little people fairy treehouse P5845 Kruidvat?

Hey Wien,



Bofkont! Dat is inderdaad de set die je zoekt. Veel speelplezier :wink:

Mouse

Hé, wat goed zeg! En inderdaad wel stomtoevallig, zeg! :o

Ik heb hem zelf ook maar meteen besteld, alvast voor de verjaardag van de jongste straks. Duurt nog wel 7,5 maand, maar ach, je kunt het maar vast in huis hebben, he? :mrgreen: Ik vind het voor de tweede toch al een stuk moeilijker om leuke kado’s te verzinnen, omdat we al zoveel hebben…

Het leuke van de Imagination-lijn van Little People vind ik dat het ook wat langer mee gaat. Onze oudste dochter speelt daar nu nog mee (wij hebben ook o.a. het Dance & Twirl Paleis en de koets), terwijl ze de gewone Little People met een jaar of 3 al wel gezien had…



Dusse, Elisaatje, ook namens mij bedankt voor de tip! :thumbup:

Wat is dan eigenlijk het verschil tussen gewone en imagination lijn? Ik heb gewone waar oudste dus idd niet echt meer naar om kijkt (ze vindt playmobil veel leuker), maar jongste vind het heel interessant. Daarom dit dus ook als enige nog erbij, ben bang dat ze er niet lang mee doen. Maar met deze soort dan langer?



Ik heb er via mp ook een slak en meisje bij met zelfde soort rokje en beweegbare beentjes, dus past er goed bij.

Zo, Trekpleister levert wel snel: maandag besteld en dinsdag werd het al bezorgd. :thumbup: En hij is leuk in het echt! :inlove:



Wieniex: Tja, wat is het verschil?

De “gewone” Little People heet tegenwoordig de Discovery-lijn en is van 1-4 jaar.

De “nieuwere” soort met de beweegbare poppetjes heet de Imagination-lijn en is van 2-5 jaar.

Het verschil zit hem voornamelijk in de poppetjes, die hebben beweegbare beentjes en de kleertjes zijn gedeeltelijk van stof. En er zitten wat meer en kleinere losse accessoires bij, dingetjes die de poppetjes in hun hand kunnen houden en zo. Ik noem het zelf “Little People meets Playmobil”. :mrgreen:

Die nieuwe lijn spreekt blijkbaar toch iets meer aan bij oudere peuters en kleuters (hier tenminste wel). Ik vind ze zelf ook leuker dan de gewone poppetjes.