224 euro, maar ik ben altijd thuis, en we hebben 3 kinderen. Toen ik nog niet thuis werkte, maar op kantoor was het stukken minder. Ik krijg van mijn baas wel 20 eurp per maand onkostenvergoeding, dus dat zou ik er af moeten halen ;-). Ik vind het wel een erg groot deel van ons inkomen
m’n zwager moet 1200 bij betalen :shock: :shock: :shock:
maar die betaalden ook maar €40.00 per maand ofzo. ik snap zo’n gasbedrijf ook niet. dat weten ze toch op voorhand al dat dat te laag is…
Eerder andersom: Ik snap jouw zwager niet, die weet toch ook wel op voorhand dat dat veel te weinig is ? Iedereen heeft een meter in huis dus hij heeft het zo zelf bij kunnen houden.
Wij zaten op de 135, en kregen 272 terug :dance: Maar dat is niet van een heel jaar; we zijn overgestapt vorig jaar.
Ik heb wel aan ze gevraagd wat een gemiddeld huishouden met 5 personen verbruikt, en daar mijn maandbedrag op aangepast. Ik zit daar onder met mijn verbruik, maar liever terug krijgen dan bij moeten betalen op een moment dat je het niet hebt…
Ons nieuwe bedrag werd 128, maar ik heb het terug geschroefd naar 135, die 7 euro voelen we echt niet in ons dagelijks gebruik, en een klein spaarpotje is altijd fijn :mrgreen:
Wij hebben inductiekoken, en ik heb deze winter de kachel een graadje lager gedaan dan het jaar ervoor(kleine meis is ook groter), vaak maar 1 lamp aan, iedere dag vaatwasser, veel wassen we na 23.00 uur of in het weekend(dag en nacht stroom)