Live-bevalling ijsbeer

http://www.blijdorp.nl/p3.php?RubriekID=2327



Net als een tijdje terug met dat baby-olifantje, nu is het een ijsbeertje!



Edit: zie nu dat het ook nog wel ff kan duren, ze is in winterslaap :angel: :oops:

Had het ook al gezien…

Maar mama-ijsbeer slaapt nog heerlijk, dus echt zwaar zal ze het (nog) niet hebben verwacht ik.



Jammer dat ze ook nergens een update plaatsen, zoals ze dat bij het olifantje wel deden. Vind dit een beetje saai om te kijken :oops:

@~Judith~ wrote:

http://www.blijdorp.nl/p3.php?RubriekID=2327



Net als een tijdje terug met dat baby-olifantje, nu is het een ijsbeertje!



Edit: zie nu dat het ook nog wel ff kan duren, ze is in winterslaap :angel: :oops:




:lol: :lol: :lol:

Zag helaas ook alleen maar een hele grote witte ijdbeer die aan het koesen was…

Het is trouwens niet eens zeker he dat ze zwanger is, ze hópen het :wink:

Wel een schattig gezicht hoor, met die poot over haar gezicht. :inlove:

haha dus we kijken nu met zn allen naar een misschien zwangere witte beer die slaapt :lol: :lol: :lol:



maar ze ziet er wel heel tevreden uit :mrgreen:

Dat zeg ik: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:



Ik open ook eens een topic :eh:

Whaha Juud, het komt toch uit een goed hart :-*

En ik hoop mee hoor dat Tania zwanger is, lijkt me cool om een baby ijsbeer te kunnen bewonderen :inlove:

Och wat lief :inlove:



Wel dom van die ijsberen hoor, is het hier in Nederland eindelijk eens prachtig ijsberen-weer, gaan ze slapen :roll: :wink:

Tis wel een grote schat om te zien zeg. Maar nou, kijken naar een misschien zwangere ijsbeer die slaapt is niet helemaal de nieuwe hype gok ik :wink: :lol: :lol:

Ze is wakker! En ze likte net de hele tijd haar achter poot. Jeetje wat een mooi dier!

Wakker!! Dus toch geen winterslaap? Misschien wakker geworden van een wee!!

Haha ik ga net weer ff kijken, ligt ze weer heerlijk te slapen :zzz: :inlove:

Ha! Zie je wel, toch een live bevalling… of toch niet…of wel…



Anyway… :lol:

ooooh zo leuk. Kan mij de bevalling van de olifant ook als zoiets leuks herinneren… :inlove:

Zo samen met kok… :inlove:

Wat een kjoetie :inlove:

@Madre wrote:

ooooh zo leuk. Kan mij de bevalling van de olifant ook als zoiets leuks herinneren… :inlove:

Zo samen met kok… :inlove:




Dat is gewoon ‘onze’ Tania ook he L.ous, weet wel zeker dat jij haar ook wel van de glijbaan hebt zien gaan in het oude verblijf in Artis? :inlove:

Oh ben gewoon jaloers op hoe ze lekker ligt te knorren, heerlijk!

dat dier is slimmer dan ik…

ik bedoel, ze vermoeden van mij toch ook dat ik hoogzwanger ben :dance: :lol: , heeft iets te maken met t feit dat er een baby in mn buik zit denk ik



maar ik doe niks dan kleertjes opvouwen, kastjes poetsen en andere vreselijk vermoeiende dingen, en moet je HAAR daar nou zien liggen, zo heeerlijk met dat pootje over dr snuit…in dr warme hol



ik EIS een winterslaapje, tot ik ga bevallen, of nee doe maar tot als t net is gebeurt ( eventuele hechtingen bij de slaap inbegrepen graag) :lol: :lol: :lol: