Low budget kraamcadeautje

Wie weet een leuk en goedkoop kraamcadeautje?

Het mag niet meer dan €10,-kosten.(heb helaas niet meer te besteden :oops:)…

Het is voor en jongentje en er mag iets voor zn mama bij zitten. :wink:

Mijn moeder kocht wel eens een setje gewoon ondergoed in een vrij kleine maat. Een leuk, stoer setje bij de hema bijv.

gaaft ze borstvoeding? zo ja,

• bokbier en een leuke slab met tekst?

• babydagboek
  • fotoalbum
  • fotolijstje
  • lekker geurtje
  • action, wibra etc hebben best leuke dingen voor weinig geld!
  • kleding in de opruiming
  • boekje
  • sokjes

als je bovenstaande nou bij een goedkope zaak haalt, heb je zelfs een mand vol!

Ik zat ook wel aan een paar sokjes of een rompertje te denken,maar vind het wel weinig dan.

Zo hee Jen,dank je wel!! :thumbup:

Wat jij opnoemt,daar kan ik wat mee!!!

Misschien niet bijster origineel maar ben je zelf een beetje creatief ? Maak dan zelf een luiertaart. Een pak newborn pampers kost 5 euro, dan nog een beetje cellofaan, karton van een doosje uit de super,wat strikjes en een leuke rammelaar of iets Zwitsalachtigs :wink: (heb je ook in een mamalijn), kaartje erbij en klaar ben je !

En trouwens, het gaat toch om het gebaar en niet om hoeveel geld. Zie hier leuke ideetjes voorbij komen hoor! :thumbup:

schoot me nog iets te binnen…

ms heb je nog wel wat zegeltjes DE punten, stopeje, benzine zegels, gouda`s glorie zegels waar je nix mee doet of kunt!

zet ze op bijv marktplaats om te verkopen of ev te ruilen voor baby etos zegels (gratis produkten) waar door je weer meer geld hebt om ev te besteden.

je kunt er echt alles verkopen, denk ook aan geboortekaartjes, iets van uit je inboedel waar je nix mee doet, iets van je meid verkopen waar ze niet meer mee speelt?

etc etc…

een armbandje met de naam erin is 10 euro iedere geval hier

de meeste hebben dat gehad van mij

ik vind 10 euro helemaal niet weinig voor een kraamcadeautje. Je kunt zoveel leuke dingen kopen voor 10 euro. Koop iets waar je eigen kind dol op was, dan heb je er meteen een mooi verhaal bij.

Ik maak voor mijn beste vrienden zelf een kraamcadeau. Zouden er ‘gewone’ vrienden of bekenden bevallen zijn, dan denk ik dat ik ook rond de 10 euro zou uitgeven. Echt nisk mis mee.

Enne, ons eigen ruiltopic bij mamavraagjes? Is dat geen goed idee? Daar zitten vaak de kaartjes nog aan.

het is ook niet weinig, maar dat idee heb ik zelf tenminste wel/ook, dus probeer je toch creatief te zijn.

iets kleins wat toch groot lijkt!

Meestal hier wel wat meer, maar dan zijn het ook echt goede bekenden.

ik had bijv voor de kerst een mega grote mand, helemaal gevuld.

kosten 15,–, maar echt tot aan de nok toe vol.

Gekocht bij een zaak die van alles in grote partijen opkoopt.

Was allemaal etenswaar, houdbaarheid, minstens een half jaar.

En dat vind ik dan leuk!

Ik ga altijd naar de tuinen, en maak een klein verwen pakket voor mama, en voor de kleine een rompertje.

Het gaat om het gebaar toch, alles is dan altijd leuk !

Ik ben niet echt creabea,maar een mand of luiertaart zal me wel lukken :wink:

Dank jullie wel voor deze goed tips,ik kan daar zeker wat mee! :thumbup:

Goedkope rompertjes met daarop zelf plaatje van het geboortekaartje strijken is ook altijd een succes.

Maar een leuke luiertaart. En creatief, en hebben ze toch nodig.

ow…stond er al. :wink:

Het gaat ook om het idee hoor! :wink:

Je bedoelt het goed :wink:

stoer zwembroekje (6 e bij de hema)

iets van speelgoed, rammelaar, muziekdoosje, boxspiraal bij de hema hebben ze veel leuke dingen voor weinig.

regenlaarsjes, petje.

of als de naam niet al te lang is een houten naamtrein, met 4 letters en een locomotief en een achterstel ben je 10 euro kwijt…

Bij Wibra kun je leuk speelgoed vinden en bij Zeeman leuke kleertjes. En idd ook leuke dingen bij Action te vinden (ook voor mama). Of bij JOla (maar die zit, geloof ik, alleen in het zuiden van het land).

Enne… €10,- is een mooi bedrag hoor!