ik ben zwanger en dat is natuurlijk het allerleukste of ik word ongesteld en dan snapt mn lijf weer hoe het moet.

ik zie het wel, durf er niet op te hopen dat het zo snel gaat eigenlijk.

@fluppie wrote:

ik vind het zo vroeg voor dat soort ‘kwalen’. maar goed we gaan het zien.

het is zowiezo een win-winsituatie.

of ik ben zwanger en dat is natuurlijk het allerleukste of ik word ongesteld en dan snapt mn lijf weer hoe het moet.

ik zie het wel, durf er niet op te hopen dat het zo snel gaat eigenlijk.


Meer kunnen we ook niet doen helaas. Volgende week weet je het meer :slight_smile:

Hoe is het hier met de dames ???



alles goed met jullie ??



hier gaat het z’n gangetje