Maak me zorgen...warmte

Hoi,hoi,



Hoe doen jullie dat 's nachts met die warmte?

Op de babykamer bij ons was het vannacht bijna 27 graden.

Niet koel te krijgen; tijdje haar raam open gehad…e.d…



Ik had haar in een zomerslaapzak gelegd met daaronder een dun katoen truitje(lange mouw), zonder romper, en zonder broek (wel luier hihi)

En toch voelde ze wel wat zweterig in haar nekje.

Dan maar zonder iets in haar zomerslzak?..ik weet het niet meer…

iemand tips?



Groetjes van mij

Heeft ze er zelf last van?

Ik zou haar zonder slaapzak en zonder pyjama in haar ledikantje leggne…

ik heb met dit warme weer juist de ramen lekker dicht, er komt ipv frisse lucht alleen maar meer warme lucht binnen, pas als het sá vonds afkoelt gaan de ramen op de slaapkamers open en dan laat ik alles even tegen elkaar openstaan.



in bed heb ik een rompertje aan, pyamatruitje en nu een zomerslaapzakje, als ze slapen koelen ze anders weer teveel af, ik vergelijk het met mezelf, ik kan echt niet slapen alleen in een hempdje zonder iets over me heen, veels te koud, ik moet altijd wat over mij heen hebben, dus gewoon wat aanhouden maar dan wat luchtigers, als het zo warm is op het kamertje als bij jouw, zou ik ervoor kiezen om een rompertje met korte mouwtjes aan te trekken en dan in het katoenen zomerslaapzakje.

Mats heeft 's nachts alleen een romper aan en een zomerslaapzakje. Nu is het bij ons trouwens niet zo warm als bij jou hoor!



Wij hebben evt. ook nog zo’n mobiele airco. Die kunnen we een uurtje voor hij naar bed gaan aanzetten en als we hem dan in bed leggen zetten we dat ding uit. Tegen die tijd dat de kamer weer begint op te warmen slaapt Mats al lekker.

Ik hou ook overdag angstvallig alle ramen en deuren dicht, zodat de koelte binnen blijft. En dat werkt prima. Voor hij gaat slapen en als het buiten iets is afgekoeld zet ik zijn ramen wagenwijd open. Dan gaat hij in zijn rompertje onder een lakentje, en soms ook gewoon in zijn slaapzak. Hij heeft er zelf geen last van, want hij slaapt heerlijk.

zoonlief heeft vannacht alleen in een romper geslapen zonder slaapzak. Wel onder een lakentje, maar dat trapt hij toch steeds van zich af.



Vanmorgen was hij niet koud en voelde ook zweterig aan in zijn nek en knieholtes.



Minder warm kan ik het echt niet voor hem maken.



's Morgensvroeg raam helemaal open en als de zon erop komt helemaal dicht met het rolluik en de gordijn ervoor. Jammer genoeg kan ik het 's avonds niet laten luchten want dan ligt zoon alweer in bed. Wel de raam op een kiertje voor “frisse” lucht

de rolluiken houd ik dicht de hele dag… scheelt een hoop warmte ( hebben ook nog een een plat dak…)



ze liggen beide onder een dekentje in hun ondergoed ( Jade alleen rompertje dus)

dave gooit in zijn slaap wel zijn deken van bed af… dus die laten we dan van hem af… hij is echt een warmbloedig persoontje en zweet heel snel…

dan maar zonder deken slapen…

Jade blijft nog onder de deken :thumbup:

kyano lag in romper en shirt met korte mouw in zomerslaapzak

ook bij hem was het 27 graden



hij voelde niet koud of warm :thumbup:

Riley lag met een lang broekje en romper in bed.

Maar lakentje schopt hij af daar is rekening mee gehouden.

Dit kreeg hij overigens pas om 23.00 u aan, hij heeft tot die tijd alleen in romper gelegen. en lakentje…

Maar om 23.00 u kreeg hij eten en hebben wij ramme even op gezet ff snel luchten.

Hier slaapt mijn dochter in een rompertje korte mouwen en een zomerslaapzak.

hier is het nu s,nachts ook dikke 25 graden in zijn slaapkamer dus meneer ligt alleen in zijn romper in de zomerslaapzak.en het raam staat gewoon open hoor.frisse lucht in de slaapkamer is alleen maar gezond.

overdag heb ik het raam dan dicht.

Ik heb Kaeyen 's nachts een romper met lange mouwen aan, en verder niks. Een laken met dekentje, maar de kans is er dat ie die af trapt.



Ik vergelijk het ook met mezelf, en wij liggen nog onder het dekbed, en ik heb een pyama aan… omdat ik er 's nachts nog vaak uitmoet voor de kids, is het zelfs koud dan om zonder wat op de overloop te lopen…

Devano heeft een rompertje zonder mouwen en dan ingebakerd maar hij zweet nog heel erg.



heb gelezen dat je ze ook zonder romper kan inbakeren maar mij lijkt dat dat nog erger zweet en miss schuurt?

Bij Damian op zijn kamertje is het ook zo warm. We hebben een plat dak en zijn kamer zit in aan de tuinkant, waar de hele dag de zon staat :think:



Vannacht heeft hij alleen een rompertje zonder mouwen aangehad en een lakentje over hem heen.

Juul heeft een t-shirt en een zomerslaapzak aan zonder dekens…



Imme heeft een rompertje (t-shirt korte mouw) en een zomerslaapzakje. dat is meer dan genoeg. Hier is het nu boven 25 graden en dan zijn de rolluiken vandaag de hele dag dicht geweest…

Gewoon een rompertje en een zomerslaapzakje, beebjes kunnen wel wat hebben hoor :slight_smile:

Hier is het ook zo warm, maar wij hebben er meer last van dan hij :wink: Mika ligt in een romper zonder mouw en een zomerslaapzak met mouwen en een laken voor het idee. :mrgreen:

Als ik hem blote armen laat slapen voelen ze 's morgens steenkoud aan. Lijkt me ook niet echt lekker :think:

Hier is het ook rond de 26 graden op Jana’s kamertje, ze ligt nu op t moment in bed met een luierbroekje (inclusief luier) en gewoon een dun dekentje.

Lucas ligt nu 2 dagen in een mouwloze romper en verder niks.

Heb alle lakens uit bed gehaald.



Had eerst een slaapzak maar zijn haartjes waren helemaal nat van het zweet dus die heb ik uitgedaan.

Had er afgelopen nacht voor het eerst ook zelf last van.

hoi,



bedankt voor jullie reactie’s heb er echt wel wat aan gehad. Ik heb om het zo maar te zeggen; mijn weg in gevonden.



Ik heb haar vannacht in een mouwloze romper en alleen een lange broek (legging) in bedje gelegd, dus niets over haar heen. en ze heeft :thumbup: geslapen.

Het is echt zelfs te heet om d’r dan nog in een zomerzak te leggen.



Thanks groetjes van mij