Maak me zorgen...warmte

Mijn moppie slaapt ook alleen in een rompertje nu met lange mouw ik doe zo een dekentje tot haar buikje over der heen lekker warm is hier oke voor de krampen die snachts komen …

Mijn uk kan dus niet tegen blote armen in bed, geheid dat hij dan 's nachts helemaal huilend wakker wordt :roll: Dus hij ligt in een lange mouwen pyjamashirt, onderbroekje en zomerslaapzak :thumbup:

Hier een luier en zonder romper in de zomerslaapzak. Van de week ook met romper gedaan, maar dat was nog te warm. En zonder slaapzak kan ie niet in slaap komen :roll: .

Hier boven is het ruim 30 graden :shock:



Aangezien Tes heel erg onder de warmte uitslag zit slaapt ze alleen in een luier onder een lakentje, Ze is erg warmbloedig en nu is het even kwestie van haar zo koel mogelijk houden zodat haar huidje rustig kan worden. Nu staat er ook een kleine waaier te blazen in haar slaapkamer, niet op haar gericht, maar zodat de lucht wel verplaatst word.



Vanacht gaat deze uiteraard uit, nu staat nog steeds de zon op de slaapkamers van de kids het is er echt bloedje en bloedje heet!

Ella slaapt met enkel een luier aan in der zomer slaapzakje en een dun lakentje en dan nog zweet ons meisje… tja wij zweten ook.

@Joy wrote:

Hier boven is het ruim 30 graden :shock:



Aangezien Tes heel erg onder de warmte uitslag zit slaapt ze alleen in een luier onder een lakentje, Ze is erg warmbloedig en nu is het even kwestie van haar zo koel mogelijk houden zodat haar huidje rustig kan worden. Nu staat er ook een kleine waaier te blazen in haar slaapkamer, niet op haar gericht, maar zodat de lucht wel verplaatst word.



Vanacht gaat deze uiteraard uit, nu staat nog steeds de zon op de slaapkamers van de kids het is er echt bloedje en bloedje heet!


Idem hier!

Hier vandaag mede omdat het gisteravond weer 30 graden was boven vandaag een airco gehaald :wink: . Voor onszelf zaten we er al jaren over te twijfelen, maar na maanden amper slapen (door mannetje dat nog steeds niet geweldig doorslaapt) en de laatste dagen nog minder slapen (en het kleine mannetje nog minder) toch maar zo’n ding in huis gehaald. Daarstraks hier beneden even getest en dat ging geweldig. Helaas sliep Dylan al voor we hem boven hebben gezet en ik wil hem nu niet aanzetten, maar wat een zegen zal het morgen zijn als het boven lekekr koel is!