Ligt het nou aan mij of...

dussss hedje… wat let je :lol:

Mijn idee:


  • een iets sneller werkende website (af en toe is het heel traag)
  • minder reclame en minder grote reclame’s
  • nieuw jasje/lay-out iets hipper.
  • nieuwe leden sneller toelaten (als je registreert is het soms dagen wachten op een goedkeuring, als die al komt). een vriendin had er erg veel last van dat ze maar ergens anders heen ging) Vraag me af of er controle op is dat dit proces wel goed gaat?
  • oude leden die al jaren niet meer zijn ingelogd verwijderen
  • oude topics van jaren geleden verwijderen.
  • Indeling kleiner maken en wat aanpassen.



    Ik denk dat het hier anders binnen no-time helemaal dood bloedt.

@oessie wrote:

dussss hedje… wat let je :lol:






nou uh moet ik jou hier ook nog eens gaan corrigeren zeker pffffffff :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

(zou ik het nog weten te vinden allemaal dan ? hahah)

Vast wel Hedwich. :stuck_out_tongue:



De reclame blijft nog even gevoelig, die zorgt ook voor de vertraging zo nu en dan.



Ik zal eens voorzichtig gaan navragen wat we daarmee kunnen.



De overige suggesties ga ik verzamelen.



Accounts worden dagelijks goedgekeurd, behalve soms in de weekenden maar de notificaties verdwijnen nog wel eens in de spam waardoor mensen onnodig lang wachten. :frowning:

ik kan me wel vinden in wat marda zegt

al weet ik, dat “we” toendertijd meer rubrieken hebben aangemaakt op verzoek van de leden (die toen actief waren)

zou er ook voor kiezen om te minderen

en idd veel topics verwijderen/archiveren

Misschien kan kok ook op Tapatalk?



Als er echt verwijderd gaat worden qua oude topics… Moet ik binnenkort echt eens mijn steuntopics kopieren…

Ik ben jaren lang mod geweest bij een forum maar zoek dat niet meer.



Maar inderdaad, die reclame is wel erg irri.

Niet zo zeer de reclame aanzich, maar wel de locatie. Als je op een tablet of smartphone de site bezoekt, dan kom je echt lastig door de reclame heen bij het forum.

Dus ik denk dat als het tablet/smartphone vriendelijker wordt het ook al aantrekkelijk wordt.



En het aantal prikborden verminderen. Waarom niet baby/dreumes/peuter samenvoegen tot één onderdeel.

Waarom zoveel leeftijdscategoriën in schoolgaand.

Voeg aangeboden/gevraagd/gezocht samen. Net zo met Knuffel kwijt/gevonden.



Waarom zoveel subcategoriën in de onderdelen. In sommige subcategoriën is al meer dan een jaar niet gepost. Als iemand daar komt en die ziet dat, dan zal die persoon er geen topic openen.



Etc. etc. etc.



Maar het eenvoudiger, laagdrempeliger.



Ik snap dat dit ooit een functie had en het toen nuttig was, maar nu verlies je momentum door die wirwar aan prikborden.

Het is hier zeker rustig geworden… Ik kwam ook weer eens om het hoekje kijken. Jammer… :frowning:

Hallo



Hier ook nog eentje die nog eens komt piepen.

Wat heb ik hier toch lief en leed gedeeld.



Misschien toch weerr eens wat vaker komen.

ik blijf langskomen hier hahah

al is het rustig hihi

Amy82

als je echt iets wil bewaren, is het wel goed idee om te gaan opslaan

je kan niet verwachten dat alle altijd maar blijft staan

Als iemand tips heeft Hoe ik het beste 154 plus 85 pagina’s op kan slaan hoor ik het graag… Ben niet de enige met dit probleem…

:shock: :shock: :shock:

uh… pagina iets verkleinen en printscreens maken ?

jeetje, dat zijn er nogal wat …

heb ook nogal wat meegemaakt he :wink:



Ben begonnen toen ik steeds mijn miskramen kreeg voor Jayden… Daarna zijn zwangerschap, zwangerschap van Quincy, van Caylan… Een eigen topic voor Quincy…

Hallo, hier ook een oud gediende die af en toe eens komt kijken. maar doordat er zoveel mensen weg zijn en er weinig nieuws wordt gepost, belet het je dan ook te reageren.



Amy, ik heb destijds alles gekopieerd in een word bestand, 't is even werk dat wel. :wink:

Heb topic van Quincy nu helemaal in pdf staan, nu andere topic Nog :slight_smile:

ik dacht na een aantal jaren goh laat ik eens op KOK kijken maar ik zie inderdaad niet veel meer jammer

Andere tijden misschien?

Inderdaad een stuk rustiger. Met heel topics waar niets mee gedaan word. Misschien moeten ze die opschonen.

Maar als er helemaal niet meer geschreven wordt, heeft opschonen van topics weinig nut. :wink: