Look of love....

Ik kijk morgenmiddag.

Huisvrouwenmiddagtelevisie noem ik dat. :lol: :lol:



Pooh, vorige week was mooi, leuk stel ook :inlove:

Die van vorige week was echt super!! :inlove:

Ik ga eens kijken op uitzending gemist, kan nog niet slapen, eens kijken wat jullie gezien hebben :wink:

@pooh wrote:

oordelen :think:



mensenkennis heet dat :lol:




Hahaha, nou ja…mensenkennis…tja misschien. Zat eigenlijk meer te kijken of ik mezelf nog ongelijk kon bewijzen…maar lukte niet…helaas.



Ik heb alleen het allerlaatste stukje gemist, vlak na de make-over zeg maar. Toen stond Eli huilent boven aan de trap…maar volgens mij gebeurde er niet veel meer.



Die van vorige week kan ik me niet herinneren…niet gezien denk ik.

Ik heb alleen nog geen terugblik gezien…wanneer is dat dan?

Ben wel benieuwd welk stel dan uit elkaar is…dacht dat aan einde iedereen helemaal happy was…

Ik kijk het overigens niet elke week…soms vergeet ik gewoon te zappen na het journaal en kijk ik toevallig de hele avond…

@Tamara30 wrote:

Ik ga eens kijken op uitzending gemist, kan nog niet slapen, eens kijken wat jullie gezien hebben :wink:




En?

Jullie maken me nieuwschierig ik ga even kijken en dan laat ik mijn mening weten!

Ik ga vanavond maar eens deze uitzending nog een keer bekijken!

Moet zeggen dat de relatie problemen uiteindelijk bijna helemaal niet aan het licht kwamen…zij moest voor haarzelf gaan kijken en hem werd gevraagd wat het punt nu was,maar kreeg niet echt het idee dat er ergens een lampje ging branden wat nu zijn aandeel in het geheel was…

Aan het einde was alles weer goed…



Had ergens wel gehoopt dat hij misschien mee zou krijgen hoe zwaar het huishouden en kids waren,maar zelfs dat leek appeltje eitje…zag de kids alleen nergens steeds…ja, zo kan ik het ook…

@mandy_d. wrote:

@Tamara30 wrote:
Ik ga eens kijken op uitzending gemist, kan nog niet slapen, eens kijken wat jullie gezien hebben :wink:




En?




Mmhh t was al geen goeie voor mij geweest, hij vond dat t maar aan haar lag :wall: Vind t niet gek dat zij zich zo voelde, vooral toen ze begon over hun vlinder kindje :vlinder:



En dat zij aan t begin al zei. dit kan tegen me gebruikt worden dat hi jnu niet naar frankrijk kon :shifty: Ben benieuwd dan hoe hij normaal reageerd.



Denk ook zeker dat er niet alles besproken is :silenced:



Dat hij na een week vond dat ze zich maar erover heen moest zetten :wall: :?



Mijn idee… Rare vent :roll:

ik ga deze eens kijk bij uitzending gemist.



die andere die toch uit elkaar zijn gegaan heb ik ook gezien had ik eigenlijk ook wel verwacht dat zij zou weg gaan ze had er gewoon geen zin meer in.

Wat erg… hij schakelt ze in en zij moet zich aanpassen… excuse me… :hand:

Deed me denken aan de eerste aflevering van 10 jaar jonger in 10 dagen…

Ga nu afl 5 maar eens kijken…

Bij welke aflevering zijn ze dan toch uit elkaar gegaan?

Want ik heb ze toch allemaal gezien volgens mij :think:

Behalve die van gister, had vanmiddag geen tijd.

Ga wel op uitzending gemist kijken van de week.

volgens mij van 2 weken geleden die vrouw die kriebels had gehad voor een andere man ze hadden 2 kinderen zij ging vaak opstap.ze vond het heerlijk om een week ertussen uit te gaan zonder haar man en kinderen.



die man was super lief en moest leren zijn grenzen aan te geven en te stellen. kreeg daarom box les.

@charity wrote:

volgens mij van 2 weken geleden die vrouw die kriebels had gehad voor een andere man ze hadden 2 kinderen zij ging vaak opstap.ze vond het heerlijk om een week ertussen uit te gaan zonder haar man en kinderen.



die man was super lief en moest leren zijn grenzen aan te geven en te stellen. kreeg daarom box les.




Beetje de omgedraaide situatie van deze aflevering dus…



Wanneer komt de terugblik dan? Of melden ze soms gewoon dingen?

Wie kijkt er nu???

ja pooh zit er weer voor :wink:

En wat vind je?

heb betere gezien :wink: