Low budget kraamcadeautje

Regenlaarsjes!!!

Een voetbal :smiley:

Een vriendenboekje (zijn er ook in jongensversies) waar jij alvast in hebt geschreven

Blikje gips voor voetafdruk

En een kadootje voor moeder? Geef een bonnenboekje en die bonnen kan ze alleen bij jou verzilveren. Je komt een keer oppassen zodat ze weg kan, je komt een keer koken, strijken, weet ik wat jij kan ;-), waar ze in ieder geval iets aan heeft.

he lydia, dat bonnenboekje is grappig, gaat me onthouden!

Je kan voor 10 euro idd kei leuk pakje kopen want het is vind ik geen klein bedrag, bij de zeeman hebben ze zat leuke dingen en dan hou je nog geld over…of een slaapzak daar die zijn zo gaaf dat je helemaal genoeg overhoud om voor de moeder ook nog iets te doen.

10 euro is toch heel normaal als kraamcadeautje. Tenzij het voor eigen familie is (zus broer ofzo)

Het is bij de Hema nog steeds volop uitverkoop, dus daar scoor je makkelijk nog iets leuks!!!

Een Koeka speendoekje, is leuk om te krijgen…zelf kopen doe je niet omdat het voor zo’n ding wel duur is € 7.50 euro.

Maar het is best handig!!

Wij doen als kraamkado vaak iets om te spelen(bijv. klein knufeltje), iets om te eten(slabje of zo) en dan een klein boekje(vaak hebben ze bij de Wibra en dat soort zaken wel leuke dingen) en dan schrijf ik op het kaartje dat we iets geven voor MIND, BODY & SOUL (boek, slab & knuffel) zodat het die kleine aan niets onbreekt. Tot nu toe was het iedere keer geslaagd. Voor mijn schoonzus hebben we overigens hetzelfde gedaan, alleen dan wat duurdere kado’s :wink:

@mereltje85 wrote:

Mijn moeder kocht wel eens een setje gewoon ondergoed in een vrij kleine maat. Een leuk, stoer setje bij de hema bijv.

Hier dacht ik ook al aan! Een leuk rompertje, en dan bv. een lekkere wasgel erbij.

Ik heb een aantal geweldige kraampakketjes gekregen,die volgens mij niet duur maar zoooo leuk waren:

Voor Noud:

• een zwembroek, zwemband, zonnebril en tas (vaak bij zeeman, wibra of hema)
  • regenlaarsjes met paraplu (laatst bij kruidvat voor 2 euro!)
  • een voetbal

voor Marlot:
  • badpakje
  • setjes met elastiekjes, speldjes enz :inlove:
  • haar eerste pop

En inderdaad zo’n koeka speendoekje koop je niet gauw voor jezelf, maar is heeeel handig en leuk. Ik heb ergens een site gezien waar ze zelfs de naam erop borduren!

Dat bonnenboekje vind ik een leuk idee.

Die ga ik even onthouden!

Komt vast nog wel eens van pas.

Zelf koop ik wel eens een rompertje of shirtje en daar strijk ik dan de volgende tekst op:

50% … (naam papa)

50% … (naam mama)

100% IKKE

Valt ook altijd erg in de smaak.

Ik maak de tekst dan op de computer en print hem op papier dat je dan weer op textiel kunt strijken.

(moet je het wel in spiegelbeeld printen, hihi)

Liefs Esther :**:

hier zijn dus ook de regenlaarsjes in mt 20 in zeer goede smaak gevallen als kraamcadeau :thumbup:

Als je wat foto’s hebt kun je ook wat leuks scrappen op canvasdoek.

Pas was er een jongen geboren in de familie. Heb ik een mooie foto van hem gevraagd aan zijn tante en een foto van hun eerste zoon. Daar heb ik iets moois van gescrapd. Dat kado vonden ze erg mooi. Is persoonlijk en op zich niet duur.

Wat is scrappen? :oops:

een idee misschien;

bij ik** heb ik een klok gekocht blauw / wit zijn 2,-- euro p.stuk

heb ik de voorkant eruit gehaald en de wijzertjes,

toen een leuk plaatje / foto erin geplakt, cijfers waren nog wel te zien.

hierna de wijzers en de voorkant weer terug geplaatst en ingepakt.

ook heb ik een klok gemaakt met de persoonlijke gegevens erin verwerkt

ik heet:

om … uur ben ik geboren

ik weeg … gram

ik ben … cm groot

succes verzekerd

een boekje van Nijntje vind ik zelf erg leuk :slight_smile: