little people fairy treehouse P5845 Kruidvat?

Bij de kruidvat hadden ze lp setjes voor een tientje. Op de zijkant van de doos stond iets leuks, maar die hadden ze natuurlijk weer niet. Zoeken op google levert me de naam op en het nr had ik al gevonden op de dozen bij kruidvat.



Iemand enig idee of die in Nederland leverbaar zijn? Of heeft 1 van jullie kruidvatten ze wel? Het plaatje kan ik er zo niet bij zetten, maar als je googled op little people fairy treehouse zie je hem wel.



Bedankt!

Volgens mij hadden ze deze wel bij ons :think: Ze hadden iig drie soorten

hier staan. Ik heb alleen de jongensversies uitgebreid bekeken :wink:

Bij ons hadden ze ook 3 soorten, boerderij achtig, garage en iets met roze en een meisje, maar het is een andere. Wil je voor mij nog eens kijken of ze het treahouse hebben? Zou je die evt dan willen kopen en versturen voor me? :wink:

Ik kijk morgen even voor je, ik moet toch nog naar het winkelcentrum :smiley:

Thanks!!

Die moeite hoef je niet te nemen denk ik. In de folder stond duidelijk dat het om 3 sets ging en in de winkel staat dat ook. Ben er dus eigenlijk wel zeker van dat je hem bij een Kruidvat niet zal vinden.



Is er geen webshop die hem verkoopt?

Heb net even op de site van Fisher-Price gekeken, maar daar staat hij niet op, kan alleen buitenlandse sites vinden die hem verkopen…

Het is wel in NL verkrijgbaar geweest want ik heb vorig jaar de koets met prinses gekocht bij Kruidvat voor een nichtje.

De collectie wisselt wel snel hè, van Little people. De boerderij van 2 jaar geleden is ook niet meer te koop (behalve op marktplaats ;)) Is nu een andere voor in de plaats. Geloof dat de garage ook helemaal anders is dan hij vorig jaar was. (duidelijk jongens hier :))



Voor de piratenboot die we vorig jaar met Sinterklaas gekocht hebben, kan ik ook nieuw niets meer vinden voor erbij.



Op zich wel jammer dat het zo snel wisselt. Aan de andere kant word ik er ook hebberig van :smiley: R&R zijn helemaal gek van al die beestjes en boerderijen, dus dan is het wel erg verleidelijk om ze allemaal te willen :slight_smile:

Hé, de elfenboomhut, daar ben ik ook ooit naar op zoek geweest, zonder resultaat overigens…

Ik weet dat Poptiek hem ooit had, maar nu ook niet meer dus. Behalve hier heb ik hem nog nooit in een Nederlandse (web)winkel gezien, dus ik denk dat hij hier nooit officieel is uitgebracht.

Sowieso is er van die Imagination-lijn (met de beweegbare poppetjes) niet veel te koop in NL, vind ik.

Wien,



Het Fairy treehouse is niet in NL verkrijgbaar. Ik ben vorig jaar ook op zoek geweest omdat ik bij 't Kruidvat de koets had gekocht en meer uitbreiding wilde voor Meg. Uit eindelijk heb ik het via amazon in Engeland gekocht. De serie wordt ook niet officieel uitgebracht in NL. Kruidvat heeft ze via ‘grijze’ import. Het is dus heel afhankelijk van wat zij inkopen of je er iets van te pakken krijgt.



Ze krijgt hem dit jaar met Sint, vorig jaar heeft ze het paleis gekregen en daar is ze nog steeds mee in de weer.

:inlove:



Mouse

Ik ben nu idd zover dat ik weet dat ie in Nederland niet verkrijgbaar is, en idd Mouse, heb hem ook gevonden op Amazon, durf het alleen niet zo goed aan vanuit het buitenland… weet jij nog wat de verzendkosten toen waren? En welk paleis heeft Meg dan?



Hub kwam al met het idee om er meer te kopen en dan op mp te zetten… misschien loopt het wel als een tierelier! :silenced:

Hij was het dus idd niet :wink:

Wien, ik weet niet meer wat de verzendkosten waren, maar volgens mij kun je dat zien als je de bestelling start op amazon, en voordat je uiteindelijk echt akkoord geeft. Meg heeft het Sarah Lynn dance & twirl kasteel. Was verkrijgbaar in NL, maar nu ook niet meer. Vorig jaar soms nog wel op MP, maar volgens mij nu ook bijna niet te krijgen meer. Tja, ik had me wat in mijn hoofd gehaald, dus ik vond niks meer zo leuk als dat :oops: en heb dus besteld.



Overigens is het via amazon UK echt heel netjes en snel geregeld vorig jaar had het binnen een week binnen en kon het hele verzendtraject volgen, via een soort van track and trace.



Greetz, Mouse

Thanks mouse,



Bij amazon uk hebben ze het niet meer en vanuit us verzenden ze het niet naar nederland (plus wie weet wat dat wel niet kost!)



Heb nu een andere website gemaild en anders is het dus helaas… vond hem net zo leuk! Wilde eigenlijk geen lp meer, maar S vindt het heel leuk en dit vond ik dan wel leuk genoeg!!



Zul je altijd zien, als ik ergens mijn zinnen op zet… :oops:

hier komt net de folder van de Trekpleister binnen voor komende week en er staat in een Little People Sarah Lynn feeënboomhut.

bedoel je die?

met Sarah Lynn figuurtje, schommel en eenhoorpaard.

van 29,99 voor 19,99.

ook via trekpleister.nl :wink:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Heel amerika, engeland en weet ik veel waar voor afgemaild!! Ga nu meteen bestellen!



1000 maal dank voor de tip!!!

Wat onwijs toevallig!!! :dance:

graag gedaan :mrgreen:



ik vind het altijd leuk om te foldertjes door te kijken, zeker nu met sint en verjaardag op komst. ik zag 'm en moest meteen aan je denken. waar zo’n forum al niet goed voor is :lol:

Ja dit is wel heel toevallig haha!



Ik kijk zelf ook altijd alle folders door, zeker richting december enzo, maar die van trekpleister zie ik dus nooit omdat we die hier geen hebben en dus ook geen folder krijgen. Zei net nog tegen hub, zie je wel dat kok nut heeft! :mrgreen:



Ik heb het net besteld, met op marktplaats een zelfde soort meisje met slak en zo heeft ze een leuk setje voor verjaardag of sint! :dance: