Little people

Wij hebben de boerderij, een paardenstal en nog een klein boerderijtje. Ze vinden het super om mee te spelen. In het begin inderdaad de deurtjes open en dicht en overal op sabbelen, nu al meer rondrijden met de tractors en overal beesten in en uit halen.



We hebben ook een piratenschip en de kerststal. Piratenschip staat nog op zolder, die hebben ze nog nooit gezien en met de kerststal nog nooit gespeeld. Die stond vorig jaar wel onder de kerstboom, maar toen waren ze pas net 6 maanden oud.

Wij hebben het huis, de schoolbus en een hoop extra poppetjes

Isa speelt er nog altijd heeeeel graag mee :thumbup:



De kerststal heb ik ook, maar die staat veilig op zolder te wachten tot de volgende kerstperiode :inlove:

Ik vind m zelf zoooo gaaf, dat ik m moest hebben :inlove:



Overigens heb ik helemaal niks met het geloof, maar kindeke Jezus moet er inderdaad wél bijzitten :mrgreen:

(ook al zit 'ie binnen no-time in de roze schoolbus 8) )

@mayo28 wrote:

Overigens heb ik helemaal niks met het geloof, maar kindeke jeeee moet er inderdaad wél bijzitten :mrgreen:

(ook al zit 'ie binnen no-time in de roze schoolbus 8) )




:lol:

ik heb de boederij gekocht voor aankomend sinterklaas hij was in een 2e hands winkel zo goedkoop en compleet.



verder wil ik ook de kerstal wel voor de kids maar dat is dan meer zodat ik kan zeggen jullie hebben je eigen kerstal.



ben anders bang dat ik 3 weken lang mag vertellen dat ze niet aan de andere kerstal mogen komen.



om dan een jaar later weer opnieuw te beginnen

Fenna heeft het huis voor haar verjaardag gekregen. (en de Animal Ville serie en reuzenrad)

Helemaal geweldig vindt ze het. Elke keer alle poppetjes door de voordeur duwen… :smiley:

Hier hebben we de boerderij met een extra dierensetje, J heeft er alle dierennamen of geluiden van geleerd en vindt het helemaal fantastisch. Heb via MP nog een heleboel spul overgenomen, maar de diertjes zijn veruit favoriet.