Luiers

Hier met Robin veel luiers uitgeprobeerd, maar elke keer kwam ik toch weer terug op de pampers. Van andere luiers kreeg hij heel snel rode billen en met de pampers nooit.

Met Noortje alleen maar pampers, ze heeft al zo’n gevoelig huidje (snel exzeem) dat ik maar niet eens ga proberen.

Hier bevalt de pampers activit erg goed.

Na wat omzwervingen gebruiken wij nu pampers baby dry maat 3. In Ouders van Nu staat een test en daarbij komen de luiers van de C1000 als beste naar boven, maar daar krijgt onze vlegel uitslag van.



Ik zag daarin ook dat er weer echte katoenen luiers zijn. Maar heel anders dan ik het me had voorgesteld. Als ik dat had geweten, dan had ik daar denk ik voor gekozen.

hier een absolute fan van de kruidvat en de c1000 luiers.

vind pampers zelf ook helemaal niks. SOphie is er altijd kletsnat van en vind ze ook stinken… verschonen haar vaak al bij een klein plasje omdat we het idee hebben dat de luier helemaal verzadigt is.



Vind die van de DA ook niet prettig. Heeft geen fijne pasvorm waardoor de poep langs haar beentejs drupt.



Ah vind ik ook nog wel gaan, maar vind dat geen prettige voor de nacht. Lijkt dan te weinig op te nemen (al plast onze dame 's nachts ook wel heel veel hoor)



eigen merk van de jumbo (weet niet meer welke het ijn) en de aldi vind ik drie keer niks.

ik gebruik katoenen luiers en het bevalt me prima

die hbebben wij de eerste 4 maanden ook nog gebruikt mamadidi… heb je voorgevormde al of nog te vouwen? wij hadden er die we zelf vouwden, maar vonden hem minder mooi zitten zodra sophie beweeglijker werdt…

ik gebruik de bamino mio luiers en ik ga er wat luiers bij halen van kaatje katoen atans ik ga op de 9 maanden beurs er naar kijken want deze kunnen ook niet eeuwig meer.

Heb eerst Pampers New Born gebruikt (groen met geel), en nu de baby dry, die groene pakken.



Bevallen prima!

Hier pampers of moltex, moltex aanzienlijk goedkoper en lekker aan huis bezorgd echt ideaal! zien er een beetje ouderwets uit maar zijn echt perfect!

Grappig dat het zoveel verschilt…



Ik had altijd Pampers, maar J bleek allergies… Nu de luiers van Kruidvat… Helemaal super… :thumbup:

hier pampers… voor beide…

andere luiers geprobeerd…maar blijf terug komen op pampers

Ik heb nu inmiddels verschillende geprobeerd,



ik irriteer me net zoals debbie aan het "netje"binnen in de pamper luier, zijn billetjes gaan er stuk van. Heb nu huggies tot nu toe bevallen die ook goed. Pampers is ook goed daar niet van.



Weet iemand of het netje ook in de baby dry zit of active?

Hier bumblies voor Sem gebruikt en de aankomende spruit zal deze ook gebruiken :thumbup: .



Van pampers kreeg Sem giga uitslag. :thumbdown:

Nou, zat ik te klagen over Pampers… kan Levy dus waarschijnlijk helemaal niet tegen luiers :roll: Ben nu maar overgestapt op katoenen luiers :shifty:

Ik gebruik pampers baby dry, zit geen netje in zoals bij de newborn.

Zit inmiddels in maat 3, geen lekkages en gaan een hele nacht mee… :thumbup:

Ook bumblies gehad, die bevielen voor geen meter!

@Karin1981 wrote:

Ik heb nu inmiddels verschillende geprobeerd,



ik irriteer me net zoals debbie aan het "netje"binnen in de pamper luier, zijn billetjes gaan er stuk van. Heb nu huggies tot nu toe bevallen die ook goed. Pampers is ook goed daar niet van.



Weet iemand of het netje ook in de baby dry zit of active?




Dat “netje” zit in de new born en de active fit…niet in de baby dry van Pampers.

In het begin gebruikte ik pampers (van die gratis pakken die je krijgt). Daarna ben ik overgegaan op kruidvat luiers en die vind ik 10 keer beter. in pampers was hij vaak nat maar met de luiers van het kruidvat niet.

Op mijn werk hebben alle kids wel andere merken maar kruidvat blijf ik de beste vinden.

Hier pampers of AH, bevalt prima!

Pampers voor overdag, Huggies voor 's nachts.

Maar alleen als de Pampers in de aanbieding zijn,

anders haal ik alleen maar Huggies.



De Pampers stinken idd heel snel naar urine, Huggies hebben dat niet, maar die zijn helaas lang zovaak niet in de aanbieding.

En hier katoenen luiers… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: