Luier vergelijkbaar met pampers

Was in het begin altijd van de Pampers, maar we zijn nu helemaal om naar de C1000 luiers :thumbup: Zelfde comfort, lekker flexibel, zacht, Jayden blijft de hele nacht droog (slaapt de klok rond :wink: ) en deze stinken ook niet zo chemisch als de Pampers, want dat vond ik wel een nadeel van die dingen…

dat heb ik dus met lidl luiers en de huggies die chemische geur :sick:

denk inderdaad dat het ook echt per kindje verschild hier absoluut groot fan van de makro.

c1000 kreeg die een rode kont van, bumblies gingen maar waren dik en van de lidl ben ik alleen te spreken over de broekjes

@peter&caren wrote:

Was in het begin altijd van de Pampers, maar we zijn nu helemaal om naar de C1000 luiers :thumbup: Zelfde comfort, lekker flexibel, zacht, Jayden blijft de hele nacht droog (slaapt de klok rond :wink: ) en deze stinken ook niet zo chemisch als de Pampers, want dat vond ik wel een nadeel van die dingen…




vind je de c1000 luiers echt dezelfde comfort hebben? :shock: ik heb ze een keer gehaald en als je ze voor doet is het al een enorme dikke prop tussen de beentjes laat staan als er plas in zit :thumbdown:



hier een pamper fan eerste klas :clap: :thumbup:



volgens sommige lekken die ook wel eens door,maar ik heb het nog nooit mee gemaakt.wat me opvalt is dat degene die daar over klagen best een klein maatje proberen…ik heb altijd een lekkere ruime dus dat zal de reden zijn dat hier nooit ongelukjes gebeuren…



ik heb nmr 5 actie fit

Hier ook steeds de pampers uit de aanbiedingen. Eerst was ik wel tevreden over Huggies (Casper krijgt nergens uitslag van gelukkig) maar die zijn nu hij begint met stappen en lopen te dik tussen de beentjes.

Bij pampers heb ik idd ook wel een wat chemisch luchtje ontdekt, maar ik zie het maar als ‘handig’ want dan weet ik gelijk dat ie geplast heeft :lol:

En voor overdag zit ie in de 4+ en de nacht in de 5 zodat hij niet doorlekt. Ook ga ik altijd redelijk snel door naar een maatje groter met de rompers dat voorkomt ook dat dat te strak zit waardoor het kan doorlekken. :thumbup:

@Rhiannon wrote:

Ook ga ik altijd redelijk snel door naar een maatje groter met de rompers dat voorkomt ook dat dat te strak zit waardoor het kan doorlekken. :thumbup:


Echt waar? Dan ga ik dat ook eens proberen! Lijkt me geweldig, iets minder van die smerige rompers… :sick:

Das hier iig zeldzaam dus of het werkt of euhm ik weet ut nie… :lol: Hij stoort zich iig allerminst aan ietsjes te grote rompers :thumbup:

Pampers hier als ze in de aanbieding zijn en anders kruidvat luiers…



Huggies komen hier de deur niet meer in waardeloze luiers vind ik dat :hand:

Ik vraag me af, hoeveel zitten er dan in de aldi verpakkingen van maat 4? elk geval vanaf 9 kg?

Etos & Pampers, die bevallen me heel erg goed!



Huggies, Kruitvat, C1000, Aldi vind ik waardeloze luiers!

@Sweet-Love wrote:

Ik vraag me af, hoeveel zitten er dan in de aldi verpakkingen van maat 4? elk geval vanaf 9 kg?




Daar zitten 80 in.



En ja, ik als aldi-luier hater ben toch overstag gegaan :mrgreen: Die vernieuwd zijn véél beter! Voor 's nachts gebruiken we nog wel Pampers maar voor overdag de aldi, met hier en daar een ongelukje valt het me nog mee, en vooral in de prijs scheelt het een heel stuk.

Volgens mij stel ik niet zoveel eisen aan luiers. Hij heeft nooit uitslag, lekt nooit door, en nooit last van een dikke prop ofzo. Gebruik Pampers, C1000 en Kruidvat door elkaar.

@Fryskefaam wrote:

@Sweet-Love wrote:
Ik vraag me af, hoeveel zitten er dan in de aldi verpakkingen van maat 4? elk geval vanaf 9 kg?




Daar zitten 80 in.



En ja, ik als aldi-luier hater ben toch overstag gegaan :mrgreen: Die vernieuwd zijn véél beter! Voor 's nachts gebruiken we nog wel Pampers maar voor overdag de aldi, met hier en daar een ongelukje valt het me nog mee, en vooral in de prijs scheelt het een heel stuk.


En welke prijs betaal ik er voor?

@Rhiannon wrote:

Das hier iig zeldzaam dus of het werkt of euhm ik weet ut nie… :lol: Hij stoort zich iig allerminst aan ietsjes te grote rompers :thumbup:


Ik ben het gelijk gaan proberen en…sindsdien geen doorgelekte luiers gehad! :thumbup: Alles bleef er gewoon netjes in ipv er aan de achter-, zij- of voorkant uit te komen! :shock: Alle ‘oude’ rompers zijn vandaag de kast uitgegaan en ik ga morgen meer rompers een maatje groter halen (ik had er al een paar, kon het dus wel uitproberen, maar niet voldoende voor ‘gewoon gebruik’ ;)).



De Makro-luiers voldoen nu in principe ook…alleen veranderd het natuurlijk niets aan het stugge en aan de grote flappen bij de benen (niet erg als je een broekje aan doet, maar bij alleen een romper vind ik het geen gezicht :oops: ).

@Sweet-Love wrote:

@Fryskefaam wrote:
@Sweet-Love wrote:
Ik vraag me af, hoeveel zitten er dan in de aldi verpakkingen van maat 4? elk geval vanaf 9 kg?




Daar zitten 80 in.



En ja, ik als aldi-luier hater ben toch overstag gegaan :mrgreen: Die vernieuwd zijn véél beter! Voor 's nachts gebruiken we nog wel Pampers maar voor overdag de aldi, met hier en daar een ongelukje valt het me nog mee, en vooral in de prijs scheelt het een heel stuk.


En welke prijs betaal ik er voor?




Ehm, geloof iets van 12 of 13 euro.

hier fan van pampers en kruidvat. ben nu bezig met Etos, maar die vind ik niks, klein beetje poep lekt meteen al door… heb alleen nog 2 pakken :eh: :wall:



ook Pampers weer in de aanbieding gehaald, die blijven toch het fijnste!

Heb nu aldi gehaald, 80 voor 11 euro, maar nee… ben r niet zo tevreden over… Maar ja… heb er dus 80, en die moeten op dus die overdag en snachts de gebruikelijke kruidvat.

Hier nu al een week of 2 elke nacht doorlekken… soms is ze echt helemaal nat… (romper, pyama en slaapzak :? )



Heb tot nu toe nog weinig problemen gehad met Pampers en het kunnen oplossen met een grotere maat (romper) etc, maar we zitten nu al in Mt 5 Baby Dry…



Zag op de Pampers site dat er ook 5+ is maar waar kan die die krijgen?



Is Etos, C1000 of Kruidvat een oplossing, hebben die een grotere absorbtie dan de Pampers 5? Het maakt mij niet uit of ze dik zijn of niet, want het gaat puur om de nacht, overdag blijft ze op Pampers :wink:

@merel33 wrote:

@peter&caren wrote:




hier een pamper fan eerste klas :clap: :thumbup:



volgens sommige lekken die ook wel eens door,maar ik heb het nog nooit mee gemaakt.wat me opvalt is dat degene die daar over klagen best een klein maatje proberen…ik heb altijd een lekkere ruime dus dat zal de reden zijn dat hier nooit ongelukjes gebeuren…



ik heb nmr 5 actie fit




Hier ook pamper fan, maardeze lekken hier ook regelmatig door. Het komt er van boven uit, bij de pijpjes en alles zit onder. Gebruik maat 2 luiers. En die zijn nog aan de ruime kant…dus dat ze te klein zijn lijkt mij niet :think:

Ik had eerst altijd huggies of die van de etos maar heb laatst toen ik bij de aldi was daar een pak meegenomen. Geweldige luiers. Zelfs mijn anders o zo kritische echtgenoot vind ze super! Kosten dacht ik 12 euro voor heeeeeeel veel luiers! Stijn zit nu overigens in maat 5. heb ook kruidvat geprobeerd maar dat resulteert steeds in uitslag. Eerst niet maar toen gingen ze ze verbeteren :wall: !