Luiers

Welke luiers gebruiken jullie en wat zijn de voors en tegen



We hebben nu pampers, even bumblies geprobeerd maar die bevielen niet.





Ivan is nu 3,4 kilo, is het nog verstandig om new born te blijven gebruiken of de opvolger ervan. Zijn bips is nog niet heel groot.

Ik ben erg te spreken over de newborn luiers van het kruidvat. Ik heb ze zo lang mogelijk (lees tot bijna 5 kilo) gebruikt :thumbup:

new born van Pampers is erg goed,

en als ze groter worden ook de Pampers en ook de Huggies

Wij hebben heel lang Kruidvat gebruikt, tot die verbeterd :liar: werden en Hieke er allergisch voor bleek. Maar op zich dus prima luiers. Nu Appie eigen merk, gaat ook erg goed. Ik vind Pampers persoonlijk echt 10x :thumbdown:

Ik heb voor peuter altijd Kruidvat gebruikt, voor dreumes tot een half jaar, maar ben nu erg tevreden over de luiers van C1000

Hier fan van kruidvat en AH eigen merk luiers. Pampers werken niet voor mij evenals bumblies en luiers van de Action of de Aldi.

ik gebruikte altijd kruidvat.



newborn heb ik amper gebruikt, meneer was al 4285 gr bij zijn geboorte haha.



Ook prima vind ik; etos en c1000

Hier van alles geprobeerd maar kom toch nog steeds elke keer terug op de Pampers :thumbup:

De blumblies daar lekte hij elke keer door. De etos word hard aan de voorkant. De kruitvat op zich niet mis mee maar persoonlijk vind ik ze wat stug

De lidle best goed alleen niet voor snachts dan lekker ze ook door en ik ga niet allerlei verschillende kopen :oops:



Dus hier een pamper fan

Lidl :thumbup:

Hier van begin af aan kruidvat… Ik vind pampers snel stinken. Er hoeft maar een klein plasje in te zitten en er komt echt al een vies urine lucht van af…

he karin hier ook nog newborns :mrgreen: van pamper…



ik gebruik alleen pamper ook voor Dave…



alle andere zijn zwaar tegen gevallen…( ik kom er een hoop tegen in mijn werk :wink: )





ik heb trouwens alwel een pak mt2 klaarliggen…maar ook hier een klein billetje…



je moet gewoon hubbie uitleggen dat beide billen erin moeten :wink: :mrgreen:

Ik heb alles gebrobeerd, maar ik blijf terug komen op pampers, lekker dun, geen luieruitslag en weinig lekkages. Super luiers.

Ik ook steeds terug naar Pampers. Ik vind vooral de baby-dry prettig, die zijn lekker flexibel en dun. Ze lekken tot nu toe ook niet echt door (heb het 1x gehad, maar toen zat zijn fluit misschien wel de verkeerde kant op).

Bumblies en Huggies lekten hier echt gauw door en ik vind ze dikker en stugger. Met Bumblies is ie zelfs geen 1x drooggebleven, dus dat pak lag zo in de vuilnisbak.

Het stinken van Pampers vind ik ook een minpunt, maar dat weegt niet op tegen de voordelen vond ik.

Ik gebruik kruidvat newborn of newborn van de bas van der heijden.



Pampes vind ik echt 10x niets. Zeker niet met de die Levy kan produceren. Door die “fijne” honinggraatstructuur bleven de luiertjes aan zijn billen plakken en kreeg hij last van kleine wondjes. De poep werd gewoon te snel opgenomen en daardoor bleef de luier aan zijn billen plakken. Moet het met warm water iedere keer nat maken zodat de luier los liet :roll: :thumbdown:

hier ook de new born van pampers! Bevallen prima!

Hier ook echt alleen maar pampers. Lucas plaste zich altijd drijfnat met goedkopere luiers, Pepijn die kreeg van alle andere luiers luieruitslag en bij Merlijn hebben we niet eens meer een ander merk geprobeerd.



En die stank waar de andere over hebben :think: ik heb geen idee…





@Debbie & Lana wrote:



Pampes vind ik echt 10x niets. Zeker niet met de die Levy kan produceren. Door die “fijne” honinggraatstructuur bleven de luiertjes aan zijn billen plakken en kreeg hij last van kleine wondjes. De poep werd gewoon te snel opgenomen en daardoor bleef de luier aan zijn billen plakken. Moet het met warm water iedere keer nat maken zodat de luier los liet :roll: :thumbdown:
Dit laagje zit alleen in de new baby verpakkingen van pampers. In baby dry en active fit zit geen honingraatstructuur meer, het is ook echt bedoeld voor die eerste dunnen bv poep.

@Soleil wrote:

Lidl :thumbup:




hier ook!! Eerst altijd pampers gehad maar die van lidl zijn een heel stuk goedkoper zonder aanbiedingen van pampers en ik vind ze ook wat groter uitvallen waardoor ze minder snel doorlekken.



Maar newborn hebben ze niet, ben pas begonnen bij nummer 3, daarvoor altijd pampers uit de aanbieding gehaald.

hier de luiers van kruidvat inmiddels nummer 2 dus we zijn van de newborn af

Hier Etos luiers…



Heb ook al vanalles gehad, kruidvat, pampers, bumblies maar vind deze de fijnste :thumbup:

toen Luna nog zo klein was gebruikte ik geloof ik kruidvat luiers

tegen een jaar lidl luiers en nu nog steeds lidl luiers



bumblies zijn hier ook niet bevallen die lekken door bij Luna :thumbdown: