Ligt het nou aan mij of...

Kip > ei :slight_smile:



gewoon schrijven dan komt alles op termijn weer goed!

Da’s ook waar

Hier ook een oude bekende 8) … rustig hier inderdaad, jammer. Ik zou ook heel graag mijn stukjes opslaan voor later; kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik dit het beste kan doen zonder dat ik elk bericht moet openen? Het zijn er namelijk nogal wat :o



Groetjes, Anne

Ik heb dat dus wel gedaan, je bent even bezig, maar voor mij was het erg belangrijk dat ik zoveel mogelijk tastbaars had.

Kok is ten einde?

??

??

Wat jammer dat het hier niet meer zo druk is. Ik heb voor mijn oudste twee op andere fora gezeten maar kwam in 2004* bij de zwangerschap van mijn jongste hier bij de juli 2005 moeders terecht. En ik vond dit forum wel de leukste en hechtste die ik in al die jaren ben tegengekomen.

De reclames, als dat die banner is die ik nu boven dit bericht zie, vind ik niet zo hinderlijk hoor.



Ik zal nog even rondneuzen of ik van mijn clubje en de spelletjeshoek nog wat bekenden zie.



*Ik heb toen nog wel in verband met privacy (iemand uit prive was achter mijn nickname gekomen en zocht me op internet op) later mijn nickname gewijzigd door een nieuw profiel aan te maken dus die heeft een andere ingangsdatum.

Het is inderdaad helemaal dood gebloed hier.

Het is allemaal een heel stuk minder inderdaad, op zich heel jammer gezien de geschiedenis etc. En vooral de verslag legging. Je ziet heel veel verschuiven naar facebook alleen is de archivering daar en dingen terug vinden natuurlijk veel moeilijker. :cry:

Ik heb de eerste weken hier meegegluurd hier als gast, vond het een zeer informatieve site waar veel ervaringen gedeeld worden. Nu ik me geregistreerd heb hoop ik echt wel dat er meer mensen actiever gaan worden :slight_smile: iedereen heeft immers weer andere ervaringen en dat kan veel steun/hoop bieden.

Ook ik heb me naar jaren weer ingelogd hier en zie idd dat het hier dood gebloed is bijna, wat jammer zeg. Was een heel erg leuk, gezellig en leerzaam forum.

Ik denk inderdaad dat Facebook er een grote rol in speelt.

11 jaar geleden zat ik ook bij de vaste club en na mijn mk ben ik ook nog hel lang blijven hangen.

Toen ik 10 jaar later weer zwanger raakte vond ik al snel aansluiting bij de maart-groep op facebook.



Wel jammer hoor…

Zo jammer, ik kom af n toe eens kijken, maar er gebeurt niets meer :?

Vond het altijd wel gezellig, heb hier een hoop lief en leef gedeeld :slight_smile:

Het is hier echt stil zeg ! :shock:

ja echt wel :shock: