Little people

Ons meisje wordt over 2 weken alweer 1 jaar.

En met een grote zus hebben wij dus ook al veeeeel speelgoed. Maar nog geen littlepeople!

Nu zit ik te twijfelen tussen de boerder, het geluidenhuis of de dierenstad!

Wat hebben jullie en wat is dus leuk!



Ben benieuwd!

Wij hebben de boerderij en het huis, de boerderij heeft ze voor dr eerste verjaardag gekregen en het huis een paar maanden later. Ik denk dat de boerderij het leukst is voor een eerste verjaardag (bij eht huis duurde het even voor ze er echt iets mee deed) De boerderij was hier vooral leuk door de deurtjes die open en dicht konden en de hooischuur met het schuifje. Met de dierenstad geen ervaring!



Tip: kijk eens op marktplaats, wij hebben ze allebei 2e hands gekocht, scheelt een hoop geld!

Wilde je ook net een tip geven over mp haha

Een vriendin van mij heeft ook veel van litle people en wil dit gaan verkopen mischien kan ik vragen of jij haar kan mailen hierover als je dit wilt

ja vraag maar als je wilt! Heb het zondag de 26e nodig, dan vieren we haar verjaardag!

Tnx voor de tips, ga iniedergeval zo even op MP kijken!

onze oudste heeft de boerderij gekregen op zijn eerste verjaardag.

Maar dat is volgens mij alweer een hele andere als die er nu te koop is.

Heb in elk geval inmiddels alweer hele andere modellen voorbij zien komen :lol:



Onze jongste speelt er nu nog heel veel mee.

Die mp tip is idd een hele goeie. Daar heb je echt bergen little people voor een fractie van de originele prijs.



Ik zou het geluidenhuis kiezen, maar das puur omdat zoonlief helemaal weg is van speelgoed dat geluid maakt.

m’n moeder heeft een hoop little people via marktplaats op de kop getikt. Allemaal heel leuk maar het reuzenrad (met muziekje en lachende kindjes) is veruit favoriet, ze draait eraan en gaat ernaast staan dansen op de muziek :inlove:

Het geluidenhuis heeft ze vandaag voor het eerst mee gespeeld en viel ook erg in de smaak :thumbup:

ella speelt het liefst met de boerderij en de dierentuin.

ik heb vorige week al het lp uitgezocht en het meeste weer in orginele doos zitten die nog op zolder lagen

heb :oops: de boerderij nog nieuw in doos liggen en wil het binnen kort op marktplaats zetten mocht je nog iets zoeken of intresse hebben mag me mailen.

de boerderij is hier favoriet :thumbup:

Kleine meid heeft veel LP gehad met haar eerste verjaardag (dierentuin, reuzenrad, ark van Noah, dierentrein). Ze vond het alllemaal even leuk.

Nu werd ze van de week 2 en heeft ze het grote speelhuis gehad met geluiden. Dat is nu helemaal favoriet, maar zeker omdat ze zichzelf er nu mee kan vermaken. Ook het reuzenrad blijft leuk, maar ook de dierentuin. Ze gaat er steeds meer zelf mee spelen en vooral alle geluidjes zijn erg leuk natuurlijk.

Met Sinterklaas krijgt ze het roze kasteel.

En inderdaad via MP, scheelt een heleboel en tis vaak zo goed als nieuw!

Wij hebben ook voor de 1e verjaardag de boerderij gegeven en ze speelt er nog steeds heel leuk mee.

Hier hadden wel al wat little people in huis (dierentuin,ark van noach, winkeltje, de paarse bus en wat aanvulling) en hebben laatst op de kinderrommelmarkt de boerderij gekocht + aanvulling, het poppenhuis.

Indy vind het prachtig vooral de geluidjes die erin zitten :thumbup: ( ze speelt er zo 30 min tot een uur ermee :wink:

Nouuuu ik heb de boerderij met VEEEEL extta’s via KOK!!! :mrgreen:

Nou ja ik heb m nog niet maar wel gereserveerd!

En straks betalen en dan heb ik voor weinig een heeeeel super leuk cadeau!!!

Voor ryan heb ik in november een hele grote berg little people via mp gekocht. Het kasteel,dierentuin, treintje auto’s berg dieren en poppetjes.

Voor zn eerste verjaardag heeft die de boerderij en de traktor gekregen.



En hij speelt er momenteel nog steeds erg veel mee!! Succes aankoop!

Wij hebben de dierentuin en de boederij…maar tut vind er (nog?) weinig aan…



Het dochtertje van een vriendin van mij heeft de speeltuin met het reuzerad, die danst ook op het muziekje van het reuzerad. :inlove:

De boerderij is hier een suc6

en we hebben de Garage,Ark van Noah,Kerststal,

Bus…en wat kleine losse uitbreidingssetjes



Lp,.is zoo leuk !!

en blijft mooi :thumbup:

@mamaelise wrote:

De boerderij is hier een suc6

en we hebben de Garage,Ark van Noah,Kerststal,

Bus…en wat kleine losse uitbreidingssetjes



Lp,.is zoo leuk !!

en blijft mooi :thumbup:




oh de kerststal… die wil ik zelf heel graag (ja ik niet eens de kinderen :mrgreen: ) Vorig jaar stond die hier bij de Intertoys voor 10 euro… bleek Jezus er niet bij te zitten… nu zijn wij zelf niet gelovig, maar een kerststal zonder kindeke Jezus ging me iets te ver :lol:

hier is het huis favo, overigens hebben we ook de stal en mega veel poppetjes en diertjes! ze is altijd druk met fantasiespel, dus t maakt vaak niet uit hoe. Met het huis is ze altijd het langst bezig.

de boerderij absoluut :thumbup:

we hebben ook het huis (oude versie) en die vind hij ook wel leuk maar speelt er steeds maar even mee. de boerderij blijft leuk en er zijn ook leuke uitbreidingen van om later nog eens cadeau te kunnen geven.