Luier vergelijkbaar met pampers

Hoi allemaal,



Gebruik altijd pampers voor mijn dochter (of in de aanbieding) of ik had kortingsbonnen. Wil nu ook een ander merk proberen, maar dan wel beetje zelfde structuur/zachtheid als het merk pampers. Welke is dat?



Ik vond de kruidvat merk bijv. best wel ruw/hard vergeleken met pampers. Verder geen andere uitgeprobeerd, welke komt dus in de buurt?

op mijn werk zoeken we ook naar iets vergelijkbaars…



kruidvat en AH zijn al afgevallen, we zijn nu etos aan het proberen… die is ook best fijn

ik ben ook een echte pampers fan en gebruik altijd de pampers maar ze worden wel steeds duurder nu heb ik de luiers van de makro huismerk en die zijn super en zelfde structuur en dun!!! als de pampers

heee… deze vraag reesbij mji ook op! hier waren huggies in de aanbieding, dus die maar een keer gehaald. Ze zijn ook mooi dun, lekker smal… voor dochtesr smalle billetjes… maar ze nemen niet zoveel op als pampers, na een nacht zijn ze propvol, terwijl ze met pampers nog wel kon.



C1000 pampers lijken er ook niet op en die van huismerk da ook niet! Als je na de makro wil, moet je daar een pasje voor ofniet?



En hoeveel kost dan een pak? en hoeveel heb je er dan in? me ouders hebben nl wel een pasje… kan ik altijd eens proberen.

de makro luiers bevallen mij echt super ik blijf mooi die gebruiken super kwaliteit lage prijs lekker dunne luiers toppie dus.



wij hebben maat 3 die is van tot 9 kilo zitten in een doos 168 luiers en de prijs is 17,- incl btw

Ik vond de pampers sowieso echt niks, hij lekte altijd door. Nu gebruik ik nummer 4 van C1000. Die doen het super. Hij slaapt 's nachts 12 uur, en soms verschoon ik hem pas na 15 uur omdat hij dan weer in slaap valt na zijn fles en nog nooit doorgelekt.

die ervaring heb ik dus weer niet met c1000 luiers, die zijn zoooo breed en me uk heeft maar een enorm smal kontje! plus dat ze uitslag krijgt!



THanks hendrika over de informatie over de makro luiers! k ga zeker eens vragen of me moe een pak mee wil nemen als ze er heen gaat! tis altijd het proberen waard!

Ik ga ook maar eens Makro-luiers proberen. :thumbup: Wie weet is het wat. :slight_smile:



In een pak luiers maat 4 zitten er 108 en die kost ook 17 euro (en 3 cent ;)). Aldus mijn zusje, die nu in de Makro bij de luiers staat. :wink: (Ze ging er toch heen, dus mocht ze ze gelijk voor mee meenemen. ;))

@ Nienke

En heb je ze al uitgeprobeerd? Ben wel benieuwd…

ik ga morgen weer heen en haal gelijk weer 2 dozen op hier bevallen ze super alleen bij de doos die we nu hadden was 1 nadeel er stonden boven op de plak randjes verschillende olifantjes en dus ook olifantjes met een kerst muts en dat in juli :lol: :lol: :lol:

Nou, één ding, probeer géén aldi luiers! Jeetje, ik wou ook wat anders ipv die rete dure (maar super goede!!) Pampers. Maar nu 4 luiers (van pak van iets van 70 slik) gebruikt en al 1 keer doorgelekt van urine en 1 keer de ontlasting er naast… Dussuh, iemand aldi luiers nodig?! :mrgreen:

Hier gaat de ontlasting ook regelmatig ‘langs’ de Pampers…dus wat dat betreft… :wink:



Marjolein, ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, mijn zusje neemt nu een pak mee. 'k zal laten weten hoe ze bevallen zodra ik ze geprobeerd heb (kan het alleen niet direct uitproberen, want mijn zusje haalt maat 4 en die zijn vanaf 7kg (en Jinthe weegt nu ongeveer 6,7kg) ;)).

Wij vinden Huggies & Kruidvat goed

Alleen pampers… ik ga ook maar een smakro proberen…

makro luiers, zijn dat die bumblies??? Die hebben wij van de buren gekregen toen hun kids eruit waren, nou die vind ik absoluut niet vergelijkbaar met pampers (we hebben ze zelfs ongebruikt in de prullenbak gegooid 2 pakken ofzo :oops: ), echt een onwijs dikke prop tussen haar beentjes. Ik heb nog steeds niets gevonden die het qua zachtheid en dun zijn bij de pampers haalt. Ik houd gewoon de aanbiedingen in de gaten en dan ga ik wel naar die winkel om weer een voorraadje te halen. Pampers zijn bij haar dunne billetjes ook de enige die bijna niet doorlekken. Die bumblies dus wel en vaak ook en de ah luiers zaten haar ook niet goed. Die had ik een keer via albert besteld, maar hier komt er echt alleen maar pampers in en de zwemluiers van het kruidvat, maar dat was ook een lachertje. Het water liep via de beentjes gewoon de luier in :lol:

Bumblies zijn volgens mij van de super de boer op plus!

De Jumbo verkoopt ook Bumblies.

nee die van de makro heten aro als ik het goed heb en is echt het huismerk van de makro en dus alleen te koop met pasje en nergens in de supermarkten.

de bumblies heb ik wel eens gehad voor onze meid en inderdaad die zijn zo dik.

en toen weer overv gegaan op makro maar voor de 2e eerst in het begin pampers gehaald tot ik me bedacht en genoeg had van me arm te betalen aan de pampers en weer bij de makro mee heb genomen en gelijk weer gaan vergelijken met de pampers en ja hoor na paar jaar was de kwaliteit net zo en heerlijk dun voor de kleintjes dus ik de doos op de kop en zoeken of ik iets kon vinden om te achter halen waar ze weg komen maar helaas niks gevonden maar dat maakt niet uit ik heb de luiers gevonden die na mijn idee het zelfde kwaliteit als de pampers heeft en ik lachent bij de kassa kan staan om te betalen

Hier kruidvat luiers en vind ze SUPER!!! Vind ze niet hard houden veel tegen… en vind de prijs ook wel oke… Pampers kon kleine baas niet tegen anders hier pampers gehad.

Wat vinden jullie van de luiers van de Etos? En de DA?

Die laatste zei onze kraamhulp dat dat goede waren, maar heb geen van beide nog geprobeerd. Wel die van de AH maar dat zijn vierkante soepdingen :wink: