Luier vergelijkbaar met pampers

Volgens mijn zusje (heeft op een KDV gewerkt) zijn de luiers van de Etos ook wel oké. Veel kinderen daar hadden ze en het KDV zelf ook. Zelf heb ik er geen ervaring mee…misschien dat ik ze ooit nog wel eens ga proberen, maar voorlopig heb ik nog iets van 200 Pampers en 108 Makro-luiers. :wink: :mrgreen:

Hier luiers van de aldi en anders pampers de rest vind ik echt niks!

@Nienke123 wrote:

De Jumbo verkoopt ook Bumblies.


en de deka ook.

Hier van de Etos, die bevallen prima. Die van de AH vond ik ook niets!

Hier van de Etos, die bevallen prima. Die van de AH vond ik ook niets!

Ik gebruik weleens Huggies ipv Pampers, zijn ook wel prima.

Al het overige heb ik tot nu toe afgekeurd :angel:



Bumblies zijn echt verschrikkelijk :snooty: . Die lekken na 2 uur al door, niet normaal. Op het KDV moeten ze deze gebruiken (centrale leverancier ofzo), maar ze willen er heeeeeel graag van af.

etos vind ik ook 3x niks :thumbdown:

hier is zelfs ons kdv met kruidvat luiers begonnen en de pampers over boord gegooid



i kzelf gebruik nu c1000 luiers geweldige dingen

maar kruidvat en zelfs de luiers van de lidl (toujours) vind ik redelijk



da en etos nog nooit gebruikt !



en als ik t zo hoor moet ik ook de makro dingen maar is proberen

wat kosten die en hoeveel zitten er daar dan in?

etos luiers gebruiken wij hier ook, bevallen heel goed…en ze hebben heel regelmatig aanbiedingen, 3 halen 2 betalen oid zelfde geld dan voor de billendoekjes…

Ik ga zo ook ff bij de Makro kijken voor die Aro luiers, maarre daar zijn nu ook de pampers in de aanbieding 3 megadozen (3 pakken per doos) halen 2 betalen…dus ongeveer 58 euro incl voor 9 pakken luiers…ik ga ook ff uittellen hoeveel er daar dan inzitten om te kijken of het ècht voordelig is !!! Heb namelijk weleens gehoord dat er dan minder in een pak zitten :eh:

@juulisjuul wrote:

Ik ga zo ook ff bij de Makro kijken voor die Aro luiers, maarre daar zijn nu ook de pampers in de aanbieding 3 megadozen (3 pakken per doos) halen 2 betalen…dus ongeveer 58 euro incl voor 9 pakken luiers…ik ga ook ff uittellen hoeveel er daar dan inzitten om te kijken of het ècht voordelig is !!! Heb namelijk weleens gehoord dat er dan minder in een pak zitten :eh:




hier zijn wij gisteren ook geweest en zag de pampers ook staan wel vondt ik de reclame misleidend 3 = 2 maar je betaald dus 9 x 6.50



toch heb ik de aro mee genomen die bevallen ons gewoon goed

@hendrika wrote:

@juulisjuul wrote:
Ik ga zo ook ff bij de Makro kijken voor die Aro luiers, maarre daar zijn nu ook de pampers in de aanbieding 3 megadozen (3 pakken per doos) halen 2 betalen…dus ongeveer 58 euro incl voor 9 pakken luiers…ik ga ook ff uittellen hoeveel er daar dan inzitten om te kijken of het ècht voordelig is !!! Heb namelijk weleens gehoord dat er dan minder in een pak zitten :eh:




hier zijn wij gisteren ook geweest en zag de pampers ook staan wel vondt ik de reclame misleidend 3 = 2 maar je betaald dus 9 x 6.50



toch heb ik de aro mee genomen die bevallen ons gewoon goed




Normaal is een pak pampers toch 9,99 dan is 6,50 zelfs nog goedkoop (weet ff niet hoeveel erin zit hoor bij die aanbieding, als er dan weer 4 luiers minder in zitten is het natuurlijk weer anders), zou 6,66 moeten zijn als het 3=2 is. Zijn het de baby dry of de active fit. Daar heb ik me toen een keer in vergist en zit nu nog met 2 dozen active fit terwijl wij altijd baby dry hebben :eh: ach ja, eigen schuld dikke bult ze komen ook wel op, heb alleen voor de nacht wel weer baby dry gekocht.

@Loessie wrote:





en als ik t zo hoor moet ik ook de makro dingen maar is proberen

wat kosten die en hoeveel zitten er daar dan in?


Wat betreft maat 3 en 4:



@hendrika wrote:


wij hebben maat 3 die is van tot 9 kilo zitten in een doos 168 luiers en de prijs is 17,- incl btw




@Nienke123 wrote:
In een pak luiers maat 4 zitten er 108 en die kost ook 17 euro (en 3 cent ;)).




Mijn zusje is mijn doos vandaag komen brengen, en ook een doos met 12 pakjes billendoekjes (Pampers Sensitive), want die waren ook in de aanbieding. :mrgreen:

@Fryskefaam wrote:

Nou, één ding, probeer géén aldi luiers! Jeetje, ik wou ook wat anders ipv die rete dure (maar super goede!!) Pampers. Maar nu 4 luiers (van pak van iets van 70 slik) gebruikt en al 1 keer doorgelekt van urine en 1 keer de ontlasting er naast… Dussuh, iemand aldi luiers nodig?! :mrgreen:


de aldi heeft een nieuw soort luiers. die zijn tegenwoordig wel heel goed. maar toch zweer ik bij de echte pampers. haal ze alleen maar als ze in de aanbieding zijn. anders zijn ze mij te duur.

dan gebruik ik die van de aldi of van kruidvat

Ik heb de luiers van de Makro geprobeerd, maar ik vind Pampers toch fijner…zijn veel zachter en lijken meer te absorberen. Op het KDV waar Jinthe binnenkort naar toe gaat hebben ze luiers van de Liddl…ben benieuwd.

dat vind ik hele stugge luiers. onze kids kregen daar irritaties van en ik vind ook dat die niet lekdicht zijn. elke morgen was het mis

Volgens die vrouw van het KDV waren ze juist vrij soepel… :think: Ze verschonen daar ook heel vaak, zei ze, dus ze hebben nooit uren dezelfde luier aan. Maar mochten ze niet bevallen, dan krijgt Jinthe gewoon haar eigen luiers mee. :thumbup:

overigens waren nu de pampers zo goedkoop in de aanbieding, dat ze goedkoper waren dan die van de aldi oid.

Het nadeel van andere merken proberen is: je kan er niet vier of vijf proberen, als ze bevallen meer kopen. Wel heb je dat in de blije dozen zitten, maar ik vind per maat verschillend hoe ze vallen. BIj onze uk vielen de c1000 luiers met acht maand prima, maar nu…zit et voor geen ene meter!

Je zou eigenlijk met een paar mensen moeten kopen…want wat de een niet bevalt, bevalt de ander soms juist wel…en dan kan je mooi verschillende luiers uitproberen zonder gelijk 100 van die dingen te hebben (is niet erg als ze bevallen, maar anders wel ;))…

Wij zijn altijd voor de pampers gegaan.



We hebben hier luiers van de kruidvat, c1000 en action (gekregen in een luiertaart) geprobeerd, maar de pampers waren toch het dunste.



Ze zijn nu in de aanbieding bij de vomar. 3 pakken voor 19 euro.