Ligt het nou aan ons of wat?

Ik vind niet dat je te veel eist maar dat de communicatie niet goed is. Bij mij werd gewoon op een gegeven moment gevraagd of ik het erg vond om hem andere sokken of een maillot aan kon trekken want ze waren bang dat hij anders te koude voeten zou krijgen. Ook toen de speen te klein werd werd mij ook gewoon gevraagd om een andere te kopen.



het was de bedoeling dat hij op het kdv eerst in de wieg zou slapen omdat ze dat daar doen met de 2 jongste maar na overleg met mij toch maar in een ledikant omdat ik dat liever had. Ook wilde ik dat hij in een slaapzak zou slapen en liever niet in een wipper laten slapen al heb ik ze daar maar hun zin in gegeven.



Ik heb er ook wat van gezegd dat toen hij ontstoken ogen had dat ze ze niet vaak genoeg schoonmaakte (eigenlijk nooit volgens mij) en dat ik het wel begreep dat ze niet constant konden schoonmaken maar gewoon even tijdens zijn luier verschonen. Daarna ging het meteen beter!



Gewoon vriendelijk blijven en ook laten merken dat je hun problemen ook erkent. Dan worden ze een stuk meegaander

@Madre wrote:

Inderdaad. Ik vind het ook belangrijk dat mijn kinderen warm eten daarom kook ik elke dag. :wink:



Zij eten dus thuis warm.


spuit elf: ik vind het ook heel belangrijk dat nano thuis eet, das toch echt een momentje samen, zeker op een dag dat ik de hele dag heb gewerkt en nano de hele dag op kdv is geweest. Maar nano eet dus twee keer warm op die dagen. een keer saai kdv eten en een keer een heerlijk mama-maaltje :mrgreen:

Op het kdv boden ze het ook echt aan als een soort superdelux iets: ze krijgen 's middags warm, om half 5 een boterham en dan kunnen ze daarna meteen naar bed :shock: Ik snap niet dat je dat wil als ouder :think: En dus schrappen ze bij nano dat boterhammetje om half vijf en heb ik niet het gevoel dat het enige wat ik met nano doe op die dag hem uit bed halen en weer in bed stoppen is…

@fiep klophout wrote:

@Madre wrote:
Inderdaad. Ik vind het ook belangrijk dat mijn kinderen warm eten daarom kook ik elke dag. :wink:



Zij eten dus thuis warm.


spuit elf: ik vind het ook heel belangrijk dat nano thuis eet, das toch echt een momentje samen, zeker op een dag dat ik de hele dag heb gewerkt en nano de hele dag op kdv is geweest. Maar nano eet dus twee keer warm op die dagen. een keer saai kdv eten en een keer een heerlijk mama-maaltje :mrgreen:

Op het kdv boden ze het ook echt aan als een soort superdelux iets: ze krijgen 's middags warm, om half 5 een boterham en dan kunnen ze daarna meteen naar bed :shock: Ik snap niet dat je dat wil als ouder :think: En dus schrappen ze bij nano dat boterhammetje om half vijf en heb ik niet het gevoel dat het enige wat ik met nano doe op die dag hem uit bed halen en weer in bed stoppen is…




Waarschijnlijk moet ik dat niet persoonlijk nemen :wink: , maar om hoe laat heb je gedaan met werken?