Look of love....

Wie zit er te kijken? En kan het niet laten zijn mening te geven?

Ik wacht nog heeeeeel even,maar heb ECHT veeeeeeeeeeel moeite om door hem heen te kijken…

mijn eerste ingeving was… als ik daarmee getrouwd was zou ik nu zoeken naar een plekje voor mijn handtekening onder de echtscheidingspapieren :oops:



Vind hem tot nog toe nogal tja ik weet niet…

@mamaMarije wrote:

mijn eerste ingeving was… als ik daarmee getrouwd was zou ik nu zoeken naar een plekje voor mijn handtekening onder de echtscheidingspapieren :oops:



Vind hem tot nog toe nogal tja ik weet niet…




Narcistisch, egoistisch? Plaat voor zn kop?



Eigen leven, eigen dingen…prima…maar als mijn man zoveel vrijheid had en dan doodleuk zegt dat hij niet met ons en de kids weg wil,omdat HIJ al zo vaak weg is geweest dit jaar (5x in 3 maanden :silenced: ) dan zou ik spontaan in vlammen opgaan van woede…



Maar nee…zij is natuurlijk een enorme zeur…

(ga even lekker plat in de vooroordelen). Hij zorgt voor de centjes, ze moet niet zo zeuren en negatief doen over alles wat ze niet heeft en ondankbaar zijn met alles wat ze heeft…



Oke…ik laat me verrrassen…geloof dat ze dingen vraagt die NIETS met geld te maken hebben…maar het lijkt dat hij enkel denkt in geld en spullen…het perfecte plaatje…

Wauw…dat verhaal van hun doodgeboren kindje…ze mag haar verdriet niet eens uiten…

Hoe kan dit?

zei net tegen mijn man… hij leeft zijn leven en huis, vrouw en kinderen zijn status symbolen…



En idd die emoties… en hij noemt het kindje niet eens bij de naam!

Plaat…beton, gewapend beton…en zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fout!



Hij: ze wil dat ik meer in huis doe. Ik regel alles buiten huis, zij zorgt dat de kindjes verzorgd worden, ijskast gevuld,wasmachine draait.

Dyanne: Het klint alsof er een zeikwijf thuis zit?

Hij: Die indruk had jij niet? ( :shock: :shock: :shock: )

Dyanne: nee

Hij: Oh…

@mamaMarije wrote:

zei net tegen mijn man… hij leeft zijn leven en huis, vrouw en kinderen zijn status symbolen…



En idd die emoties… en hij noemt het kindje niet eens bij de naam!




Ik zit gewoon woest te worden hier…



Tja, ik verwerkte het op een andere manier…dat was voor MIJ prettig.

D: hebben jullie er samen bij stilgestaan?

Hij: Nee…eigenlijk niet…(licht verbaasd alsof hij dat zou moeten).



Ik denk dat dit huwelijk niet gered kan worden…

Wat kropt zij haar gevoelens op zeg…kan me wel voorstellen dat ze dan gaat zeuren…

zie hier echt 0,0 toekomst in…



Maar ik vraag me af… hoe was hij ‘vroeger’ toen ze elkaar leerden kennen!!! Is hij ontzettend verandert? Of was hij altijd al zo?

Wat heeft haar daar dan ooit in aangetrokken?

Lijkt zo’n ander type. Hij typetje populaire gezellige jongen (voor de buitenwereld in elk geval) en zij gezelligheidsdier… hij kroeg, zij thuis eten met vrienden… dat idee een beetje.



En nu legt ook zij het bij zichzelf neer met die brief?!

@mamaMarije wrote:

zie hier echt 0,0 toekomst in…



Maar ik vraag me af… hoe was hij ‘vroeger’ toen ze elkaar leerden kennen!!! Is hij ontzettend verandert? Of was hij altijd al zo?

Wat heeft haar daar dan ooit in aangetrokken?

Lijkt zo’n ander type. Hij typetje populaire gezellige jongen (voor de buitenwereld in elk geval) en zij gezelligheidsdier… hij kroeg, zij thuis eten met vrienden… dat idee een beetje.



En nu legt ook zij het bij zichzelf neer met die brief?!




Jaaaaa…“schatje je hebt gelijk, ik wil er weer voor jouw zijn”

Bleeehhhhhggggg…

En hij…TOTAAL GEEN EMOTIE…NIETS…



Hoe ze vroeger waren…vast vrijheid blijheid…maar zij is volwassen geworden…hij niet…

Leuke ‘dingetjes’ verzamelen…vrouwtje,kindjes,huisje en verder zoals ze eerst zei Me,myself and i.
Maar ik vraag me af... hoe was hij 'vroeger' toen ze elkaar leerden kennen?!?!


En ik vraag me af, wat is hem in zijn jeugd overkomen dat hij zo'n gebrek aan liefde en inlevingsvermogen toont?

En wat is haar overkomen dat ze zo weinig eigenwaarde heeft?

En ja, ik zit hier lekker kortzichtig te oordelen...

Geloof dat we echt met zn tweeen zitten te kijken…

Maar geloof dat het al bijna klaar is…aleen…wat is er nu precies gebeurt?

Niets toch?

Ik heb hem eraf gedrukt… was me iets te confronterend



Herkende iets teveel van mezelf erin :silenced: Blij dat ik nu alleen ben… :inlove:

Ik vrees dan ook dat deze aflevering niks opleverd voor dit gezin

nee er is volgens mij echt geen drol gebeurt…

Zij heeft staan janken voor de spiegel en een paar echte emoties getoond waar ze weinig mee doet in haar brief en vindt zijn brief een cadeautje.



Nou ja ze krijgen er een make over bij, die heeft ze dan maar in de pocket zullen we maar zeggen :shifty:

@pooh wrote:

Ik heb hem eraf gedrukt… was me iets te confronterend



Herkende iets teveel van mezelf erin :silenced: Blij dat ik nu alleen ben… :inlove:

Ik vrees dan ook dat deze aflevering niks opleverd voor dit gezin




:hug: :hug:

Was vast moeilijk…



Ik zie het dus niet verkeerd dat hier echt iets scheef zit wat je niet zomaar met een TV programma oplost…

Dit zijn zeeeeeer persoonlijke issues…beide zouden de ruimte om te werken aan elkaar helemaal niet hebben zonder eerst aan zichzelf te werken…

@mamaMarije wrote:

nee er is volgens mij echt geen drol gebeurt…

Zij heeft staan janken voor de spiegel en een paar echte emoties getoond waar ze weinig mee doet in haar brief en vindt zijn brief een cadeautje.



Nou ja ze krijgen er een make over bij, die heeft ze dan maar in de pocket zullen we maar zeggen :shifty:




Oh en het is al zo’n leuke meid om te zien…40 jaar! Zou je NIET zeggen…

@mandy_d. wrote:

@mamaMarije wrote:
nee er is volgens mij echt geen drol gebeurt…

Zij heeft staan janken voor de spiegel en een paar echte emoties getoond waar ze weinig mee doet in haar brief en vindt zijn brief een cadeautje.



Nou ja ze krijgen er een make over bij, die heeft ze dan maar in de pocket zullen we maar zeggen :shifty:




Oh en het is al zo’n leuke meid om te zien…40 jaar! Zou je NIET zeggen…




nou zeker na die make over niet, wauw!



En hem vind ik na zijn make over nog erger :oops:

‘zie mij eens leuk zijn’ :sick:



En wat zijn wij heeeeerlijk genuanceerd bezig :mrgreen:

Ach dr zit een knop op de tv he :wink:



Voor mezelf heb ik het afgesloten maar dan moeten dr geen dingen op tv zijn zoals vanavond… dan ga ik mee janken :cry:



Direct al toen ze zei: je gaat mij toch niet de schuld geven dat je niet naar Frankrijk kunt…

kreeg ik een knoop in mn maag… ik had het kunnen hebben gezegd :silenced:



Inmiddels ben ik een sterke vrouw… en heb er een boel van geleerd :angel: :inlove:



*Zwaait vanaf haar roze wolkje *



Ik ben benieuwd wat ze vertellen bij de terugblik, laatst was er een relatie toen beeindigd.

Die van vorige week was mooi :inlove:

Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om een keer heeeerlijk plat te oordelen…

Ik sluit snel af…er zit een ziek jongetje naast me…stond huilend boven aan de trap…

oordelen :think:



mensenkennis heet dat :lol: